MinnerX

Ezt a részt ti írjátok, ti vagytok a MinnerX alkotóelemei. Így vállalkoztok!

Beküldök én is egy MinnerX posztot! Részleteket szeretnék!  

MinnerX

Sziasztok! Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor szakértő és a pozitív vendégértékelések specialistája.

Itt a nyár, tombol a szezon, telítődnek az autópályák, olvad a fagyi a tölcsérekben és ebben az időszakban esszenciális fontosságú, hogy milyen képet közvetítenek a turisztikai szolgáltatók magukról. Ez nem csak abban nyilvánul meg, hogy milyen képeket, videókat töltenek fel az egyes közösségi média vagy internetes oldalakra, milyen az árazásuk, hanem abban is, hogy milyenek a vendégeik visszajelzései. A Google első találatként hozza le a Google Cégem, a Tripadvisor és a Booking profilokat, ezért nem mindegy, hogy milyen kommentek szerepelnek az egyes szolgáltatóknál.

Ilyenkor kell megtérülnie a hirdetésekbe, fotókba, posztokba és együttműködésekbe fektetett százezreknek: a szolgáltatókon a világ szeme. És ilyenkor jelennek meg menetrendszerűen a trollok is, akik név és arc nélkül osztják az észt a szépen felépített felületeinken. Ők azok, akiknek semmi nem jó, sokszor meg sem jelennek azon a helyen, amit „értékelnek” és még hírből sincs fogalmuk a szolgáltatásaid színvonaláról.

Állítsuk meg a trollokat! – felkiáltással készítettem egy videót, amelyben arról beszélek, hogyan vegyük elejét egy komolyabb lejárató kampánynak és ezt most nem csak a turizmusban tevékenykedő szolgáltatóknak fogalmaztam meg, hanem minden olyan vállalkozónak, aki valamilyen formában jelen van az online térben. Tovább is van még!

MinnerX

Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik. Hiszünk abban, hogy a dolgozói elvárásokat figyelembe vevő munkakörnyezet hozzájárul a dolgozói elégedettséghez és a dolgozók egészségének megőrzéséhez valamint a megfelelő munkateljesítményhez és így a szervezeti hatékonysághoz.

Y/Z GENERÁCIÓK MUNKAKÖRNYEZET IGÉNYE

Már 2017-ben is folytattunk egy felmérést azzal kapcsolatban, hogy milyen igényeik merülnek fel az irodai dolgozóknak a munkakörülményeikkel kapcsolatban.

Akkor generációként és iparáganként mértük fel a dolgozói igényeket és preferenciákat.

A felmérésünkkel igyekeztünk átfogó képet szerezni arról milyen az a munkahelyi környezet, ami elfogadható vagy vonzó a munkavállalók számára.

MinnerX

Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

3 blogbejegyzést hoztam Nektek vállalkozás indítással kapcsolatban:

Hogyan segít hozzá az utazás a vállalkozás indításhoz??

Az utazás számos jótékony hatását ismerjük. Feltölti a testet és a lelket, de ami a legfontosabb, hogy olyan ismereteket szerezhetünk általa, melyeket máshogy, ilyen rövid idő alatt aligha. Persze utazó és utazó között is van különbség. Van, aki csupán az élmény miatt utazik, van, akinek az az egy-két hét mindig ugyanott telik és jelenti a biztos pontot, a menedéket a hétköznapokból és vannak azok, akik utuk során a kaland mellett önmagukat is keresik – és idővel meg is találják. Ezutóbbi kört nevezem én inkább utazónak, mint turistának. Azokat, akik bár szívesen megnézik a jól bejáratott helyeket, vágynak arra, hogy letérhessenek a kitaposott ösvényről.

De, hogy mégis hogyan kapcsolódik ez az egész ahhoz, hogy valaki vállalkozni kezd-e vagy sem?

