Ha azt gondolod, hogy az influenszer marketing valami újkeletű, digitális kori találmány, akkor készülj fel egy kis időutazásra. A sztárok termékekért való rajongása évszázados múltra tekint vissza, csak a médiumok változtak meg. A kérdés sosem az volt, hogy működik-e, hanem hogy miért működik olyan brutálisan jól.
A válasz egyszerű, mint egy McDonald’s menü, mégis összetett, mint egy Absolut Vodka kampány: az emberek nem termékeket vásárolnak, hanem érzéseket, identitást, hovatartozást. És ki tudná ezt jobban eladni, mint azok, akiket már eleve imádunk? Gondolj csak a Nespresso George Clooney reklámjára, amiről itt írtunk: Világmárkák Cégtörténete #2: a Nespresso sztorija
Ma három olyan kampányba merülünk bele, amelyek már akár holnap is alkalmazható tanulságokat kínálnak. Legyen szó egy induló magyar startupról vagy egy multinacionális óriásról ezek a példák megmutatják, hogy a jó történetmesélés és a hiteles partnerség hogyan változtathat meg üzleti pozíciókat.
Hol vagy most? Ez a Minner friss, őszi Reklámtörténetek cikksorozatának első része, amiben emlékezetes, fura, de mindenképp tanulságos kampányokat hozunk nektek a csapattal. Inspirációképp vagy épp nosztalgiázásra… Jó olvasást!
Erről fog szólni:
- Meki influencer marketing stratégiája és ami mögötte van konkrét példával és eredményekkel
- Egy 1800-as évekbeli marketingkampány, ami ma is megállja a helyét
- Az AViS autókölcsönző ügyes marketingtrükkel nyert kétszámjegyű piaci részesedést mindössze 3 év alatt!
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 7900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

