MinnerX

Ezt a részt ti írjátok, ti vagytok a MinnerX alkotóelemei. Így vállalkoztok!

Beküldök én is egy MinnerX posztot! Részleteket szeretnék!  

MinnerX

Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

Üdv,
Kocsis Ferenc

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Felhívás szerzője: Valkai József, éppen újabb vállalkozásán dolgozik

Egy speciális AirBnB-s ötlet megvalósításához keresek olyan leendő vállalkozót, cégtársat, partnert, aki segít a gyakorlati megvalósításban, az ötletelésben, egy vállalkozás felépítésében és még örömét is leli benne. : ) Nem tőkéstársat keresek, hanem olyan embert, aki a vállalkozás megvalósításában lesz partner. A projekt célja megteremteni egy piacteret bérlő és bérbeadó számára, ahol könnyedén, azonnal és egyszerűen lehessen rövidtávú iroda, tárgyaló, stb foglalásokat eszközölni egész Magyarország területén. Fővárosban élek, lelkes, 41 éves leendő vállalkozó vagyok….mondhatni “alkalmazottból vállalkozó”! Informatikával foglalkoztam mindig is, informatikai megoldásokat kínálok ügyfeleimnek széles körben. Az alkalmazotti lét közben külföldön is dolgoztam már.

Ezzel a vállalkozási ötlettel a Minner is foglalkozott már: A tárgyaló bérlés Airbnb-je. Rád vár, hogy megvalósítsd!

Ha cég vagy és szeretnél majd külső tárgyalót bérelni a jövőben, akkor ide kattints, ez egy felmérés, amiben segíted a munkámat.

Cégtársam lennél ebben a vállalkozásban? Akkor töltsd ki ezt az űrlapot!

(Fontos! Magánszemélyként kérlek erre, nem adom át harmadik félnek az információkat – Valkai József )

Fotó: Envato License

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

Frissítés! (A Google algoritmus változásának hatása)

Egy Sistrix cikk szerint, amely weboldalak organikus forgalmának változásait vizsgálta a múlt keddi (2019. 09. 24.) Google alap-algoritmus frissítés után, a hír-, és az egészségügyi témájú oldalaknál láthatóak nagyobb mértékben növekedés és csökkenés.

Ezért megnéztem a hazai legnagyobb organikus forgalmat fogadó weboldalakat ezeken a területeken. Az organikus forgalom becsléséhez a Semrush online SEO szoftvert használtam.

Az ábrákon a piros vonal jelöli szeptember 25.-t, ezen a napon magyar idő szerint este indul el az algoritmus és másnaptól láthatóak a változások.

Egészségügy:

Tavaly volt egy nagyobb algoritmus frissítés (Medic Update) az egészségügyi szektornál és azóta is erre eléggé kihatnak az alap-algoritmus frissítések (az idén márciusi is kihatott).

hazipatika.com

Itt organikus forgalom emelkedése történt:

webbeteg.hu

Itt nagy változás nem történt, de inkább kisebb mértékű forgalomcsökkenés vehető ki a grafikonból:

egeszsegkalauz.hu

A 3 egészségügyi oldal közül talán itt történt a legnagyobb arányú növekedés:

Híroldalak:

Itt pár nagyobb forgalmú híroldalt néztem meg a Semrush szoftverrel. A piros vonalak itt is szeptember 25-t jelölik, a következő napon (26-án) láthatóak a változások.

index.hu

Egy kisebb mértékű növekedés látható az organikus forgalomban:

24.hu

Itt is kisebb növekedés, de stabilabb és inkább emelkedik az organikus forgalom az index.hu-hoz képest:

blikk.hu

Az előző vizsgált híroldalakhoz képest itt már egy jobban kivehető organikus forgalomnövekedés figyelhető meg:

hvg.hu

A vizsgált híroldalak közül a hvg.hu-nál látható a legnagyobb arányú organikus forgalomnövekedés:

A Minner.hu -n 10%-os organikus növekedés mérhető.

A Google Twitteren bejelentette kedden (2019.09.24.), hogy az újabb alap-algoritmus frissítést hamarosan elindítja. Ezt pár órával később, magyar idő szerint este 8 órakor meg is tette:

A Google egész évben algoritmus frissítéseket végez el, legtöbb esetben csak később közli ezeket. Az elemző programokban lehet látni hirtelen organikus forgalom csökkenést vagy növekedést, és érezni, hogy itt valami gyorsan változott, tehát a Google ügyködött megint….

Ezeket a nagyobb ‘core update’, sok mindenre kiterjedő alap-algoritmus frissítéseket most már előre bejelenti a Google (most pár órával előtte tette meg). 