Látszólag sehogy, azonban több hasonlóság van egy utazás és egy régóta dédelgetett ötlet megvalósítása között, mint az elsőre gondolnánk. Az alábbiakban 7 tényezőt gyűjtöttem össze, ami az utazástól akár egy saját cég létrehozásáig is vezethet: » TOVÁBB A CIKKHEZ »

Vállalkozás indításánál ezekre figyelj oda

Nagyon sokan vannak, akik évek óta ülnek egy vállalkozási ötleten, de nem fognak neki a megvalósításnak. Arról álmodoznak, mi lenne, ha… de a végtelenségig halogatják. Ha megkérdezzük ezeket a küszöbön toporgó vállalkozójelölteket, mi tartja vissza őket, nagyon hasonló dolgokat mondanak. Például:

MinnerX

Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

Amikor egy vállalkozást elindítunk, akkor általában az egyik „legnehezebb” munka az ügyfélszerzés. Persze ez akkor a legvalidabb, mikor egy abszolút kezdő vállalkozóról beszélünk.

Amikor egy vállalkozás beindul és még egy főként zakatol, akkor hamarosan lesz egy zűrzavar: vasárnap is dolgozik, nincsenek rendszerezve a mindennapok és szétszakadás van… Tovább is van!

MinnerX

Oláh Gábor vagyok, az ügyfeleim csak úgy hívnak, hogy a közérthető informatikus. Informatikán belül több területtel is foglalkozom, mint weboldal készítés, tárhely és rendszergazda szolgáltatás. Azokhoz szólok most, akikben már felmerült a gondolat, hogy “jaj de jó lenne egy vállalkozást indítani”, de eddig még nem volt bátorságuk belevágni. Megmutatom, hogy nem csak akkor lehet elindítani egy vállalkozást ha megfelelő családi vagy anyagi háttér van mögötted, vagy ha rögtön adósságba vered magad. Indulj el azzal amid van és építs birodalmat!

Figyelem! Ez egy vendég poszt! A Minner vállalkozói, olvasói küldhetnek be tartalmat ide a MinnerX-be. 

Az első vállalkozásomat 2003-ban indítottam. Főállású munka mellett lettem alanyi adómentes vállalkozó. Az ok roppant egyszerű volt. Akkor még csak hobbiként weboldalakat készítettem ismerősöknek, barátoknak. A legjobb tanulási forma volt. Nem voltak profitvágó elvárások, és nem érdekelt ha egy fillérbe sem került. Szó szerint nem volt tétje a dolognak. Szórakozásból csináltam és közben rengeteget tanultam. Milyen jó is az amikor szórakozva tanul az ember, ugye?! Tovább is van még! 

MinnerX

Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

Most 3 olyan SEO hiányosságot fogok megmutatni, amelyeket legtöbbször tapasztalok blog bejegyzéseknél.

Tehát kész egy jó blog cikk, tartalom mennyisége megfelelő (min 500 szó), a potenciális célközönségnek releváns, hasznos információt nyújtó cikk (és nem full sales). Az olyan alap dolgok is jó be vannak állítva, mint a meta cím és meta leírás.

Mégis sokszor kimaradnak olyan lényeges beállítások, amelyek nélkül egy blog bejegyzés nem igen fogja segíteni a keresőoptimalizálást a weboldalon. Lássuk!

MinnerX

Kozákné Zsuzsa, kamaszmentor, https://palyaorientacio.blog.hu/

Minden szülő a legjobbat akarja a gyerekének. Akkor is, ha éppen kamasz, és undok, és Apa/Anya naponta ötször érzi úgy, hogy elszakad a cérna, kinyílik a pofonláda, és rögtön ordítani kell, de inkább elszámol 10-ig (50-ig), és csakazértsem ordít, hanem megpróbál jó fej szülő lenni, és túlélni ezt a csekély 6-8 évet.

Apropó, mielőtt jobban belemélyednénk. Képzeld a Minner 4. vállalkozás ötletét valósítom meg! És a végén lesz egy INGYENES felajánlásom csak Minner olvasóknak! 

