Ha nem elég érdekes a reklámcikked, akár a falnak is felolvashatod

Dátum

Megosztás

Gondolkodtál már azon, hogy reklámcikket / videót veszel egy szakmai oldalon,vagy portálon? Vagy céges blogodban nem jön a megfelelő látogatottság? Már 5 éve foglalkozok reklámcikkekkel és már nagyjából előre tudom, hogy melyik fog jól konvertálni. Van egy nagy hiba, amit szinte minden szponzor, reklámozó elkövet.

A hiba, amit ha elkerülsz megsokszorozod az érdeklődést

Mi cégvezetők, vagy marketingesek mit akarunk? Azt, hogy minden rólunk szóljon. Szinte minden második szó egy reklámcikkben a cégünkről szóljon. Azért írtam többesszámban, mert néha magamat is ellenőriznem kell, hogy „Héé, Milán! Ugye a cikk nem körbenyalja a Minnert, vagy téged?”.

Sokszor a szponzorált cikket összemossák a PR-cikkel, bár tény, hogy vékony a különbség, csak ott más a cél. Szponzorált cikknél az új érdeklődők megtalálása, míg a PR cikknél a vevőmegtartás és márkaépítés. Előbbinél a leendő vevőről szól a cikk, PR-nál pedig a cégről. PR-cikk is szólhat a vevőről, de már meglévőről szól általában, akkor nem neki írsz, hanem róla.

A PR-cikk nem reklámcikk. A PR-t főleg a meglévő vevőidnek, ügyfeleidnek írod, amolyan vevősimogató, hogy érezzék jó helyen vannak.

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását! Márkaépítés lépései, folyamatai

Rengeteg előnye van a márkaépítésnek, de ami a legszembetűnőbb mind közül, hogy nagyobb reklámköltség nélkül is vevőket tudsz szerezni, továbbá sokkal kiszámíthatóbb bevételed lesz....

Kombucha, Hard Seltzer, kraftsör trendek. Melyikbe éri meg belevágni?

2019 óta kisüzemi, kézműves sörfőzdék arzenálja robbant be a piacra. Több boltban külön szekciót kaptak azok a sörkülönlegességek, amelyek kinézetükkel, ízvilágukkal tűntek ki a...

Fizess azért, hogy felmondjanak!

Még az évezred elején a Zappos nevű online ruha- és cipőkereskedő cég kitalálta, hogy egy bónuszt ajánl fel azoknak, akik felmondanak a betanítási időszak...

Keress mellékest! Képzések, amikkel munka mellett kezdhetsz vállalkozni

Álmodozol a vállalkozásról, de túl nagy ugrásnak tűnik a kényelmes állásodat otthagyni a bizonytalanságért? A megoldás, ha a munkaidőn kívül, először mellékállásban, egyéni vállalkozóként...

7 mítosz a franchise-ról: cáfolva!

Amikor meghalljuk a franchise szót akaratlanul is eszünkbe jutnak a nagy gyorséttermi hálózatok, az óriás üzletláncok, azaz a mai modern franchise. Róluk általában tudjuk,...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Mivel tűnhet ki egy vállalkozás a tömegből? [+kutatás] [+Podcast]

Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes...

Az 5 legnagyobb szervezetfejlesztési és HR hiba, amit a kisvállalkozóknak el kell kerülniük

Amikor belevágtam a munkaerő-felvételbe, felhívtam egy HR-es ismerősömet, és azt mondtam neki: "A marketing után a szervezetfejlesztés, HR olyan, mintha eddig csak egy kávét...

10-ből 7 cég nem éli túl a generációváltást. Te készülsz rá?

Bár az egy család által birtokolt vállalatok és vállalkozások adják globálisan az összes cég 80%-át, nagyon kevés éli túl az alapító kiöregedését. Mindössze 30%...