43. üzleti ötlet: Csináld meg az európai Wish-t

Dátum

Megosztás

Az emberek szeretnek spórolni, illetve olcsón vásárolni. Bárhogy nézzük, ha itthon is veszünk valamit, akkor az nagy százalékban kínai termék. Sőt az emberek előszeretettel rendelnek ilyen termékeket is, mert olcsó…  Az ötletbe belevittem egy kis csavart, ami segít neked abban, hogy mikor valóban elkezded a webshopod, akkor még gyorsabban jöjjenek a vevők. Már többen is rendelnek online, így könnyű őket rávenni arra is, hogy például ellenőrzött kínai oldalról rendeljenek. Te pedig ebből profitálni tudsz,.

43. vállalkozás ötlet: Közvetíts kínai, vagy európai termékeket. Legyél te az európai Wish

Alap ötlet, mielőtt elkezdenéd, vagy a 0. lépés:
Jó ötlet lehet először csak Aliexpress partnerprogramban való részvétel, erre egy blog vagy portál létrehozása. 
Az Aliexpress az Alibaba e-kereskedelmi portálhoz tartozik, itt kis mennyiségben is vehetsz termékeket (míg az Alibaba-n főleg vállalkozók vásárolnak 100-1000-1000 darab terméket).
Mit adsz te a weboldaladon? Leírásokat, segítségeket, vám és megrendelési infókat. Termékeket linkelsz be, top listákat csinálsz. Akár fórumot is üzemeltethetsz a weboldalon, így a látogatókat is megtartod, lekötöd a figyelmüket. Ha nőni fog a volumened, úgy nő a profitod is. Az Amazon partnerprogramja mellett az Aliexpress kínálja a legjobb jutalékot. 4%-ot kapsz forgalom után (minden eladás után).
Fontos! Ezt csináld legalább félévig és még ha nullán is jössz ki már kitapasztaltad, hogy mivel tudod megszólítani az embereket, már van közösséged, már látogatott a blogod, marketing csatornáid. És vezesd be a webshopod!
Sőt bevetheted azt a trükköt, amit az Wish csinál: A Wish.com Facebook marketing trükkje napi 3 millió vásárlót eredményez

Továbblépés félév vagy 1 év után:
Miután kitapasztaltad kockázat nélkül tudsz bele vágni abba, hogy valójában egy webshopot üzemeltess. Élnek és virulnak azok a webshopok, akik kínai termékeket közvetítenek. Igen, a vásárlók meg tudják venni Aliexpressen vagy Wishen, de ki akar várni a termékére. Csapj oda a piacnak!

Ugyanez működhet Amazon-on is, szóval úgy is, hogy te először Amazon partner leszel és utána Amazon FBA üzletbe vágsz bele, vagy saját márkás termékkel.

Célpiac: Azokat céloznám meg, akik aktívan vásárolnak online (vagy pl. vateráznak…)
Konkurencia: Néhány oldal már hasonló profillal megjelent, egyik se valami profi és hamar abba hagyták 
Megvalósítás, üzlet:
1. Először is rendelj te is valamit, nézd meg mikorra jön meg, addig építsd fel a weboldalad (WordPress motor is elég.)
2. Lépj be a partnerprogramjukba. > https://portals.aliexpress.com/
3. Készíts leírásokat, videókat. Írj a vám szabályokról (több helyen már elolvashatod)
4. A weboldaladon blogtartalmat is írj. Pl. toplisták, megbízható eladók….
5. Legyen Facebook lapod, sőt Instagrammod, és oda posztolj termékekről képeket, linkekkel….(persze a te követő linked legyen bent, link rövidítővel meg is tudod oldani, hogy esztétikus legyen.
6. Hírlevél feliratkozást csinálj, és küldj hetente egy hírlevelet.
Profit várakozás:
A forgalom 4%-át kapod meg, tehát ezzel kell kalkulálnod. De így is megéri, hiszen neked csak látogatókat kell vinned az ő oldalukra, semmi más költséged nincs, ami a látogatók vásárlásához kapcsolódik.

[adrotate banner=”5″]

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!