Ha nem elég érdekes a reklámcikked, akár a falnak is felolvashatod

Dátum

Megosztás

Gondolkodtál már azon, hogy reklámcikket / videót veszel egy szakmai oldalon,vagy portálon? Vagy céges blogodban nem jön a megfelelő látogatottság? Már 5 éve foglalkozok reklámcikkekkel és már nagyjából előre tudom, hogy melyik fog jól konvertálni. Van egy nagy hiba, amit szinte minden szponzor, reklámozó elkövet.

A hiba, amit ha elkerülsz megsokszorozod az érdeklődést

Mi cégvezetők, vagy marketingesek mit akarunk? Azt, hogy minden rólunk szóljon. Szinte minden második szó egy reklámcikkben a cégünkről szóljon. Azért írtam többesszámban, mert néha magamat is ellenőriznem kell, hogy „Héé, Milán! Ugye a cikk nem körbenyalja a Minnert, vagy téged?”.

Sokszor a szponzorált cikket összemossák a PR-cikkel, bár tény, hogy vékony a különbség, csak ott más a cél. Szponzorált cikknél az új érdeklődők megtalálása, míg a PR cikknél a vevőmegtartás és márkaépítés. Előbbinél a leendő vevőről szól a cikk, PR-nál pedig a cégről. PR-cikk is szólhat a vevőről, de már meglévőről szól általában, akkor nem neki írsz, hanem róla.

A PR-cikk nem reklámcikk. A PR-t főleg a meglévő vevőidnek, ügyfeleidnek írod, amolyan vevősimogató, hogy érezzék jó helyen vannak.

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!