MinnerInstant – A Minner rövid üzleti tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt. A MinnerInstantot fenn a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

MinnerInstant

Lehallgat minket a Facebook és a Google, a mobilunk – NEM

Kimondtál valamit, beszéltél róla és utána megjelent a Facebookon, vagy megjelent reklámban? Biztos te is voltál már ilyen helyzetben. A Wander kiberbiztonsági cég szakemberei négy okostelefon segítségével tesztelték le, hallgatóznak-e a mobilok.

Röviden: semmilyen kimenő adatforgalmat, vagy szokásosnál nagyobb tevékenységet nem észleltek.

A szakemberek három napon át ismételték  meg a kísérletet, mindig ugyanabban az időben. Kiderült, sem a reklámok megjelenítésében, sem az akkumulátor- vagy az adatforgalom használatát illetően nem történt jelentős változás. Forrás: HVG

MinnerInstant

A magyar mém sztorija: Hide the Pain Harold

70 évesen épített karriert abból, hogy mém lett. Az index riportja Arató Andrással, akit úgy gondolom nem kell bemutatnom.

MinnerInstant

Vállalkozóból alkalmazott – Úgy érzi mintha szabadságon lenne

Egy fura jelenségre lettem figyelmes. Több cégnél is beszéltem olyan vezető pozícióban lévővel, aki hátrahagyta a vállalkozását és újra alkalmazott lett. A jelenséggel azért kell foglalkozni mert az összes cégnél a tulajdonosok, vezetők mind azt mondták a legjobb munkaerő a cégnél az ex-vállalkozó, sőt ők maguk úgy érzik, mintha nyaralnának.

MinnerInstant

A hűségprogramok tagjai 12%-kal többet költenek, mint akik nem tagok

Gondolkodj olyan rendszerben, üzleti modellben, amiben támogatod a hűséges vevőket. A 12% nagyon jó szám, érdemes vele foglalkozni! A márkaépítésed része (Forrás: Accenture.com). Hasonló statisztikák érdekelnek? Akkor itt egy cikk: 15 tény márkaépítéssel kapcsolatban. Statisztikák, számok, adatok
Márkaépítés lépései itt: Márkaépítés lépései, folyamatai. Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását!

MinnerInstant

Jobb a leíró logó, mint a minimalista

A Journal of Marketing Research 2000 fő megkérdezésével kutatta a logók alapján mennyire tudják azonosítani az adott vállalatot az emberek. Kiderült, hogy a leíró logók (mint a Burger King-é) sokkal több vevőt vonz, sokkal gyorsabban azonosítják akár a boltban, akár egy plakáton, reklámban. (Forrás: Business Insider).

Nem leíró logók – nehéz hozzátársítani a céget


Leíró logók több pénzt hoznak

Mondjuk ezen nem lepődtünk meg. Egy korábbi kutatásból az derült ki, hogy nem nagyon tudjuk felidézni a logókat: Ha a nagy márkák logójára is alig emlékeznek az emberek, akkor a kis cégek…

MinnerInstant

1200 éves osztrák étterem

Salzburgban 803-ban nyitott meg az az étterem, ami már 1200 évet is túlélt, sőt virágzik. (Fotó: St. Peter Stiftskulinarium/Facebook)

Még mai is működő 1000 éves vállalkozások

A legrégibb természetesen a fenti cég, de nézd csak meg mennyi hotel, pub, étterem maradt fent még ma is. Természetesen még a borok, sörök vannak a toplistán. Hmmm. Lehet hotelt kellene indítani!

