hétfő, január 18, 2021

25. üzleti ötlet: Csinálj magad egy csináld magad közösséget, DIY blog (portál) indítása

A “csináld” dolgokat imádják az emberek. Tudod, azért lett nagyon sikeres az IKEA is, mert az emberek szeretnek alkotni és jobban kötődnek a márkához is, ha azt érzik ők alkották meg a saját bútorukat. A következő ötlet a blog ötletünkhöz kapcsolódik, kicsit specifikusabb.

25. vállalkozási ötlet: DIY blog, vagyis csináld magad blog vagy weboldal (portál) indítása, készítése
DIY = Do-It-Yourself = csináld magad
A legtöbb hölgy akár órákat is leragad az ilyen oldalakon, blogokon. Tehát a célpiac adott. Főleg ünnepek előtt megugrik az ilyen oldalak látogatottsága. Így már most érdemes rágyúrni például a karácsonyra. Már most érdemes elindítani a blogot. Az interneten annyi ötlet van, hogy csak be kell őket szúrni a forrás megjelölésével… Ezután már nem is nehéz reklámozókat szerezni, sőt sok céggel érdemes affiliate, vagyis partnerprogramban leszerződni. Hiszen a kapcsolódó termékekre vevők az emberek. Mennyiszer látom, hogy tele a Butlers, H&M Home, Zara Home vevőkkel, holott nagyon drága, az emberek imádják….
Miből lesz bevétel?

  • szponzoroktól, például reklámcikkek, videók
  • webshop – egy saját webshoppal is összekapcsolhatod, elvégre aki a DIY dolgokat szereti, és otthon kézműveskedik, neki szüksége van kellékekre. Ha például először elindítod a blogot és csak később indítod a webshopod, egy nagy előnyre teszel szert a piacon. A blogolvasók nem fogják negatívan megélni, hogy elindítasz egy vállalkozást a blogodon, neked pedig már kialakult marketingcsatornáid lesznek arra.
  • események/ workshopok szervezése – nagyon sok kézműves workshopról hallani, amik nagyon hamar megtelnek még akkor is, ha fizetős. Erre lehet eseményeket is szervezni, hogy bemutassák az emberek, a kézművesek a saját termékeiket (cégek), illetve – ahogy már említettem – arra workshopot, hogy megtanítsd az embereket.

Célpiac: A hölgyek teszik ki az olvasóid nagy részét.
Konkurencia: Már több DIY blog is van itthon, de még mindig van hely, főleg kreatív oldalnak.
Megvalósítás, üzlet:
1. Írj össze 20-30 témát már jó előre. Illetve keress témát, ötleteket (Pinteresten, Youtube-on). Heti 3-4 poszttal számolj minimum, ez kell a sikerhez.
2. Készíts Instagram profilt, illetve Facebookot is, nem is tudod mennyien megosztják ezeket (vagyis biztosan te is látod.) Később, ha már látod, hogy szép kis közösség alakult ki, akkor el tudod indítani majd a Youtube csatornádat is.
3. Több vendégposztot is írj más blogokba, illetve ők is írjanak nálad, így kereszthivatkozással szerzel olvasókat is.
4. Kezdj el megkeresni a témádhoz kapcsolódó cégeket. Hidd el, sok cég még csak most ismeri fel, milyen előnyökkel jár a blogreklámozás.
5. Keress meg cégeket, hogy te majd írsz az ő céges blogukba tartalmat, persze pénzért.
6. Használd a közösségi hálókat, készíts videót, képeket…
7. Ha van rá kereted, reklámozd a bejegyzéseket Facebookon. Már napi 500 ft-ot elköltve az elején pár száz fős olvasótárbort össze tudsz hozni, aztán a többi jön magától. (A Minner is így kezdte, sőt, mai napig hirdeti a posztjait).

Profitvárakozás:
Egy napi 2-5000 látogatószámmal rendelkező blognál már 200 ezer forintot lazán kereshetsz havonta. És ehhez napi 2 órát kell rászánnod. Persze később többet is rá kell szánnod. Webshop esetén ekkora látogatottsággal már komoly eredményeket tudsz elérni.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te üzleted:
Szervezz közönségtalálkozókat, vegyél rá cégeket, hogy szponzorálják ezt számodra (pl Ikea, Butlers, lakberendező cégek…)
Többen is fel fogják ismerni íráskészséged, így pl. el tudod vállalni más cégeknek a céges blogírást. (lásd 5. pont – főleg lakberendező cégek)
További lehetőségek, bővülés
Saját webshop indítása, hasonló termékekkel, mint amiket például a Butlersben, vagy a H&M Home-ban lehet venni…

Kapcsolódó vállalkozási ötletek:

Ezek az ötletek kisebb költségvetéssel is megvalósíthatók, de azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot. További ötletekért gyere vissza a Minnerre minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.


Ha még csak tervezed a vállalkozásodat - Vállalkozás indítás minikurzus 6900 Ft-ért
Ez a rövid kis kurzus nemcsak hasznos információkkal, tippekkel lát el, hanem még motiválni is fog, hogy belevágj a vállalkozásodba. Már több mint 500-an a tanítványok között!!! Ár-érték arányban is nagyon jó döntés. Kattints ide!
Minél előbb elindítanád a vállalkozásod? Vállalkozási ötlet megvalósítási tréning
Több órányi videós tananyag. Benne üzleti modellekről, marketingről, stratégiáról, adózásról, weboldalakról és mindenről, amire szükséged lesz! 29 000 Ft Kattints ide!

Fotó: Apartmenttherapy

 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek