20 millió forintot kértek a Cápák közöttben, Sárospataki Alberttel fogtak kezet a műsor végén. A Carly’s egy új márka, a Zimek pálinka tulajdonosai úgy döntöttek a piacra dobnak előre bekevert italokat. Mindezt tudatos brandtervezés mellett. A polcokról le akarod venni ezt a terméket! Viszont kihívások elé is néznek, hiszen olyan termékről van szó, amelynek trendje itthon még nem ugrott akkorát, szinte első fecskék a piacon, miközben az előre kevert koktélok iránt a nemzetközi piacon már óriási a kereslet. Mi sem bizonyítja jobban, minthogy már van ilyen verseny is, ahol ezeket az italokat díjazzák. Nos ebből a Carly’s sok-sok aranyéremmel távozott a nemzetközi versenyekről. Az interjún ott volt Sárospataki Albert és a Carly’s két tulajdonosa Beliczay Zsolt és Czomba Bianka.
Youtube, Spotify, Apple Podcast
Weboldal: https://www.carlys-club.hu
- 0:00 Cápák között szereplés, befektetés, Sárospataki Albert
- 2:37 Disztribúciós váltás HORECA-ból RETAIL
- 4:29 Mi győzte meg Albertet, hogy befektetessen?
- 6:49 Számok
- 8:31 Rossz polcra teszik? Árazás?
- 13:33 Nemzetközi díjak
- 19:05 Az embereknek nincs pénze? Csak alacsony ár dönt?
- 21:24 Megvédem a beszerzőket. Félre értelmezi a márka a reatailbe kerülést
- 27:37 Akkor gyertek vissza, ha heti 10 000 elfogy
- 28:15 Kellene egy jó kollab partner
- 31:45 Ha ennyire nehéz, akkor hogy oldjuk meg?
- 33:59 Sárospataki Albert, befektető szerepe
- 37:27 20 különböző ötlet marketingre. Gerillamarketing erre viszont nem jó!
- 38:31 A sikerek jönnek, elérhetőség egyre nagyobb