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

Rajtad is múlik

Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Cikk szerzője: Hudák Tibor – I love poló Tatabánya tulajdonosa

Itthon több hazai vállalkozó is lázban ég, hogy jó dolog-e Wish átvevőpontnak lenni és válasszák-e. Úgy gondolom mindent meg kell próbálni és rengetegen rendelnek arról az oldalról, így én is belevágtam. Milán ötlete az volt, hogy írjam meg tapasztalataimat itt a MinnerX-ben.

Körülbelül másfél hónapja regisztráltam a Wish Local programba. Néhány információ megadása után (üzlet neve, címe, nyitva tartás, fotó az üzletről) máris Wish Local Partner lettem, amit még egyszer ellenőriztek. A jóváhagyás után pár héttel meg is érkezett az első áru szállítmány. A doboz olyan termékeket tartalmazott, amiket itt helyi szinten sokan vásárolnak. Cicás, kutyás kanál; ékszerek, mobiltartók, ruhák. Körülbelül 50 termék jött. A Wish Local applikációval QR kóddal beolvastam a termékeket és már látható is volt az üzletem, mint átvevő pont.

Rá 15 percre meg is érkezett az első vásárló. Fontos, hogy csak azt tudják itt helyben átvenni, ami készleten van nálam. Az átadás gyorsan megy, pár másodperc alatt készen vagyunk. Havi kétszeri gyakorisággal fizetik ki az átadásonkénti €0.50 díjat. Az első 3 hónapban pedig garantált extra €25.00 díj jár az átvételekért járó összegen felül. A Wish elég komolyan veszi ezeket az átadó pontokat, még egy mobiltelefont is küldtek teljesen ingyen, amire előre telepítve volt a Wish Local alkalmazás.

A Minnner már foglalkozott az egyébként amerikai webshoppal: A Wish.com Facebook marketing trükkje napi 3 millió vásárlót eredményez

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX
Fotó Szabo Viktor / Unsplash

Cikk szerzője: Szabó Viktor fotós

Melyik a legjobb ingyenes stock fotó oldal? Az Unsplash.com oldalt tartom a legjobbnak, mivel én fotósként is szeretem feltölteni oda a fotóimat. És hozzám hasonló további lelkes fotósok töltenek fel oda saját képeket. Ezek nagyon, de nagyon jó minőségben tölthetőek le. Az oldalra feltöltött képek mindegyike szinte bármilyen célra felhasználható. Olvastam a szerződési feltételeket, mivel én is fotós vagyok, és használom is aktívan.

Az oldal egyébként annyira magasan szárnyal hogy az Apple, a keynote-okhoz is innen szedi a képeit. Legutóbb egy zenei videoklipbe is válogattak be világsztárok képeket. Martin Garrix, Macklemore és Patrick Stump of Fall Out Boy a ’Summer Days’ című klipjéhez itt nézelődött fotók után a csapat.

Szóval ha a legnagyobbak használják, te miért ne tennéd? Főleg akkor, ha teljesen ingyen is van.

Mivel fotósként is jelen vagyok az oldalon, tudom hogy a legtöbben nagyon hálásak amikor szólnak nekik hogy 1-1 helyen felhasználták a képüket. Vannak persze akik nem olvasták el az oldal feltételeit, és fogalmuk sincs hova töltik fel a képeket, velük nem igazán kell foglalkozni.

Az én eddigi legnagyobb megjelenésem a Photoshop egyik pluginjának reklámja volt, ahol az én fotómmal reklámozták a terméket. Hazánkban is volt számos példa felhasználásra, az egyik ilyen egy Minner cikk volt! J

A photoshop pluginhoz tartozó cikkem.

A Minner foglalkozott még további ingyenes képgyűjtő oldallal: Jogtiszta képek marketinghez, Facebook posztokhoz, reklámhoz

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

(De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

  1. Tiszta asztal!

Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

  1. Legyen világosság!

A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Fodor Bence Balázs, az Ijjatek.hu alapítója.

Minden cégvezető a hatékony, és motivált munkaerőről álmodik, akik egy igazi csapatként küzdenek a célokért.  A cégen belül viszont lehetnek átszervezések, létszámcsökkentések és növekedések egyaránt. Így viszont megbomlanak a jól összeszokott csapatok/részlegek és ez minden bizonnyal a számokban is megfog látszani.

Hogyan érhetem el, hogy az újonnan alakult részleg jobban megismerje egymást, és összekovácsolódjanak?

A varázsszó a csapatépítés!

Igen.. máris látlak magam előtt, ahogy fogod a fejed.. “Jajj, csak a gyerekes játékokat ne.. ”

Ezeket tegyük félre, és gondoljunk valami extrémebbre, amihez tényleg összefogás kell és kitartás.

Gondoljunk egy új játékra, ami pár éve robbant be Amerikából, ez az Archery tag. Vagy hívjuk magyarul Ijjátéknak.

Egy kis ízelítő a hangulatról! (videó)

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Doleschall Anita, Printeraktív Nyomda Webshop, online is lehet nyomdai anyagot rendelni. 

Vállalkozásindítás előtt számos elintéznivalónk akad.  De mielőtt elvesznénk a bürokrácia útvesztőjében fontos, hogy tudatosan megtervezett marketingstratégiánk legyen, és ahhoz, hogy ez sikeres legyen, az arculati elemekről sem feledkezhetünk meg.

Fontos, hogy az emberek tudjanak valamit hozzád kötni, ezért kell egy logo, egy olyan szimbólum, amit az emberek könnyen megjegyeznek.

De mivel a személyes benyomás is fontos, ezért célszerű rendelkezned egy hatásos névjegykártyával, amit személyes találkozókon oda tudsz adni.

Vállalkozás indítás előtt szánj időt az arculattervezésre!

A tudatos arculattervezés azért fontos, mert:

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

Nap, mint nap hallani, hogy már lassan minden területen munkaerőhiány van, az IT szakembertől kezdve a takarítóig. A saját tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy egy kis odafigyeléssel megtalálhatjuk a megfelelő embert a megfelelő helyre.

Nyilvánvalóan vannak olyan munkakörök, amelyekre a legmodernebb toborzási technikákkal is nehéz megfelelő jelöltet találni, de ha megfogadod a tanácsaimat, akkor megkönnyíted a dolgodat és még pénzt is takaríthatsz meg a toborzási költségeiden.

Tudtad, hogy a felmondások mögött nem a céggel való elégedetlenség áll, hanem sokkal inkább a főnökkel való nem megelégedettség? És ugyanez elmondható akkor is, mikor jelentkezik valaki egy munkahelyre, azt fogja nézni, hogy tud-e a vezetővel azonosulni, tudnak-e együttműködni hosszútávon.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Barti Magdolna a Látszol blog írója

A minap láttam egy óriásplakátot, amin egy viszonylag ismert celeb fotója volt fehér háttérrel és mellette egy felirat, hogy ő is abba az üzletbe jár. Ezt nyilván azonnal elhitte mindenki, aki elolvasta. Gondolom. Aki mégsem, az legfeljebb röhögött egy jót, így elsőre. Mennyire hiteles ez az üzenet egy semmi háttérrel? 

De mennyire fontos a hitelesség? Fontos ez egyáltalán?

A másik kérdés, ami felmerül bennem, a felelősség kérdése. Van e felelőssége az influenszernek, a celebnek vagy egyáltalán annak, aki “közkinccsé” teszi a gondolatait, véleményét, akár csak egy komment formájában is?

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

40 év felett karrier, tanfolyamok

Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

Egy kutatás szerint a mai pályakezdőknek átlagosan 14 munkahelyük lesz életük során. Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.

Ráadásul a pályamódosítással időnként az is együtt jár, hogy az eddig alkalmazottként dolgozók inkább vállalkozóként szeretnének érvényesülni.

A szakmaváltás nem csak a fiatalok útkeresésének hozadéka, egyáltalán nem ritka, hogy már a negyvenes éveikben járó munkavállalók kezdenek új karrierbe, új vállalkozásba.

Bár korábban a pályamódosítás egy leépítés vagy a munkahely megszűnésének következménye volt, ma már sokan a jobb érvényesülési esélyek, a magasabb fizetés, az érdeklődés megváltozása, kötetlenebb munkaidő, vagy nagyobb önállóság igénye miatt váltanak.

Bármelyik okból is kerül sor a pályamódosításra, fontos, hogy azt körültekintően végezzük, hogy ne legyen csalódás a vége.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Kozákné Zsuzsa – pedagógus, emberi erőforrás tanácsadó, kamaszmentor

Egy könyvajánlóval készültem most nektek, ki tudja. lehet újra kezdők lesztek egyszer még! De legfőképpen a gyermeked kezébe érdemes adnod ezt a könyvet.

Daniel H.Pink: Johnny Bunk kalandjai

Egy szuper könyv zanzáját hoztam el nektek! A könyv műfaja: karriermanga, amely a munka világában való érvényesüléshez ad tanácsokat. A fejezetek végén összefoglalt tanulságok, amelyeket egy fiatal srác munkahelyi csetlés-botlásaiból tanulhatunk (kiegészítve saját gondolatokkal):

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Tanai Levente vagyok, jelenleg még egyetemista (remélem már csak fél évig), de már 3 éve foglalkozom marketinggel és lassan 5 éve rendezvényszervezéssel.

