Új fizetőkapu megoldás online kereskedőknek. Így működik a Shoptet Pay

Dátum

Megosztás

A Shoptet webshop motor újításával nem kell harmadik szereplőt hozzákapcsolnod a webáruházadhoz, hogy bankkártyával is tudjanak fizetni az online vásárlóid. Az eddig ismert Barion, Simple Pay, Paypal mellé újabb fizetési kapu szolgáltatót kapnak a hazai webáruházak. 24 órán belül fizetőkapu a webshopban? Ezzel nehéz lesz versenyezni! Amit külön kiemelnék az az, hogy a vásárló a webshopodon belül fog maradni a bankkártyás vásárlás közben is. Lássuk csak mit kell tudni róla! 

Ki használhatja a Shoptet Pay-t? 

Fontos információ, hogy a Shoptet Pay fizetőkapu szolgáltatást csak a Shoptet webáruház motorral rendelkező kereskedők tudják használni. Már korábban foglalkoztunk a Shoptet webáruház rendszerrel, akik igencsak kedvező áron nyújtanak magasszintű webáruház platformot, sokrétű funkciókkal. Bemutattuk azt is, hogy egy másik rendszerről is könnyen megoldható a webáruház költöztetése (lásd itt)

Sok webáruház tulajdonos gondolkodik webshop motor váltáson, ez egészen biztosan most nagyot fog nyomni a motivációban. 

A Shoptet Pay tehát könnyedén bekapcsolható a webáruház motorodba, csak egy gombnyomás. A bankkártyás fizetés financiális részét egy pénzügyi szolgáltató cég kezeli, aki a Shoptet partnere. 

A Shoptet pay díja

A cikk írása közben mikor rápillantottam a Shoptet Pay részletes árlistájára, akkor a magyarázatokat olvasva éreztem, hogy itt bizony a Minner kereskedők jó kezekben lesznek. Átlátható árazási modellt alkalmaz a cég, mindent feketén-fehéren leírva. 

Nincs átirányítás, a webshopodon belül fizet a vevő

Az Inline Shoptet Pay fizetési kapu lehetővé teszi azt, hogy a vásárlás gombra kattintva a fogyasztó nem hagyja el a webáruházadat, nincs átirányítás, hanem azonnal fizetni tud. Ezt teljesen biztonságosan, minden ehhez szükséges engedélye megvan a Shoptet rendszernek (tudod csak Shoptet motorral tudod használni). 

Még testre is tudod szabni a megjelenését, főbb színeit. 

És akkor arról nem is beszélve, hogy az Apple Pay opciót közvetlenül ki tudja választani a vásárló. 

Mikor kapom meg a bankkártyás fizetések ellenértékét? 

A hazai piacon van olyan cég, ami például heti utalással fizet, ezzel szemben a Shoptet Pay-nél te döntöd el, hogy napi, heti vagy havi rendszerességgel szeretnéd megkapni a felgyülemlett bevételt. És persze lehetőség van azonnali kiutalásra is. 

Sikertelen fizetés esetén fizetési emlékeztető – másik kedvenc funkcióm

Átbújtam a fizetési kapu útmutatóját és ekkor lettem figyelmes a fizetési felszólítás / emlékeztető funkcióra. Ha az ügyfél megadja a kártyaadatait és elküldi a fizetést, de az elutasításra kerül vagy nem befejezett, az ügyfélnek azonnal küld a rendszer egy e-mailt a fizetési linkkel együtt, hogy ismét megpróbáljon fizetni. 

A könyvelőm a haját fogja tépni? Nem! 

A tranzakciókról és a költségekről egy olyan bankszámlakivonatot fogsz tudni letölteni, amit a könyvelőd könnyedén beilleszt a könyvelésbe, ráadásul a tranzakciós költségek áfamentesek (lásd  2007. évi CXXVII. törvény 86. §-a)

Merre tovább? Fejlesszük a webshopod! 

  1. Nézd át részletesen mit kell tudni a Shoptet Pay-ről:
  2. Shoptet rendszerről:
Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A Lego így hekkelte be magát a vevői e-mailjébe. Pedig nehezebb helyzetben van

Egy nagy márkától ki szeretne e-maileket kapni, vagy hírlevelet? Képzeld el, hogy a Coca-Cola hírlevelét olvasod hétfőn, vagy a példaként felhozott Legoét. Ezek a...

Az interjún túl: milyen podcast formátumot válassz?

Az elmúlt években a magyar piacon is berobbant a podcast láz, sorra bukkannak fel az új műsorok, egyre színesebb a hazai podcast paletta. A...

Mégsem vagyunk boldogtalanok? – A legkedveltebb márkák – Ügyvédnek nem kell weboldal – Hírszemle

Még mindig nem érzik a hazai cégek a weboldalak jelentőségét? Ha nem is hiszel az online-ban, akkor is van mire figyelned a vevőszerzésben, így...
00:31:42

A Youtube is egy közösségi média oldal?! Youtube marketing – Minner meeting szerda (felvételről)

A Facebook gyengébb elérései után sokan kacsintgatnak más közösségi média oldal iránt is. A Youtube igazán speciális eset, és jó alternatíva is lehet. A...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
01:07:28

200 millió forint felett. Így ugord át a forgalmi plafonod e-kereskedőként – podcast

Úgy érzed, hogy elértél egy forgalmi plafont? Vagy benne vagy egy olyan halálzónában, ahol nem nő olyan gyorsan a forgalom és a haszon, ahogy...