A férjemmel csak úgy mondjuk: „Átalakítás miatt zárva” (Vekerdy Tamástól tanultuk). Két fiúval már túléltük, most a Lányunkkal éljük a „Kamasz-kór”-t. Biztató, hogy mindkét fiunk jó szakmával bíró, most már családos felnőtt lett, akik gyakran jönnek haza egy kis léleksimogatásért, tanácsért Apuhoz és Anyuhoz. Tovább is van még! Olvasd tovább!

MinnerX

Sziasztok! Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor szakértő és pozitív vendégélmény specialista.

Turizmusban érdekelt vállalkozásoknál úgy gondolom alapkövetelmény az, hogy élményt nyújtsanak a vendégeiknek. A minap olvastam egy cikket, ami arról szólt, hogy egy vendégház tulajdonosa hőbörög azon, hogy a vendég szóvá teszi a negatív élményét az értékelő és szállásfoglaló portálokon és hogy ezeket milyen dolog, hogy nem lehet eltávolítani, hiszen emiatt csökken a forgalmuk? Közben pedig hosszasan ecseteli a szarvashibáikat, felszínes magyarázkodással mentve a mundér becsületét, teszi mindezt a vendéget pellengérre állítva. Erről írok most a továbbiakban!

MinnerX

Kovács Eszter – Manageld.com – Projekt menedzser, AGILE és PRINCE2 projekt menedzsment képesítésekkel.

Az agilis módszertan eredetileg a szoftver fejlesztésében használt menedzser szemlélet, melyet véleményem szerint az élet bármelyik területén csodálatosan lehet hasznosítani.

Habár az elsődleges ok, amiért az agilis szemlélet létrejött, az volt, hogy a nagyobb cégek rugalmasabbá, változásokra fogékonyabbá váljanak, elkerülve a lassú cégműködést – reagálva a mindennapi kérdésekre – ma mar a start-upok es freelancerek kedvelt menedzselési formája lett az agilis módszertan.
Miért nem lehet az agilis method nélkül élni, mint freelancer, vállalkozó?
A mai digitális, gyorsan változó világban az agile method szerencsésen arra épül, hogy ahelyett, hogy megterveznéd a teljes folyamatot A-tól Z-ig előre, helyet hagysz a változásnak. Olvass erről bővebben ide kattintva a blogbejegyzésemben. 

Előző tartalmam a MinnerX-ben pedig itt: Ezeket olvasd el, ha növelni szeretnéd a céged méretét, vagy hatékonyságra törekednél

MinnerX

Schulcz András a Brandingpage alapítója, webfejlesztő. 

Sziasztok! Hoztam nektek néhány cikkajánlót a blogunkból.

Online vásárlási szokások – Miért indíts webáruházat?
Ha bármilyen terméket értékesítesz offline és még nem vágtál bele az online értékesítésbe akkor mindenképpen gondolkozz el rajta. Rohamosan növekszik azon felhasználók száma akik online vásárolnak. Gondolj csak bele, hogy nem kell egész nap az üzletben állnod és várni a vásárlókat, majd kiszolgálni, hiszen egy webáruház mindig nyitva van a vásárlóid előtt. Egy webáruházban a vásárlóid a nap 24 órájában megtalálják a termékeid. Hozzád már csak a megrendelések érkeznek be és csak a postázást kell intézned.

Miért van szükséged neked is weboldalra?
A mai világban a felhasználók nagy része interneten keresztül informálódik. Ha vállalkozásod van, ne hagyd ki ezt a lehetőséget. Weboldal és elérhető portfólió nélkül egyre nehezebb lesz a helyzeted a konkurenciával szemben. Emellett fontos, hogy a weboldalad naprakész legyen és megfeleljen a mai modern elvárásokak is.

2018 legforgalmasabb webáruházai
Ha webáruház indításon töröd a fejed, fontos, hogy tisztába legyél a felhasználók és a piac elvárásaival. Ehhez egy jó kiindulási pont, ha megnézzük a legnagyobb hazai webáruházakat. Biztosan meglátsz néhány hasznos dolgot és inspirálódni tudsz, hogy te is mielőbb elindítsd saját webáruházadat.