Alapítás éve – cégnév – ország – iparág
578 – Kongō Gumi – Japán – Építőipar
705 – Nishiyama Onsen Keiunkan – Japán – Hotel
717 – Koman – Japán – Hotel
718 – Hōshi Ryokan – Japán – Hotel
771- Genda Shigyō – Japán – papírgyártó cég
803 – St. Peter Stiftskulinarium – Ausztria – Étterem. Ő van a legközelebb, egy 1200 éves étteremben ehetünk. Na?
872 –  Staffelter Hof – Németország – Bor
864 – Monnaie de Paris – Franciaország – Pénzverde
885 – Tanaka-Iga – Japán – Kegytárgy, főleg buddhista termékeket
886 – Royal Mint – Egyesült Királyság – pénzverde
900 – Sean’s Bar – Írország – Pub
953 – The Bingley Arms – Egyesült Királyság – Pub

A legrégebbi, nem is olyan régen felvásárolt Kongo Gumi-ról cikk: Az 1400 éven át működő vállalkozás titka, és bukásának okai

MinnerInstant

67%-kal több bevétel bloggal

De mit írjunk igaz? Minden szegmensben, szektorban lehet csinálni blogmarketinget. És az a jó, hogy az első 20 blogbejegyzés után csak úgy szárnnyal a cég. Mind bevételben, mind témában.
#8. Azok a cégek, akiknek van blogja 67%-kal több eladást produkálnak, érdeklődőt vonzanak be. Forrás: Demand Metric
A Minner cikkben még sok ilyen márkaépítéssel kapcsolatos statisztikát találsz: 15 tény márkaépítéssel kapcsolatban. Statisztikák, számok, adatok

MinnerInstant

Kevesebb alkoholt iszik az Y generáció

A Bank of America Merrill Lynch felméréséből kiderül, hogy az USA-ban és az Egyesült királyságban az 1980 és 1990 között születettek már kevesebb alkoholt fogyasztanak. 30%-uk azt nyilatkozta, hogy kevesebbet, mint korábban. A legnagyobb visszaesés a sörök fogyasztásában van. 2017 és 2018 között például 1%-kal esett a sörfogyasztás az USA-ban.
Ennél még nagyobb visszaesésről számol be a Gilette. Mivel trendi a szakáll, és kevesebbet borotválkozunk, így kevesebb borotva fogy. A nagy gyártók felköthetik a gatyát!
Forrás: BusinessInsider

MinnerInstant

Az új “prémium szerű” órák jót tesznek az órapiacnak

Fotó: MVMT

Ezt elsőre lehet nem is gondolnánk. A MVMT vagy a Daniel Wellington órák prémium kategóriába sorolják magukat, úgymond prémium elérhető áron. A céljuk eleve az volt, hogy olyan emberek kezére órát varázsolni, akik amúgy nem is gondolnának óravásárlásra. Bejött nekik, főleg az erős influencer marketing kampányokkal. Ezeket az órákat Kínában gyártják, az árrés óriási rajtuk. Ha minőségibb anyagokból is készül, akkor is darabja 1500-3000 Ft-ból kijön, és 30-60 000 forint közötti áron értékesítik.

Tehát a célcsoport azok, akik még nem hordtak órát! (Nem konkurenciája a meglévő óragyártóknak). Ebből hosszú távon nem más profitál majd, mint az óraipar. Ezt maga Jean-Claude Biver mondta, aki olyan nagy márkákat tartott életben és vezetett újra a siker útjára, mint a Blancpain, a Hublot, az AP vagy a TAG Heuer. Forrás: 24.hu – jó kis anyag olvasd el a hosszabb verzióját!

MinnerInstant

Az ajándékkártya megoldásban mi a jó?

Hogy nem költik el az összes pénzt a kártyáról az emberek. A Starbucks ajándékkártyáin például 1,6 milliárd dollárnyi pénz van. És 2018-ban összesen 10% be nem váltott összeg volt (lejárt), ami így 155 millió dollár tiszta hasznot hozott a kávéláncnak. Az ajándékkártyával pedig eléri a cég, hogy előre befolyjon pénz, szinte ingyen hitel. Forrás: HVG
Tudod! Kínai kávéspekuláció, Starbucks terjeszkedés: Tőzsdén a Starbucks kínai konkurense a Luckin Coffee és ennek mi örülünk