Sziasztok, újra itt a UniCard!

Az előző cikkben bemutattuk miről is szól a vállalkozásunk és szerencsére napról napra jobban állunk!

De kicsit nézzünk a dolgok mögé, miért is akarunk kedvezményt szolgáltatni az egyetemistáknak?

https://www.vg.hu/penzugy/ennyit-koltenek-elelmiszerre-magyar-egyetemistak-606819/

A cikk és a kép is 2016-os, de a számítások alapján egy átlagos egyetemista évente 3.688.700Ft-ot költ el, vagyis inkább úgy mondom, hogy ennyit kell elköltenie. Ez havi több mint 300.000 Ft-ot jelent.

Na de hol tud spórolni egy fiatal?

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Feer Marianna, HR szakértő, bérszámfejtő specialista

Tudtad, hogy regisztrált munkanélkülieket alkalmazhatsz teljes bérköltség támogatással?

A támogatás összege a minimálbér kétszerese (298.000 Ft) és annak a SZOCHO-ja lehet havonta, de ennél kevesebb is kérhető.

25 éven aluliak alkalmazásához az „Ifjúsági Garancia” programban lehet pályázni, más esetekben az „Út a munkaerőpiacra” kiemelt munkaerőpiaci programban.

A VEKOP pályázatok speciálisan Közép-Magyarország hatáskörűek, az ország többi részén a GINOP pályázatokat kell keresni.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

A Minner.hu cikkekből és a Minner Extra Facebook posztokból egyértelműen kitűnik, hogy nem csak aktív vállalkozók olvassák a portált:

A látogatók jelentős része még csak tervezgeti vállalkozás indítását.

Az olvasók között sokan vannak, akik még azt sem döntötték el, mi lesz a vállalkozásuk profilja, pontosan milyen szolgáltatást fognak nyújtani.

Ha Te is ebbe a kategóriába tartozol, akkor ez a cikk Neked szól:

Most azokhoz az olvasókhoz szólunk, akik még nem döntötték el, milyen területen fognak vállalkozni.

Összegyűjtöttünk pár olyan tanfolyamot, melyekkel olyan szakképesítést vagy kompetenciát sajátíthatsz el, amivel vállalkozóként nagy sikered lehet.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Varsányi Gergely Xpertstudio Kft

Tevékenységünk 2016 Januárban indult, azóta több száz honlapot készítettünk és adtunk át ügyfeleinknek. Eleinte tapogatóztunk hogy milyen konstrukciót is kellene kialakítani, mi az amire lenne igény vagy mászóval piaci rés.

Mivel a megvalósítást az Xpertstudio Kft végzi így fontos volt szem előtt tartani a társadalmi szerepvállalást és finanszírozhatóságot.

Társadalmi szerepvállalás

Mivel pályázatainkon civil szervezetek, Nonprofit Kft-k vagy közhasznú fokozattal rendelkező Egyesületek és Alapítványok is részt vehetnek, így abban voltunk érdekeltek hogy a piaci árhoz képest jelentősen kedvezőbb feltételeket biztosítsunk ezen szervezetek számára.

Azzal a céllal jött létre ez a projekt hogy a jelenlegi kihívásokhoz alkalmazkodva a hátrányt elszenvedett emberek, közösségek és szervezetek -vállalkozások online működési mechanizmusát megváltoztassa, ezt megfelelő technológiai eszközzel támogassa és ehhez egyéni vagy csoportos tanfolyamokat szervezzen és finanszírozzon.

Szolgáltatások pályázat útján adhatók be. A szolgáltatások ügymenete azonos a piaci feltételekkel.

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

MinnerX

Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

A személyes márka (personal branding) egyre többet emlegetett kifejezés marketinges körökben. De mit is jelent és miben segítheti a céljaink elérését?

Már Szókratész, ókori filozófus is definiálta:

 „ha jó hírnévre szeretnénk szert tenni, akkor arra kell törekednünk, hogy olyanokká váljunk, amilyennek látszani szeretnénk”

Jeff Bezos, az Amazon megalapítója pedig a következőképp megfogalmazást adta a személyes márkára:

„A SZEMÉLYES MÁRKÁNK EGYENLŐ AZZAL, AMIT MÁSOK MONDANAK RÓLUNK MIUTÁN KILÉPTÜNK AZ AJTÓN”

Milyen célt tudunk elérni a személyes márkával, tudunk-e vele értéket képviselni?

Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!