szombat, január 16, 2021

Visszatér a Playboyba a meztelenkedés. Egy jó üzletimodell-frissítés is rájuk férne. A dekoratív hölgyekben még mindig van pénz…

A Playboy tavaly októberben bejelentette, hogy nem lesz több meztelenkedés az újságban. Most pedig a Twitteren közölték, hogy visszavonják előző tervüket, és újra lesznek pucér hölgyek a lapban. Ez már okos előrelépés, vagyis inkább visszalépés. Mindenesetre körbenéztem, hogy milyen új dolgot lehetne belevinni a Playboy újság, brand életébe. Miért írom le? Hogy inspirálódj belőle, hátha más területen tovább tudod gondolni.

Több helyen olvastam már és meg is bizonyosodtam róla, hogy az Instagramot a férfiak előszeretettel használják dekoratív hölgyek, instacsajok nézegetésére. Az új trendeket a Playboy még nem tudta meglovagolni, és láthatóan hiába van 5,8 millió követője, a képein annyi reakciót tud összegyűjteni, mint egy kisebb pár százezres követőtáborral rendelkező instahölgy. Vagy például itt a legjobb példa az 590 000 követővel rendelkező TheCollegeBabes, akik hiába tized akkora követőtáborral rendelkeznek, mégis ugyanannyi lájkot kapnak egy-egy képre. Persze a párhuzam érdekes, mégis a Playboynak ezen a közösségi oldalon már sokkal aktívabbnak kellene lennie.  A kép alatt folytatom!

screenshot-2017-02-21

A TheCollegeBabes például egy kisebb modellügynökség is egyben. Továbbá partykat szerveznek. A Playboy márkát már több helyen is felhasználták (termékek, parfüm…), de érdemes lenne az instagramban és az instacsajokban rejlő lehetőségeket kihasználnia.

Ötlet a Playboyhoz kapcsolódóan:

  • Kihasználva a több nyelven, több térségben működő szerkesztőséget, amolyan “Insta Girl keltetőt” csinálni. Hasonló módon, mint a Vlogger keltető Minneres vállalkozási ötlet. Stúdió és fotós biztosítása, oktatás, Instaprofil menedzselés….
  • Előzőhöz szorosan kapcsolódva egy erre épülő marketingügynökség létrehozása. Vagyis Instagram hölgyekhez reklámozók közvetítése.
  • Minden ötletet kiegészítve a nyomtatott újságban való megjelenés.
  • Barber shopokkal való együttműködés, borbély üzletekre gondolok.

 

Fotó: notable.ca

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek