kedd, január 19, 2021

Fizetnél 2 millió forintot egy új ügyfélért? Vagy 10-100 000 forintot egy hirdetéskattintásért? Ha az USA-ban lennél, akkor fel kéne kötni a…

Amikor megnéztem, hogy az USA-ban melyek a legdrágább kulcsszavak, Adwords kattintási árak, azonnal örültem, hogy itthon Magyarországon kell versenyeznem. Bár átlagárakat látsz majd az alábbi infografikán, tudnod kell, hogy van olyan kulcsszó, amiért kattintásonként 1000 dollárt is fizetnek a cégek. És az még nem konverzió! Oké, az is igaz, hogy elég sok előnyük van hozzánk képest marketingben, mármint ha csak az alap marketing, reklám kultúrára és tudásra, tapasztalatra gondolok. Azt hiszem, hogy ott aztán tényleg jól meg kell fizetni a jó szakembert. Már értem azt is, hogy miért keresnek olyan sokat ott a szövegírók.

Két infografikát is hoztam. Egy átlagárasat, és egy top-kulcsszavasat. Előbbi 2017-es, utóbbi 2016-os adatok alapján. A második ábrát megnézve… huhh, azért a jogászoknak jól bele kell nyúlniuk a zsebükbe. Gondolj bele, hogy ott már egy 20%-os CPC költségcsökkentés is mennyit jelent!

A kulcsszavak az alábbi ábrán összevonva szerepelnek, kategorizálták őket.

Kíváncsi vagy, mennyibe kerül külföldön az átlagos CPC? 

Forrás: www.wordstream.com

 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek