Érdemes belevágni abba a Minneres vállalkozás ötletbe, amit már több ezer ember olvasott?

Dátum

Megosztás

Egy ilyen kérdést kaptam a napokban az egyik olvasómtól. Teljesen jogos, hogy felmerült benne. Itt van a sok vállalkozás ötlet, amik között van olyan amit már több tízezer ember látott, olvasott. Vajon el kell vetni azokat az ötleteket már? Illetve mi van, ha már belevágott több ember és elkezdte? Na lássuk!

Röviden: ilyennel ne foglalkozz! Ne gátoljon meg!

Na, de azért vagy itt, hogy hosszabban elolvasd és érvekkel győzzelek meg arról, ami most még kétségekkel tölt el.

Mindenki másképp csinálja

Először is tudnod kell, hogy a többségetek annyira makacs, hogy akár a teljes Minneren leírt vállalkozás ötletet átalakítja és nem is úgy valósítja meg, ahogy az le van írva. Vagy éppen hasonlóan valósítja meg, de természetesen beleviszi saját magát, magára formálja. Egy teljesen különböző ötlet is létrejöhet. Ezért is vannak úgy leírva az ötletek, hogy azokat továbbgondoljátok, magatokra alakítsátok. Mindenki más erőforrással (tudás, pénz, kapcsolatok…) rendelkezik. De akár az is lehet, hogy közben jön egy jobb ötleted a leírt üzleti ötlet alapján.
Te jobban fogod tudni megvalósítani! Mindig ez legyen benned! Hidd el a konkurencia minden piacon jó (majd erről írok egy cikket)!

Zuckerberget sem zavarta, hogy már előtte is volt közösségi oldal

A TheGlobe közösségi oldal 1994-ben indult (2003-ban megszűnt), aztán a MySpace még működött, amikor a Facebook elindult. Zuckerberget ez még sem érdekelte.
Na és a te eseted!? Gondolj bele, hogy bárki, aki még csak elindította mondjuk az egyik Minneres ötletet, ő még az elején jár. Tehát te is lekörözheted.
Mikor megvalósítod a vállalkozás ötleted, felméred a konkurenciát, keresel Google-ban, mindenhol, ahol csak rátalálsz hasonló szolgáltatásra. Ha nem találod, akkor nem is ér el olyan szintet, ami veszélyeztetne téged.

Vállalkozóként meg kell fogni minden lehetőséget!

Nem kell feltalálni a spanyol viaszt – Majd én jobban csinálom

Nagyon sok sikeres cég, brand úgy jött létre, hogy már meglévő piacra épült. Pont abból a gondolatból, hogy „hééé ezt én jobban tudnám”. Ez azért is jó, mert az a piac validált, amit azt jelenti, hogy valós igényt szolgál ki a termék / szolgáltatás, és van kereslete, piaca. Lehet, hogy elég egy valamiben kiemelkedned és máris sikeres leszel. Pedig ugyanazon a piacon vagytok. Innoválj!

hajrá! Valósítsd meg bármelyik ötletet! Gondold tovább! Ötvözd a sajátoddal!

Van egy listám egyébként a legnépszerűtlenebb vállalkozás ötletekről. Hm, akár ez is jó kiindulási pont lehet, ha még mindig zavar: 10 legnépszerűtlenebb vállalkozás ötlet, ami pont ezért lehet érdekes neked

A vállalkozást ötleteket itt találod! 

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...