Jelenj meg a médiában! Így tudsz egyszerűen reklámcikket, média megjelenést venni

Egy cég életében a sajtómegjelenés egy fontos társadalmi visszaigazolás, sőt jelzés arra, hogy: Hahó itt vagyunk, létezünk, megbízhatsz bennünk. Még nagyobb ismertséget szerezhetünk, a reputációnk növekszik. Mutatok egy izgalmas megoldást, amivel úgy tudsz reklámcikket venni média oldalakon, mintha egy közösségi média hirdetést adnál fel.

Tavaly találkoztam először a WhitePress-szel és azonnal megtetszett, hogy néhány gombnyomás és már a legnagyobb média oldalakon lehet kint a sajtómegjelenésünk. Én is vettem így megjelenést, sőt már több Minner vállalkozó is. 

Óriási lehetőség van még a sajtómegjelenések kiaknázásában, felvenni új marketingcsatornaként a marketingünkben, sok versenytársunk sem aknázta ki még ezt a lehetőséget. Ennek egyik oka az lehet, hogy nehézkes megkeresni a médiaoldalakat, soha nem írnak ki árat, levelezni kell velük, ajánlatot kérni és még sorolhatnám milyen körülményes volt eddig beszuszakolni egy cikket egy több százezres látogatottságú portálra. Eddig! Na majd most mi!

A 2021-es marketing trendekbe is bekerült, a médiamegjelenések vásárlása. És mi a Minnernél is érezzük, hogy a cégek nagy számban nyitottak lettek erre a marketingcsatornára. Talán az is oka lehet, hogy a Facebook, Google marketinget már kimerítették, vagy éppen nehézkes a kezelésük, targetálásuk.

Lássuk, hogyan tudsz média megjelenést venni néhány kattintással!

A WhitePress összeköti a hirdetőket a médiaoldalakkal. Transzparensen látjuk az árakat, sőt ott az oldalon belül ki tudjuk fizetni, megrendelni a tartalmakat, magunk kiválasztani, hol is jelenjünk meg. Egy igazi média publikációs piactér.

Média megjelenés vásárlása a WhitePress segítségével

A platformjuk megjelenési lehetőségeket biztosít, közvetít, több mint 28.000 oldalra, összesen 19 nyelvterületen.

A magyar piac: 1100 portál és blog, ahol az ügyfelek tartalmakat tudnak megjeleníteni, köztük nagyobb hírportálok és tematikus oldalak.

A platform segítségével:

  • könnyen és gyorsan tudnak a hirdetők tartalmakat megjeleníteni bármilyen nyelvterületen
  • nincs szükség idegen nyelvi ismeretekre – magyar interface segítségével lehet bármilyen nyelvterületen publikálni
  • tartalomgyártási szolgáltatásokat is nyújtanak minden országban
  • 12 hónapos garanciát vállalunk minden cikk után – amennyiben a cikk törlődne, visszatérítik a publikálási összeg egy részét a megrendelő számára
  • a rendeléseknél javaslatokat és személyre szabott ajánlatokat is készítenek
  • a megrendelő csak akkor fizet, amennyiben a tartalom úgy jelenik meg, ahogy Ő szeretné. A  megrendelő fizet – a WhitePress továbbítja a tartalmat a publikálónak – amikor a publikáló elhelyezte a cikket, a megrendelő ellenőrzi – ha a megrendelő elégedett a cikkel, a platform csak akkor utalja a pénzt a publikálónak.
  • a platform transzparens – az árajánlatok, látogatottsági mutatók, technikai és tartalmi értékelések ingyenes megtekinthetők mindenki számára
  • PR és SEO ajánlatok egyaránt megtalálhatók a platformon

Mennyibe kerül? 

Aktív WhitePress-esként a kedvencem az, hogy látom az árakat, ajánlatokat, statisztikákat külön-külön a médiaoldalaknál, portáloknál. Tudok előre tervezni. Kis háttérinformáció a Minner berkeiből, hogy célunk, hogy havonta legalább 1 tartalom megjelenjen a Minnerről, MinnerAkadémiáról valamelyik hazai portálon. 

