Mennyiért lehet reklámozni a Time Square-en?

Naponta több, mint 400 000-en gyalogolnak, sétálnak a Time Square környékén, így természetes, hogy a hirdetők már több évtizede előszeretettel vesznek reklámhelyeket a téren (valójában Manhattan városrész egyik negyede). Összehasonlításképpen a West End bevásárlóközpontba naponta 50 000 ember látogat el (ezt egy régebbi cikkben olvastam, még keresem, hogy még mindig így van-e). A TS-t nemcsak az áthaladó forgalom miatt választják a reklámozók, és fizetnek ki évente több száz millió forintot, sőt, van olyan cég, aki 1 milliárd forintot is rászán az éves reklámdíjra. Tudod miért?

Amire te is gondolsz

Egyrészt több filmben is vágókép a Time Square, mivel ezzel szinte azonnal azonosítani tudják a nézők, hogy New Yorkban, Manhattanben játszódik a film, de ennél is fontosabb, hogy több TV, beszélgetős műsornak, sőt, stúdiónak a hátterét (vagy élőképét) adja a környék. Így éves szinten több száz millió ember találkozik, sőt, a közösségi médiának köszönhetően még többen.

Amire a többség biztosan nem gondol

Sokszor temetik az offline reklámozást, pedig az is kell ahhoz, hogy el tudd érni leendő vevőidet. Sokszor olyan közvetett dolgok növelik megy egy-egy offline megjelenés hatékonyságát, mint például, amit a következő mondatokban leírok. A cégek, akik itt vesznek reklámhelyeket még úgy is bekerülnek szinte ingyen, vagyis inkább közvetetten a közösségi oldalakra, hogy a legtöbben fotózkodnak, szelfit készítenek a Time Square-en, így a képeken egy-egy cég reklámja is látszik (lásd alsó ábra).

Egy 2012-es infografikát találtam arról, hogy mennyit is fizettek a cégek akkor, és ez az összeg nem is tér el 2017-ben, mivel az árak nem változtak.

timesquareinfografika

További érdekes statisztikák

A közösségi m

Forrás: Carlos Monteiro / Adweek
Forrás: Carlos Monteiro / Adweek

 

Forrás: www.timessquarenyc.org,
Adweek

Kipróbált módszereket mutatunk be videókon keresztül. Ha ennyi mindent kapsz ingyen a Minneren, képzeld milyen izgalmas anyagok vannak a fizetős képzésekben! Nézd meg legújabb anyagainkat a MinnerAkadémián! Kattints ide!
Avatar
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Ezen nagyot mosolyogtam, tényleg zseniális húzás! 1 eurót fektettek cégekbe egészen alacsony részesedésért cserébe, 500 startupba fektetett így be a Unicor VC kockázati tőke társaság. Viszont ezzel elérte, hogy többször is egy lapon említsék őket nagyobb tőketársaságokkal, mert ezek a média egyébként is szeret írni, főleg ha unikornisok (gigantikus startup) lettek adott cégekből. És felsorolják kik is nyertek az üzleten.

A Unicor VC-től nem lehet azt a tényt elvenni, hogy olyan vállalatokba fektet, amelyek rövid időn belül 1 milliárd euróst értékelést érnek el. A Top kockázati tőkebefektetők között említik a céget mindig. Ez megnyitotta a kaput nekik már több helyen is.

Imádom az ilyet! És most ez többszörös hatású volt, mert márkaépítést is sikerült elérniük, nem csak figyelmet kapniuk.

Gerillamarketingről itt olvashatsz, sőt podcast is egyben: Emlékszel a Minner wifis gerillamarketingjére? És a kávésra? Gerillamarketing példák [podcast]

Forrás: Haszon

MinnerInstant

Ahogy már tavaly felreppent a hír, a cég megváltoztatja a nevét. Főleg a politikai korrektség miatt. Ezt írják oldalukon:

Meghallgattunk. És tanultunk. Bár ez soha nem állt szándékunkban, megértjük, hogy a csomagoláson szereplő ember képe szolgasághoz kapcsolódó képeket idéz, és azt is, hogy az Egyesült Államokban az “Uncle” szó bizonyos időkben fekete emberekre utaló pejoratív kifejezésként élt. A nevünket Ben’s OriginalTM -ra cseréljük, és többé nem szerepeltetjük a képet a csomagolásunkon, hogy még befogadóbbá tegyük a márkánk arculatát.

Továbbiak erről a témáról A politikai korrektség akkor is érték, ha beleszól a vállalkozásunk életébe?

MinnerInstant

Most a pandémia alatt sokan csinálják, pedig nem szabályos, és nem felel meg az írásbeliség szabályának az e-mailben elküldött, majd aláírt és bescannelt szerződés. Persze keveset találkozunk ilyen bírósági üggyel, vagy nem érint minket, kisebb KKV-kat.

Megoldás lehet, ha áttérsz online, e-szerződésre, e-aláírásra. Körbejártuk és bemutattuk a témát: Így működik az online szerződés, aláírás. E-szerződéskötés útmutató

MinnerInstant

Nem rendelnék a nyár környékén! Július 1-től már vámoltatni kell a 22 euró alatti rendeléseket is. Kb. 40 millió csomag érkezik így harmadik országból melyek 3/4-e 22 euró alatti csomag. Persze pont azért is hozták be a szabályt, mert lehetséges nem is annyi a csomag értéke, mint amennyi rá van írva. Nos nincs még álláshirdetési dömping a postánál vámügyintézésre, vagy logisztikai munkásra. Pedig ennyi csomagot végigvinni, nem lesz egyszerű, főleg a vevőnek is be kell kapcsolódnia a vámeljárásba, ahogy azt nagyobb értékű rendeléseknél megszoktuk.

Erről cikk: 2021-től vége a 22 euró alatti áfamentességnek. Például a kínai rendeléseknél és még vámkezelés…

Forrás: MTI


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek