Többen használják a Starbucks mobilfizetési megoldását, mint az Apple Pay-t vagy a Google Pay-t az USA-ban

Az amerikai felhasználók körében egyre népszerűbbek a mobilfizetési megoldások. Egyre több üzlet, vállalkozás lesz elfogadóhely, vagyis tudnak fizetni például iPhonejukkal (Apple Pay), vagy Androidos mobiljukkal (Google Pay). Az eMarketer egy érdekes 2018-as becslést hozott nyilvánosságra. Figyelemre méltó, hogy a Starbucks mobilfizetési megoldását többen használják, mint a nagy techcégek megoldásait. Természetesen a Minner tovább kutatott, és meg fogsz lepődni, de ezen a területen Afrika már előrébb jár. Hogy áll a lista? Mennyien használnak az USA-ban mobilfizetést?

Mobilfizetés felhasználók száma, rangsor – USA

A Starbucks éri el a legtöbb felhasználót, 23,4 milliót. Az applikációján keresztül úgy lehet fizetni, hogy előtte feltöltjük az egyenlegünket. Ez igazából mindig a kérdés, vagyis hogy kerül át a pénz a Starbuckshoz. Az applikációt összekötik a felhasználók a bankkártyájukkal, majd a kívánt összeggel feltöltik az egyenlegüket, amiből vonja majd le a pénztárnál a Starbucks az aktuális vásárlás összegét. Tehát előbb töltik fel az egyenleget, minthogy költenének. A Starbucks részvényhez kapcsolódóan lent még írok, de először jöjjön a lista és egy kis Afrikai megdöbbentő adat. Így néz ki a pénzfeltöltés:

A lista (USA felhasználók száma)

Starbucks  – 23,4 millió felhasználó
Apple Pay – 22 millió
Google Pay – 11,1 millió
Samsung Pay – 9,9 millió

Ha a világot nézzük, akkor Afrika mindenkit beelőz a mobilfizetés terén

Afrikában egyszerűen kihagyták a bankkártyás fizetést, és egyből a mobilfizetésre ugrottak. Jelenleg 27 millióan használják az M-Pesa mobilfizetési rendszert. Ezt a Safaricom üzemelteti, ami a Vodafone afrikai leányvállalata. Egy régebbi cikkben írtam is róla, hogy valójában ott megvalósult a Lopott idő című film, vagyis percekkel fizetnek egymásnak az emberek, vagy éppen a boltban. Létrehoztak egy olyan megoldást, aminek köszönhetően még nagy IT beruházás sem kell, egyszerűen csak a felhasználók a mobiltarifájukhoz, egyenlegükhöz tartozó perceket el tudják másnak küldeni, telefonszámról – telefonszámra. Már-már ebben mérik a pénzt is. Erről itt írtam még: Afrika a legfejlettebb a mobil bankolás terén?

Starbucks és a tőzsde

A kis érdekesség után jöjjön a mi pénztárcánknak is fontos dolog. Mondanom sem kell, hogy ez, hogy ennyi felhasználó használja egy cég, üzlet mobilfizetési megoldását, óriási előny a többi hasonló piaci szereplővel. Nem is beszélve arról, hogy így elérte a cég, hogy előbb érkezzen be hozzá a pénz, minthogy azt elköltsék a felhasználók. Az utóbbi 2016 óta oldalazik a részvény és nem tud kitörni az 53 és 63 dollár közötti ársávból. Most egy olyan alakzat alakult ki, ami meglökheti az árfolyamot és újra emelkedő trendbe léphet.

 

 

Forrás: FastCompany, Bitport, eMarketer
Fotó: Jay/Flickr

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később