Meríts ihletet az idei év legjobb kollaborációs ötleteiből 

Dátum

Megosztás

A K&H: üzletet ide! 2024-es kollaborációs ötletpályázatára több száz ötlet érkezett. Szeretnénk extra támogatást nyújtani azoknak, akik részt vettek a pályázatban. Tudjuk, hogy két vagy három cég közötti kollaboráció létrehozása sok munkát igényel, sőt, már az ötlet fázisában is rengeteg egyeztetés szükséges. Le a kalappal mind a 140 pályázat előtt és a több mint 200 cég előtt, akik közösen nyújtottak be pályázatot. Volt olyan csapat, ahol több mint öten dolgoztak együtt! Meríts ihletet és ötletet abból, hogy milyen megoldásokkal rukkoltak elő a vállalkozások!

Kezdjük a fődíjat elnyerő, és a két különdíjassal

Fődíjat elnyerő ötlet: Tejmadár X Ziegler – A Tejmadár és Ziegler ötlete egy olyan limitált kollekciós ostya megteremtése volt, ahol az újragondolt madártej és nosztalgikus ostya találkozik, ezzel ünnepelve a tradíciók és a modern gasztronómiai trendek találkozását, miközben egyedi, prémium termékekkel gazdagítja a hazai kínálatot.

Fenntarthatósági különdíj: Flash Kutyapékség és Superjuice – Közös termékük a kutyakeksz, és jutalomfalat, melyet a juice gyártás során megmaradt „darálmány” – azaz kipréselt, 100% gyümölcs és zöldségből készítenek.

Legjobb digitális kollaborációs ötlet különdíj: Hasonló küldetésük nyomán megalkották a ,,Technológiai és pénzügyi együttműködés a Webshopok forradalmáért” elnevezésű ötletet, mely során forradalmasítják a webshopok működését integrált vállalatirányítási rendszerünkkel és automatizált könyveléssel.

Részletesen az ötletüket, és a vállalkozásukról ebben a Minner cikkben találsz információt. 

Lássuk kik adtak be még jobbnál-jobb ötleteket! Kollab ötletek

Danuvius-Tisia X Vino Manufaktura & Medical Kft  – VinoBox Collection – az ínyenceknek szóló válogatás – Célcsoportjaink a borozási élményt keresők, a gasztronómia szerelmesei, az egészéges élelmiszereket preferálók és azok akik szeretik felfedezni a gourmet újdonságokat. Ugyanakkor cégek számára karácsonyi ajándéknak, vagy akár logózható terméknek is megfelelő lehet az újdonságértéke miatt.

Italmühely Kft. (Tikkadt Szöcske) X Tihanyi Bencés Apátság – Békanő limonádé és szörp a Tihanyi Bencés Apátság kertjében termelt levendulával. . A tihanyi levendula kiváló minőségét és különleges friss ízét észre fogják venni a Békanőkedvelők, amit a többutas üveges csomagolás méginkább megőriz, és a fenntarthatóságot is szolgálja. Az együttműködéssel az Italműhely kiváló alapanyaghoz, az apátság felvevevőpiachoz jut, a közös kommunikáció pedig mindkét márkát erősíti.

Kelemen Imre, Rácskai Ágnes X Kolonics Zsuzsanna – BETŰNYOMÓ /  Írástanulást segítő, készségfejlesztő eszköz –  mesenasi és a Zendülő BetűMűhely közös célja, hogy játékos formában támogassa a gyermekek fejlődését és írástanulását. Együttműködésük eredményeként született meg az íráselőkészítést és az írástanulást segítő termékcsomag, amely játékos és élménygazdag módon ismerteti meg a gyermekeket a betűk világával. Az eszközök támogatják a finommotorika, térbeli tájékozódás, tapintási érzékelés és fonológiai tudatosság fejlesztését, valamint a betűírás tanítását, a betűalak optikai rögzítését, a helyes írásmozgás kialakítását. A 3D nyomtatással készült betűelemeket különféle anyagokba lehet nyomni, és betűkártyák, ötletkártyák segítik a használatukat. A terméket Kolonics Zsuzsanna, 33 éve gyógypedagógusként dolgozó szakember szakmai tapasztalata gazdagítja. A betűnyomó már elérhető a www.zendulo.hu oldalon, valamint Zendülő BetűMűhely Facebook-oldalán.

