Többen is úgy vélik, hogy változás következik be a nőideálban. A plus size modellek is előtérbe kerülnek, és többször fognak szerepelni a kifutókon, illetve a magazinokban. A Dove már egyszer meglépte azt, hogy plus size modellek szerepeltek a reklámjában. Már akkor sokan mondták, hogy jó lépés volt, és nyitni kell feléjük. A Sports Illustrated magazin bikinis összeállításába most először került plus size modell, illetve a magazin promóciós anyagaiban.
Picit elemzői szemmel nézve, én kíváncsi leszek arra, hogy a nőkre melyik hat jobban (plus size modellel, vagy nélküle). Tehát érdemes lesz megnézni, hogy azokban a példányszámokban, ahol plus size modell szerepel az újságban, mennyivel nőtt az olvasottság (példányszám), vásárlási kedv, illetve mit szólnak hozzá a hölgyek.
Hogy miért írunk mi is róla (elvégre gazdasági cikkeket szoktunk írni)? Véleményem szerint több területre is kihat ez a kis lépés is: reklámozók, mind divatipar, marketing… Tehát kell foglalkozni vele itt is.