Nézd csak az alábbi ábrát! Ezt látod a felületen belül hirdetőként. + egy oszlop, amit regisztráció után látsz, hogy mennyibe is kerül a megjelenés.

Tudom, mire gondolsz most! Na, de mivel jelenjek meg?! Látod az árakat, látod a médiaoldalakat, itt a lehetőség, árban is nagyon jó ajánlatokat kapunk. Részletesen erre ötleteket a következő cikkünkben írunk. De nagy segítségedre lesz a WhitePress is, mert a platformjukon keresztül szövegírókat is el lehet érni, és a cikket “megírattatni”. 

Most először irány a WhitePress, fedezd fel az oldalt, regisztrálj be, nézd át tüzetesen hol és mennyiért lehet megjelenni! Hamarosan jelentkezünk azzal a cikkel, ami segít eligazodni a médiamegjelenések világában és abban, hogy

veled legyen tele a sajtó! 

Hasznos cikkek a témában:

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Szinte minden évben végigfutnak a közösségi médiában azok a képek, amelyeken – leginkább FMCG, gyorsétterem vagy közösségi média – márkák logói szerepelnek, na de nem az eredeti formájukban, hanem újragondolt, őszinte verzióban. A svéd származású grafikus dizájner, Viktor Hertz művei közül mutatunk párat:

Forrás: inspirationfeed.com

MinnerInstant

A vállalati filozófia kulcsfontosságú, ezzel definiálod, ki és mi vagy, milyen értéket adsz a cégedet körülvevő embereknek. Ennek alapján dolgozol és fejlődsz, de még a munkatársakat is ezzel motiválod, ösztönzöd. Amennyiben még nem rendelkezel misszióval és vízióval, szánj időt ezek megállapítására.

Misszió (küldetés): Amiért létezel, amiben hiszel. A vállalatod létjogosultsága, némi érzelmi töltéssel megtámogatva. Nem hosszabb, mint egy-két mondat, és ha arról lenne szó, a munkatársak szívesen hordanák azt a pólót, amire ez a szöveg van rányomtatva, tehát azonosulnak az eszmével.

Vízió (jövőkép): amit a vállalattal szeretnél elérni a jövőben. Erre törekszel, ez lebeg a szemed előtt és ez motivál téged, valamint a munkavállalókat minden egyes nap. Ne világmegváltó gondolatra, vagy irreális elvárásokra gondolj, hanem tudasd a követőiddel, mik a céljaid, és milyen eszközökkel, milyen lépésekben kívánod ezt elérni.

Ha sikerült pontosan megfogalmaznod a missziód és víziód, fel is használhatod ezeket a vállalati kommunikációdban.

A Minner missziójáról, víziójáról itt olvashatsz: Milán, mi a célod a Minnerrel? Mi a víziód?

MinnerInstant

A Telekom meghallgatta a fiatal célcsoportja (20-29 éves fogyasztói) véleményét: különböző platformokon szavazást indított, és arra volt kíváncsi, ki minek örülne egy személyre szabott díjcsomag esetén. A visszajelzések alapján létrehozta a “Kraft” elnevezésű csomagját, amely tulajdonképpen a “Mobil XS” és a “Net 15 GB” ötvözése, tehát nem is volt szükség nagyobb volumenű termékfejlesztésre.

A piackutatás mindig segít abban, hogy javíts, fejlessz a termékeden / szolgáltatásodon, de ha jobban bevonod a célcsoportodat a termékfejlesztésbe, létrehozhatod a Jolly Joker ajánlatodat, hiszen a vásárlók konkrét igényeire / problémáira kínálod az általuk ismert és legjobbnak vélt megoldást.