FELS BBQ x Zing Burger- ZING BURGER x FELS BBQ – Ütõs páros! – Egy hónapig kapható limitált kiadású hamburger ZING BURGER alapanyagokból és FELS BBQ szósszal. + A Zing Burger egy másik kollaborációjáról már volt szó ebben a cikkben: Kollaborációs marketing mindenhol, amerre a szem ellát! Mi ez a trend? 

GreenZebra Kft. X Anavum Consult Kft.  – A GREEN your business (and make STRATEGY)  Fenntarthatósággal Márkaépítés egy zöld-növekedési verseny a B2B szektorban. Több kategóriában indulnak a cégek, méret- és iparág specifikusan, kezdő- közép- és haladó fenntarthatósági szintekkel. A programban megismerhetik: Hogyan segíti a verseny a cégeket a hatékony hulladékgazdálkodási rendszerek kidolgozásában. Milyen előnyök keletkeznek a költségcsökkentéstől, a munkaerőoptimalizáláson át az ESG kötelezettségek teljesítéséig. Hogyan kommunikálják a zöld eredményeiket a vállalkozások és hogyan növekedhetnek extra módon a zöld-lépéseknek köszönhetően 

Pölöskei x Wolf Co. Wolfberry – Célunk egy természetes ízvilágot kitalálni a fogyasztók számára, amely új minőségi alternatívát teremt. A Pölöskei x Wolf Co. Wolfberry Collaboration célcsoportja a fiatal felnőttek széles spektrumát célozza meg, különösen a 18-35 éves korosztályt, akik aktívan keresik a praktikus ugyanakkor prémium minőségű italokat. Ezen belül a gin-tonic rajongók, akik értékelik a kreatív ízélményeket, és tudatos fogyasztók, akik a helyi, természetes alapanyagokat preferálják. A Pölöskei és Wolf Co. együttműködése nem csak a termék ízvilágát gazdagítja, hanem hozzájárul a helyi gazdaság erősítéséhez is, a fenntarthatóság és a minőség jegyében, köszönhetően a környezettudatos csomagolásának. 

NaTuri Kft. X Nutrifit Solution Kft. – Nutrifit Kitchen x NaTuri marketing kampány – Egészségtudatos, esetlegesen emésztőrendszeri érintettséggel élő nők (25 +), akik nyitottak a mentes étkezésre és keresik a praktikus, kész, mégis egészségtudatos és minőségi megoldásokat, hiszen a rohanó hétköznapokban nincs idejük napi szinten főzni, bevásárolni, vagy éppen fermentálni. 

KovászShop Kft X Preyer György – Importőr és szakértő tréner közös ajánlata – Egy közel 200 éves olasz malom pizzalisztjei mesterképzéssel. Pizzériák és éttermek tulajdonosai, akik magas minőségű alapanyagokkal dolgoznak, nyitottak a fejlődésre, szívesen tanulnak és áldoznak a csapatuk képzésére.

Thinwood SzemüvegSzabóság x Süle Kati- A Thinwood és Süle Kati együttműködésének célja az volt, hogy a Thinwood Art Deco elnevezésű kollekcióvalmegidézzék azt a korszakot, ahol a francia pompa, a csillogás és a geometrikus formák találkoznak az eleganciával. Kati nemcsak a kollekciót inspirálta, hanem az bemutató modelljeinek megjelenést, a stylingot is megtervezte, így az elkészült darabok nemcsak divatkiegészítők, hanem a múlt luxusát és a kortárs dizájnt ötvöző történetmesélők.

Ne Pazarolj Kft. X Felelős Gasztrohős Alapítvány – Ropogtass felelősen! – Rugalmasan összeállítható szemléletformáló snack csomag a csomagolásmentes boltot üzemeltető Ne Pazarolj Kft.-től, melynek részeként a Gasztrohős segít a megrendelőnek kialakítani egy fenntartható “snack politikát”. Az ajánlat lehetővé teszi, hogy a nassolás céljából megrendelt élelmiszerek lehetőleg szezonálisak, helyiek, fenntarthatósági szempontból minősítettek, elérhetőek és finomak legyenek, a gyümölcstől a teán át a magokig. Ehhez pedig igényesen kialakított digitális és print edukációs anyagokat is biztosít, így a munkavállalók szemléletét is tudjuk formálni.

2025-ben te is átesnél a KOLLAB tűzkeresztségen? 

Készülj fel a jövő évre! Készítsd elő a kollaborációdnak a terepet, keress ötletet, partnert! A Minner cikkek, podcastok segíthetnek ebben. 

Ezeket a cikkeket ajánljuk: 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!