Hogyan legyél profi értékesítő

Egy új cikk sorozatot indítunk Hogyan legyél profi értékesítő címmel. Sikeres értékesítő vállalatok szerint nincs az interneten egy olyan átfogó, és hasznos leírás amivel könnyedén fel tudná dobni egy értékesítő az online és offline eladási eredményeit. Ezért döntöttük el, hogy több szakembert is bevonva a projektbe mi elkészítünk egy olyan leírást és ötlet börzét, amit felhasználva bárki könnyedén szerezhet új ügyfeleket. Kinek lesz hasznos ez a cikk sorozat? Első sorban MLM üzletágban forgó embereknek, de hasznos lehet más az értékesítési területen dolgozóknak is. Többszörösére tudod növelni majd eladásaid, és a tárgyalásaid is sokkal dinamikusabbak, eredményesebbek lesznek.

MLM értékesítésnél a legnagyobb hiba az amikor a  különböző facebookos mlm-es csoportokban, vagy eladási csoportokban teszik ki reklám posztjaikat. A facebookon  egy-egy ilyen bejegyzésnek a hatékonysága elenyésző, sőt abból ügyfél szerzésének lehetősége a nullához konvergál. (Több kontroll csoporttal végzetünk felméréseket a facebookon ezzel kapcsolatban.) Azért se hatékony, mert sokszor ugyanabban a csoportba akar eladni mindenki. Valljuk be, így már érthető miért kattintanak kevesen egy adott posztra. Sőt sokszor úgy használják ezeket a csoportokat, hogy végig se nézik a többi posztot, csak a sajátjukat kinyomják mindenhová.

[sam_ad id=”49″ codes=”true”]
Hirdetés
Egy mlm értékesítőre (legyen az bármilyen termék, szolgáltatás) is ugyanazok a marketing szabályok érvényesek, mint más piaci szereplőre. Tehát, nem áll meg annyiban, hogy ide-oda vaktában posztolunk. Az online marketing szabályait nekik is alkalmazni kell. Persze mindenki próbál ingyenesen ügyfélhez jutni és ez érthető. Egy kisebb kampány büdzsével is akár komolyabb sikereket lehet elérni (itt kb. 10-30 ezer ft/hó összegre gondoltunk). Mi már annak plusz pontot adtunk aki legalább valami webináriumra való meghívást tett fel egy csoportba.   A következő cikkünkben bemutatjuk, hogyan lehet hatékonyan online reklámozni mlm-eseknek is.

A többi cikket is itt éred majd el, így érdemes hetente többször is felnézned a weboldalra.

Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata

banner2