A LEGO is kíváncsi az ötletekre, és közben aktivizálja a közösségét: A LEGO megkérdezi fogyasztóit, milyen terméket dobjon piacra

Forrás: Telekom, HVG

MinnerInstant

Hétezer milliárd forintot bukhat Japán azzal, hogy zárt kapuk mögött rendezik az olimpiát. A legnagyobb veszteség a turizmuson van, ami több mint mint 9 milliárd dollár veszteséget jelent. Az adott évben a rendező ország(ok) turizmusában ugyanis még tíz évvel a játékok után is érezhető az olimpia hatása, annyira szívesen járnak vissza azok, akik szurkolóként is ott voltak. Ehhez képest pedig szinte minden más tétel eltörpül:

  • Az olimpia két és fél hete alatt 90 százalékkal, 3,7 milliárd dollárral kevesebb bevétel várható, mintha telt ház lenne,
  • 6,7 milliárd dollár esik ki azzal, hogy az olimpiához köthető kulturális események és egyéb sportrendezvények közül a legtöbb elmarad,
  • A japán háztartások vásárlásai pedig 2,2 millió dollárral esnek vissza.

Forrás: HVG

MinnerInstant

Április 26 óta vezették be az iOS 14.5 frissítést, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy blokkolják az ő követésüket. Az applikációk egyesével megkérdezik, hogy engedélyezi-e a felhasználó, hogy követhesse a tevékenységét az adott applikáció. Ez a Facebooknak a legnagyobb érvágás. Az alábbi képen látod, hogy mit kérdez meg a felhasználótól, mit kell kötelezően kiírnia. És ha ott rányom a felhasználó a tiltásra, ott bizony az tiltva is lesz Na, de mennyien nyomkodnak a követést mellőzésére? A Wall Street Journal riportja alapján az iPhone-osok 67%-a tiltja a követést.

Idén júniusban az iPhone-on megjelenő hirdetésekre költött összeg egyharmadával csökkent, míg Androidon az összes reklámra költött pénz tíz százalékkal nőtt. És akkor mire költik a maradék pénzt? Egyrészt egyre több cég kezdi el a TikTok reklámot (még igazi vadnyugati helyzet van ott, olcsó), másrészt szponzorált cikkeket, tartalmakat vesznek. Utóbbi információk saját gyűjtés (hova költi), körbeszondáztam több Minner vállalkozót is.

Az iOS 15 még szigorúbb dolgokat hoz, ami megnehezíti majd a követést. Például az e-mailben érkező követőkódokat is szűri.

Az Android-ra ősszel jönnek a fentiekhez hasonló blokkolások, de ott eltart jövő tavaszig, míg mindenhol lefrissül.

Fel kell kötnie a marketingeseknek a gatyát! Konverzióoptimalizálás egyre nehezebb, webáruházaknak is nehezebb lesz a marketing. Lehet ez fogja megerősíteni majd az affiliate marketinget? Most lehet majd jó alternatíva lehet. Ez a piacteremnek jó hír, amit most indítunk, tudod aminek haladását élő esettanulmányként mutatom be. Vállalkozás indítás: Piactér születik üzleti esettanulmány

Forrás: www.wsj.com, Index

MinnerInstant

Száz nap után szerdán újra felvonta a horgonyt az Ever Given konténerszállító hajó, miután a japán tulajdonosvállalat és a biztosítók megegyeztek a Szuezi-csatornát működtető hatósággal a kompenzációról. Az Ever Given márciusban hat napig vesztegelt a Szuezi-csatornában, miután megfeneklett. A több mint 200 ezer tonna kapacitású konténerszállító észak felé, a Földközi-tenger irányába indult útnak – írja az MTI.

A Szuezi-csatorna Hatóság (SCA) kezdetben 916 millió dollár kompenzációt követelt a mentési műveletekért és a kieső bevételekért, amelyet később 600, végül pedig 550 millió dollárra csökkentett. 18 300 konténer van a hajón. Egyiptom a pénzügyi kártérítésen kívül egy 75 tonnás kapacitású vontatóhajót kap az Ever Given tulajdonosától.

Forrás: Index


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek