A Facebook új hírfolyammal borzolja a médiaoldalak, cégek kedélyét

Pár napja arról szólnak a Facebook-kal kapcsolatos hírek, hogy a keresőóriás új hírfolyammegoldása drasztikus csökkenést okozhat az üzleti oldalak esetében (azok elérésében). Mi történik? Két hírfolyamot fogunk elérni, és bizony az elsődleges most is látható folyamban csak az ismerősök és a szponzorált bejegyzések lesznek láthatóak. Míg a másodlagos, úgynevezett felfedező részben az üzleti oldalak (Page) posztjai lesznek láthatóak. Már tesztelés alatt van.

Srí Lankán, Szerbiában, Bolíviában, Kambodzsában, Guatemalán és Szlovákiában már tesztelik, és drasztikus eléréscsökkenést tapasztaltak a médiaoldalak. Erről tanúskodik az alábbi Twitter poszt és a hozzá tartozó Medium.com-on megosztott cikk. Több mint kétharmadára csökkentek az üzleti oldalak elérései az előző naphoz viszonyítva. Bár csak kisebb oldalakat vizsgáltak (Szlovákiában), a nagyobbaknál nem látszott változás. Igaz utóbbiakat direktben is felkeresik a felhasználók.

 

A felhasználók is természetesen elégedetlenek, mert sokan híroldalnak is használják a Facebook-ot, vagyis innen szerzik be a híreket, és az új megoldással sokat kell kattintaniuk. Akik természetesen fizetett hirdetéssel érik el a felhasználóikat, őket nem érinti az eset, inkább az olyan oldalakat, ahol nagyban építettek az organikus elérésre (reklám nélkül a követők előtt megjelenő posztok).

Mi fog történni? Mit csinálhatunk mi?

Először is semmi pánik! Nem véletlen teszteli a Facebook, ez még nem végleges. Továbbá azt szokták mondani, hogy nincs ingyen ebéd. Hát valóban! Fel kell készülni arra is, hogy bizony drasztikusan csökkenni fog az elérés. Mit tehetünk ez ügyben:

Forrás: index.hu

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!