Jelenj meg a médiában! Így tudsz egyszerűen reklámcikket, média megjelenést venni

Dátum

Megosztás

Egy cég életében a sajtómegjelenés egy fontos társadalmi visszaigazolás, sőt jelzés arra, hogy: Hahó itt vagyunk, létezünk, megbízhatsz bennünk. Még nagyobb ismertséget szerezhetünk, a reputációnk növekszik. Mutatok egy izgalmas megoldást, amivel úgy tudsz reklámcikket venni média oldalakon, mintha egy közösségi média hirdetést adnál fel.

Tavaly találkoztam először a WhitePress-szel és azonnal megtetszett, hogy néhány gombnyomás és már a legnagyobb média oldalakon lehet kint a sajtómegjelenésünk. Én is vettem így megjelenést, sőt már több Minner vállalkozó is. 

Óriási lehetőség van még a sajtómegjelenések kiaknázásában, felvenni új marketingcsatornaként a marketingünkben, sok versenytársunk sem aknázta ki még ezt a lehetőséget. Ennek egyik oka az lehet, hogy nehézkes megkeresni a médiaoldalakat, soha nem írnak ki árat, levelezni kell velük, ajánlatot kérni és még sorolhatnám milyen körülményes volt eddig beszuszakolni egy cikket egy több százezres látogatottságú portálra. Eddig! Na majd most mi!

A 2021-es marketing trendekbe is bekerült, a médiamegjelenések vásárlása. És mi a Minnernél is érezzük, hogy a cégek nagy számban nyitottak lettek erre a marketingcsatornára. Talán az is oka lehet, hogy a Facebook, Google marketinget már kimerítették, vagy éppen nehézkes a kezelésük, targetálásuk.

Lássuk, hogyan tudsz média megjelenést venni néhány kattintással!

A WhitePress összeköti a hirdetőket a médiaoldalakkal. Transzparensen látjuk az árakat, sőt ott az oldalon belül ki tudjuk fizetni, megrendelni a tartalmakat, magunk kiválasztani, hol is jelenjünk meg. Egy igazi média publikációs piactér.

Média megjelenés vásárlása a WhitePress segítségével

A platformjuk megjelenési lehetőségeket biztosít, közvetít, több mint 28.000 oldalra, összesen 19 nyelvterületen.

A magyar piac: 1100 portál és blog, ahol az ügyfelek tartalmakat tudnak megjeleníteni, köztük nagyobb hírportálok és tematikus oldalak.

A platform segítségével:

  • könnyen és gyorsan tudnak a hirdetők tartalmakat megjeleníteni bármilyen nyelvterületen
  • nincs szükség idegen nyelvi ismeretekre – magyar interface segítségével lehet bármilyen nyelvterületen publikálni
  • tartalomgyártási szolgáltatásokat is nyújtanak minden országban
  • 12 hónapos garanciát vállalunk minden cikk után – amennyiben a cikk törlődne, visszatérítik a publikálási összeg egy részét a megrendelő számára
  • a rendeléseknél javaslatokat és személyre szabott ajánlatokat is készítenek
  • a megrendelő csak akkor fizet, amennyiben a tartalom úgy jelenik meg, ahogy Ő szeretné. A  megrendelő fizet – a WhitePress továbbítja a tartalmat a publikálónak – amikor a publikáló elhelyezte a cikket, a megrendelő ellenőrzi – ha a megrendelő elégedett a cikkel, a platform csak akkor utalja a pénzt a publikálónak.
  • a platform transzparens – az árajánlatok, látogatottsági mutatók, technikai és tartalmi értékelések ingyenes megtekinthetők mindenki számára
  • PR és SEO ajánlatok egyaránt megtalálhatók a platformon

Mennyibe kerül? 

Aktív WhitePress-esként a kedvencem az, hogy látom az árakat, ajánlatokat, statisztikákat külön-külön a médiaoldalaknál, portáloknál. Tudok előre tervezni. Kis háttérinformáció a Minner berkeiből, hogy célunk, hogy havonta legalább 1 tartalom megjelenjen a Minnerről, MinnerAkadémiáról valamelyik hazai portálon. 

Nézd csak az alábbi ábrát! Ezt látod a felületen belül hirdetőként. + egy oszlop, amit regisztráció után látsz, hogy mennyibe is kerül a megjelenés.

Tudom, mire gondolsz most! Na, de mivel jelenjek meg?! Látod az árakat, látod a médiaoldalakat, itt a lehetőség, árban is nagyon jó ajánlatokat kapunk. Részletesen erre ötleteket a következő cikkünkben írunk. De nagy segítségedre lesz a WhitePress is, mert a platformjukon keresztül szövegírókat is el lehet érni, és a cikket “megírattatni”. 

Most először irány a WhitePress, fedezd fel az oldalt, regisztrálj be, nézd át tüzetesen hol és mennyiért lehet megjelenni! Hamarosan jelentkezünk azzal a cikkel, ami segít eligazodni a médiamegjelenések világában és abban, hogy

veled legyen tele a sajtó! 

Hasznos cikkek a témában:

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ha újra elosztanánk a világ összes vagyonát, akkor…

Beárnyékolja a gazdasági kilátásokat a recesszió rémhíre, az átlagembert a magas infláció és emelkedő rezsiköltségek húzzák, miközben a World Inequality Report 2022 szerint a...

Alibaba vs. valós céginfó. Így ellenőrizd a gyártó céges hátterét! [videó]

Felmerült már benned, mennyire megbízhatóak az Alibabán látható cégadatok? Magyar cégeket talán már rutinosan ellenőrzöl az Optenen vagy az e-beszámolón, de Kína nem a...

Milyen egy vállalkozói szemléletváltó nap? Kipróbáltam!

Ismered Biros Leventét? Az Onlinemárkaboltok vállalkozás felskálázásával került fel a hazai sikeres cégvezetők táborába. Az 50 fős vállalkozása vérkeringésébe már csak havonta egyszer csatlakozik...

Bútort eladni webshopban? A DODO-nak prémium szegmensben is sikerült

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év...

Érdemes újra elolvasni egy könyvet, megnézni egy filmet? Legyen az üzleti, vagy más… [kutatás]

Volt már olyan, hogy újra elolvastál egy könyvet? Vagy megnéztél egy filmet? Vajon mi gátol minket, hogy ezt többször megtegyük? Bizony több okból is...

Instant: Megéri-e egy vállalkozásnak zöldnek lenni?

A mostani energiahelyzet és az elszálló költségek mellett pénzügyileg is egyre jobban megéri kevesebbet fogyasztani, na de mi most nem csak erre gondolunk. Megéri-e...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

Hírszemle: A közösségi gazdaság rossz? Érdekes oldalát mutatjuk be. Továbbá zöld témát is hozunk

Gondolnád, hogy a sharing economy nem is hasznos? Egy érdekes oldalát nézzük meg a közösségi gazdaságnak, amire eddig mi sem gondoltunk. Wolt, Foodpanda, vagy...