MinnerX

Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

Minden cégnek vannak „arcon csapós” pillanatai, amikor a dollár szemek előcsapódnak. Nekünk is van egy sztorink, ami megváltoztatta az Instagramról való gondolkodásunkat és a stratégiánkat most februárban.

Tudod… mindenki azt hiszi, hogy alanyi jogon jár az Instagram és a Facebook. De csak gondolj bele, hány ezer ember dolgozhat rajta folyamatosan; mennyi pénz, idő, energia, kreativitás van beleinvesztálva ebbe a két platformba! Hihetetlen!
Ezért aki nem csak használja, hanem „támogatja” (hirdet) az nagyon jól járhat. Ahogy mi is.

Szóval a sztori:

Az Instán a sales nem a leghatékonyabb. Nem azt mondom, hogy nem megy, de Facebookon azért könnyebb landingre terelni és jobb a konverzió. De!…

Az Instagramon hosszú távban való gondolkodás miatt egy hónap alatt elköltöttünk 100.000 forintot aktivitási kampányokra. Tehát azokat a posztokat boostoltuk meg, amik már alapvetően kikerültek és NEM sales tartalmak mentek a közönségnek. Folyamatos értékteremtés volt: Instagram tippek, motiváció, szórakoztatás, storytelling…stb. Az emberek szerettek és jó szívvel (likeal, kommentel, osztással, mentéssel) fogyasztották a tartalmakat. Olyannyira, hogy egyik pillanatról a másikra konkrétan megugrottak a rendelések. De nem kicsit – úgy nagyjából a háromszorosára.

És rájöttünk: folyamatos hirdetés az értékteremtő posztokra ugyanazoknak az embereknek és néha egy-egy sales. Ez a bumm adta meg a mindfuckot nekünk: hirdetni kell és érdemes.

Hirdess te is bátran! Ha pedig nem megy; akkor keress fel minket! 😉 Follow Marketing 

Előző posztom a MinnerX-ben: Egy 500 fős rendezvény sikeres lebonyolítása. 700 000 forint reklámbüdzsével

MinnerX

Varga Tamás, az OopsCreativeAgency tulajdonosa, antik tárgy, dizájnbútor kereskedő.

Egy átlagos nap átlagos reggelén támadt egy ötletem. Egy olyan gondolat volt, amitől szaporábban vettem a levegőt, gyorsabban vert a szívem. Tudtam, hogy ha megvalósítanám megváltozna az életem. Aztán eltelt pár nap. Elszaladt néhány hónap, majd több év. Közben pedig továbbra is ezt a bekezdést próbálom befejezni.

Csak idővel tudatosult bennem igazán egy meg nem nevezett, nagy gondolkodó szerteágazó elmélkedésének ötletekkel kapcsolatos mondata:

“Egy jó ötlettel a legrosszabb ami történhet, ha nem valósul meg.”

Tovább folytatódik a sztori!

MinnerX

Tóth Farkas Gáspár vagyokAz Élmények Itthon nevű Instagram oldallal kezdtem még 2 évvel ezelőtt, és mivel az hozza fixen a bevételeimet, egy hirtelen ötlettől vezérelve idén elkezdtem egy új kávémárkának az előkészületeit és most indulunk.

Sziasztok!
Az előző héten már jeleztem itt a MinnerXben, hogy június 17-én elindul a WUP Coffee prémium szemes kávé webshopja és most annak a bejegyzésnek a folytatása következik.

Ahogy írtam, nagy figyelmet fogok fordítani az egyéni vásárlókra és ennek az egyik fontos eleme a chatbot. Jelenleg most két automatizált üzenetküldés működik, de amint elindul a webshop, már 4-5 fog egyszerre. A most futók közül az elsőnek az a lényege, hogy kommentelsz a poszt alá és küldünk neked egy üzenetet. De nem is csak egy sima üzenetet, hanem egy indulási ajándékot, csak azoknak, akik kommentelnek! A kommentelés miatt a poszt több emberhez is eljut organikusan. Ha szereted a prémium kávékat, kipróbálnál egy chatbotot és még elfogadnál ezért egy ajándékot is, akkor kattints a posztra, kommenteld be alá, hogy WUP és már küldi is (ha nem látod itt posztot, akkor kattints ide!) Alatta egyébként még folytatom a posztot! ☕️

MinnerX

Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

Tudtad, hogy az átkattintási arány növelésével előrébb tudsz rangsorolni a Google-ben?

Igen, ha az első oldali organikus találatok (1-10. helyen) között vagy már, akkor az átkattintási arány növekedésével a Google előrébb fog hozni!

Például a ‘klímaszerelés’ kulcsszóra keresve a te oldalad a 6. helyen jelenik meg, de többen kattintanak a te találatodra, mint a 3-4. helyen lévőkre, akkor a Google ezt érzékeli, és látja, hogy relevánsabb vagy erre a kulcsszóra keresve, így szépen téged fog előresorolni…

Ehhez van több tippem, beállítás, amivel elérhető. Megmutatom!

Hol tudom megnézni az átkattintási arányokat?

A Google egyik ingyenes eszközében, a Google Search Console-ban! Erről írtam is az előző MinnerX posztomban, itt a Minneren.

Ha ez nincs beállítva, akkor minél hamarabb végezd el, mert onnantól fog adatokat gyűjteni az eszköz…

MinnerX

Ballért Attila vagyok, a MinnerAkadémia chatbot képzését én is elvégeztem, szabadúszó marketinges. 

És a tudásomat most már szabadúszó chatbotépítőként kamatoztatom. Segítem a vállalkozásokat, hogy automatizálni tudják üzenetváltásaikat az ügyfeleikkel és személyre szabott ajánlatokat tudjanak készíteni a legszélesebb réteg számára.

Első chatbotomként egy mobiltelefon tarifa választót készítettem. Persze, ez még béta, de minden fontosabb területet be tudtam gyakorolni. Próbáld ki! A Milán (Minner) is kipróbálta és meglepődött, hogy mennyivel olcsóbb tarifával is kijönne. Azt hiszem holnap megy a mobilszolgáltatójához (nagyobb csomagot kap, de mégis olcsóbban).

Egy képernyő fotó a chatbotomból. Kattints ide és teszteld le, nyomogasd, legalább kiderülnek a hibái, amiből én is tanulok! Kapcsolatba lépni velem az alábbi e-mail címen tudtok: ballerattila86@gmail.com

 

MinnerX

Bár fogászati szaküzletünk van, időnként befut egy-egy olyan megrendelőtől vásárlás, amin mi is meglepődünk, mert nem éppen szakmabeli.

Szabó Zoltán az Apex-Dental fogászati szaküzlet, webshop tulajdonosa

Néhány példa:

Orgona hangoló – Depuráló fejet mert ezzel tudja jól behangolni az orgonát
Fegyver díszítő – Gyémánt csiszoló fejet
Tojás díszítő – Szintén (ajándékba kaptunk tojást is)
Sertés telep Dunántúlról – Gumikesztyű
Kozmetikus – Fogfehérítő
Szemészeti Klinika – Virágos maszkok
Szállodába kezeléshez – Színes gumikesztyű

Ezek az érdekes vásárlások színt is visznek a napjainkba.

MinnerX

Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

A Google-nek van több ingyenes eszköze és talán a legnépszerűbb, legtöbb weboldalhoz integrált eszköz a Google Analytics. Igen ez is fontos, ha keresőoptimalizálást hatékonyan akarod végezni, ezzel tudod figyelni az organikusan érkezők számát stb…

De most arról az eszközről írok, amit még mindig nagyon sok weboldalhoz nem állítottak be.

