44. üzleti ötlet: Licitvadászok, raktárból profit

Megvan az a sorozat, hogy Licitvadászok? Nos, ebben a sorozatban a nem fizető bérlők raktárait értékesítik. A raktáros cégnek is jó, hiszen bevételhez jut, az aukción résztvevők pedig kincsekhez juthatnak, profitálhatnak belőle. Térjünk is rá a raktárakra. Már itthon is egyre több cég foglalkozik vele, vagyis főleg magánszemélyek bérelhetnek kisebb helységeket, saját kulcsot kapnak, csak ők férnek hozzá meghatározott havidíjért csérébe. Sok fiatal úgy költözik ki külföldre, hogy ilyen helyeken helyezi el a holmiját, de sok devizahiteles is kisebb lakásba kényszerült, így a fölösleges cuccaikat ilyen bérelhető raktárhelyiségekbe helyezi el. De ez csak az egyik szegmens, a “b” ötlet részben egy másik megközelítést is olvashatsz. Lássuk!

Figyelem ez az ötlet is frissítve, aktualizálva lett 2018-ban, mert 2015 májusa óta (ekkor került fel ez az ötlet) újabb trendek kerültek a látóterembe és természetes új ötletek is jöttek ezzel kapcsolatban.

44. vállalkozás ötlet: Raktárhelyiség bérbeadása magánszemélyeknek, külön kialakított helyiségekben, vagy egy másik ötlet

a, ötlet:
Már meglévő cégek ötletét másoljuk most:
Két céget is vehetsz példának: A piacvezető selfstore.hu és a legnagyobb konkurense a euroministorage.hu. A Selftore árbevétele tavaly (2017-ben)  500 millió forint volt!, amiből 112 millió adózott eredmény (profit).
A kisebb 2-7 négyzetméteres raktárak bérleti díja 1500-3000 Ft/hó. A többség ezt veszi igénybe. A Selfstorage-nál például már több 1000 ügyél veszi igénybe ezt a szolgáltatást, átlag 15 nm-es helységeket bérelnek. A cég folyamatosan bővít. A piac még nem telített, vidéki nagyvárosokban is van rá igény, jelenleg a piac 60%-a van lefedve, van még tehát bővülési lehetőség.
b, ötlet:
Ha raktárak, akkor egyből eszembe jut az ún. fulfilment szolgáltatás. Aminek az a lényege, hogy a webáruházaknak egy cég raktárat és logisztikát biztosít. Tehát akár több kisebb-nagyobb webshopnak is. Nemzetközi piacon az Amazon csinál ilyet (Fullfilment by Amazon), itthon pedig a Webshippy. 
Ezek a cégek valójában a logisztikát, vagyis a csomagolást, adminisztrációt, csomagküldés megszervezését is megcsinálják a webshopok helyett. Polcokat, vagy raklapokat bérelnek a webshopok.
Van is egy plusz ötletem ehhez. Ha meg tudod oldani, akkor érdemes ezzel az ötlettel is összekapcsolni: 150. ötlet – több webshopokhoz tartozó offline bolt üzemeltetése – Kattints, mert…
Huhh, ezzel aztán igazi ütős ötlet lesz.

Célpiac: “a” ötlet esetében Főleg magánszemélyek, de a “b” ötlet esetében webshopok
Konkurencia: A piacvezető selfstore.hu és a legnagyobb konkurense a euroministorage.hu
Marketingben még eléjük lehet kerülni, ha a weboldalra kiírod az árat, akkor meg főleg. Sok helyen láttam azt hiányosságnak, felhasználói panaszként.
Megvalósítás, üzlet:
1. Ehhez az ötlethez mindenképpen kell raktár. Szóval költségesebb, mint bármelyik. Érdemes lehet kooperálni egy kihasználatlan raktár tulajdonosával. És együtt belevágni. Ne félj elmondani neki az ötletet!
2. Weboldalt készíts, ÍRD ki az árat, költségeket…
3. Kezdd el promózni, reklámozz a külföldre készülő magyarokra. Hirdess a városokban, szórólapokkal, illetve online….
4. Aktivizáld a Facebook lapod, készíts Instagram fiókot, és rakj fel képeket, arról is, hogy a bérlőid általában milyen tárgyakat helyeznek el nálad (persze kérj engedélyt a bérlődtől).

Profit várakozás:
Bevallom ezt nehezebb kikalkulálnom, hiszen a piacot annyira nem ismerem, a Selfstorage-ból kiindulva nagyon is jövedelmező ötletről van szó, hiszen folyamatosan bővülnek.

A Licitvadász dologra most nem térnék ki. Nehezebb azt megvalósítani, de ha beleírod a szerződésbe, hogy 6 hónap nem fizetés után kötbért fizet, vagy elárverezitek…

[adrotate banner=”5″]

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később