A Google és a Facebook nem vállalja be. Használd ki a lehetőséget és forgasd fel a boltkereső appok piacát

Nem véletlen, hogy sokan próbálkoznak boltkereső applikációkkal. Hiába a nagy cégek a Google, Facebook vagy egyéb üzletkereső applikációk egyszerűen nem tudják lefedni a piacot. Volt már veled olyan, hogy nagyobb távolságra elmentél egy dolgot megvenni, majd kiderült, hogy valójában a lakásodtól pár utcával feljebb van egy bolt, ahol be tudtad volna szerezni? Vagy elmentél egy bolt mellett és azt mondtad, “hm ez jó”, de aztán nem találtad meg a Google-ban? Na erre van egy jó ötletem!

Mit nem vállal be a Google és a Facebook vagy hasonló cégek?

Túl nagyok ahhoz, hogy bevállalják azt, hogy  nyereményjátékokon keresztül húzzák fel az adatbázisukat. Persze a Google már elég nagy, hogy a cégek szinte önként és dalolva adják meg az adataikat, de így még sem elegen. Miért?

  • Nincs meg a megfelelő motivációja, hogy feltöltse az adatokat
  • Kell nekik egy ember, aki feltöltögeti az adatokat, frissíti azt.
  • Még az elején megteszik, de aztán elmaradozik. Lásd a Facebookjukat sem töltögetik rendesen, azt nehezen oldják meg, hogy ki csinálja, ki foglalkozzon vele.

Forgasd fel a boltkereső applikációk piacát!

Legyen az egy szalonkereső vagy étteremkereső, szalonkereső, ezt alkalmazni tudod majd!

Így töltesd fel az adatbázisodat a közösség erejével. Ezt az információt már a Minneren említettem egyszer a 125. üzleti ötletben  Gyorsan fel tudod húzni egy ilyen applikáció adatbázisát, ha viszel bele egy kis játékot. Szervezz nyereményjátékokat (már szponzorokkal), és a felhasználók úgy gyűjthetnek pontokat! Mit csinálnak a felhasználók?

  • Ha feltöltenek egy-egy boltot, bármerre is járnak, készítenek képet, nyitva tartást…, akkor részt vesznek a nyereményjátékban, pontokat gyűjtenek.
  • Aki a legtöbb pontot gyűjti, az nyer valamit,
  • illetve sorsolsz is azok között, akik mondjuk minimum 20 helyet beírtak (ugyanazt nem lehet).
  • Egy Wikipédia-szerű moderációt használhatnál, így nem kerülhetnek bele fals adatok. A moderátorok külön kaphatnának pontokat.
  • Jah igen, mit sorsolsz? Az elején még barterbe szerzel termékeket, vagy te vásárolsz, később már neked fizetnek majd, hogy sorsold ki az ő terméküket.

Tehát a cégek (nyereményjátékok által) finanszírozzák a te sikered, a weboldalad, applikációd felfuttatását. A felhasználók pedig feltöltik az adatbázisodat.

Remélem, sokat segítettem!

+ információ:

A Minner Befektetőkereső showján is több adatbázisra épülő applikációt mutattak be. A befektetők elé sokszor kerül hasonló applikáció és látják is benne a fantáziát, de még senkinek nem sikerült ezt tényleg megvalósítania. Nézd meg, mit mondott erről egy befektető! A videó alatt folytatom.

Minden héten jön legalább egy ember, vagy csapat, aki szalonkereső applikációt, vagy étteremkeresőt, vagy ..XY.. boltkeresőt akar elindítani, és erre akar tőkét szerezni. /Szugyiczki András/

 

Fotó: Free-Photos / pixabay

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!