Ezen nagyot mosolyogtam, tényleg zseniális húzás! 1 eurót fektettek cégekbe egészen alacsony részesedésért cserébe, 500 startupba fektetett így be a Unicor VC kockázati tőke társaság. Viszont ezzel elérte, hogy többször is egy lapon említsék őket nagyobb tőketársaságokkal, mert ezek a média egyébként is szeret írni, főleg ha unikornisok (gigantikus startup) lettek adott cégekből. És felsorolják kik is nyertek az üzleten.
A Unicor VC-től nem lehet azt a tényt elvenni, hogy olyan vállalatokba fektet, amelyek rövid időn belül 1 milliárd euróst értékelést érnek el. A Top kockázati tőkebefektetők között említik a céget mindig. Ez megnyitotta a kaput nekik már több helyen is.
Imádom az ilyet! És most ez többszörös hatású volt, mert márkaépítést is sikerült elérniük, nem csak figyelmet kapniuk.
Gerillamarketingről itt olvashatsz, sőt podcast is egyben: Emlékszel a Minner wifis gerillamarketingjére? És a kávésra? Gerillamarketing példák [podcast]
Forrás: Haszon