Ez a Google Search Console eszköze. Pár hónapja teljesen megújítottak, funkciói megújultak, és jelenleg még mindig tart a a fejlesztése.

Search Console fiók regisztrálása, összekapcsolása a weboldaladdal nem kérdés, ezt muszáj elvégezni!

Nem csak akkor, ha keresőoptimalizálsz, hanem sok technikai ellenőrzést is elvégez az eszköz, sok hibát, hiányosságot megmutat.

De vannak nagyon jó, kedvenc funkcióim, amelyből kettőt most itt megmutatok! Olvasd tovább!

MinnerX

Fekete Attila a Feki Webstudio, webfejlesztőcég alapítója. 

Ez egy díjmentes ebook ajánló egy olyan Minner olvasótól, aki évek óta sikerrel használja a könyvben olvasottakat.

Honnan tudhatom, hogy az ötletem jó? Meg fogják venni? Piacképes ez egyáltalán? Erre kerestem választ néhány évvel ezelőtt, amikor rátaláltam a “pretotípus” fogalmára. Még az is lehet, hogy elgépeltem a “prototípus” szót, nem emlékszem. Abban viszont biztos vagyok, hogy amint beleolvastam az egyébként díjmentesen elérhető könyvbe, tudtam, hogy jó helyen járok.

A szerző, Alberto Savoia a legkövetkezetesebb író, akivel valaha találkoztam. Könyvét arról írta, hogy hogyan lehet minél gyorsabban, olcsóbban és a lehető legjobb következtetéseket levonva döntést hozni arról, hogy lépjünk-e tovább az ötletünkkel vagy sem. És hogy miért következetes? Mert azt állítja, hogy majd akkor ír a “Pretotípus”-ból “fizetős” könyvet, ha letesztelte a piacot és látja, hogy van igény rá. Addig is nézzük el neki, hogy tele van hibával a kiadvány. Cserébe nagyon szívesen fogadja a visszajelzéseinket. (A könyv egyébként azóta már kapható, egyelőre csak angol nyelven “The right it” címmel, de a Pretotípus c. kiadványt se hagyd ki!) További is van még!

MinnerX

Ádám Kristóf vagyok, 19 éves szoftverfejlesztő. Programozáson (weboldal készítés, webfejlesztés) kívül mindig is érdekelt még a marketing. Annak sem az unalmasabb, száraz változata, hanem a feltűnést keltőbb.

2 éve létrehoztam egy Facebook eseményt viccből, aminek az volt a neve, hogy „A Deszpaszi-tó átúszása”, mivel akkoriban volt felkapott a Despacito zene. Különösebben semmit nem tettem, azonban kőkemény 3 nap alatt olyannyira felpörgött, hogy több, mint 2 milliós elérésre tett szert. Ez idő alatt a leleményesebb cégek láttak is benne fantáziát, kértek is reklámot x összegért. Nem is rossz több tíz ezret keresni pár perc munkáért. Ezután jött a szeretett Facebook közbelépése, hisz úgy döntöttek, hogy tiltják az egész eseményt. Ki tudja milyen számokat generálhatott volna, ha nem tiltják le. A cégeknek ezt elég kínos volt megmagyaráznom, de sikerült mindegyikkel megegyeznem, mert megértőek voltak, hogy ez nem az én hibám volt. Van ám még tovább is!

MinnerX

Pap Péter a complexity.hu csapat egyik tagja – Online marketing / landing oldalak
Mi landing oldalak készítésével és komplex online rendszerek, weboldalak, hirdetések kezelésével és felépítésével foglalkozik. Jött egy érdekes felkérés, digitális detox tábor online marketingkampányát vállaltuk el.

Csapatunk kicsit több mint 1 éve lelkiismeretesen és szenvedélyesen foglalkozik több projekttel, küldetésünk, hogy minél több sikeres vállalkozás jöjjön létre, amivel egy kicsit talán világon is formálni tudunk.

A digitális DETOX tábor

Egyik olyan projekt,