Túlterhelt weboldal, tömegek a burgerezőben. A Bamba Marha NFT burger kampánya belülről

Dátum

Megosztás

A Bamba Marha talán az idei legizgalmasabb hazai marketing kampányát vezényelte le tavasszal. Olyan promóciót hirdettek meg, hogy a vendégeik közül valaki megnyerheti azt az NFT Burgert, amely havi egy menü elfogyasztására jogosítja a tulajdonost, természetesen ingyen. Úgy becsempészték a kampányba a kriptovilágot, hogy pont sikerült megtartani az egész kampány popularitását. Amennyiben NFT burgert ettél a kampány alatt és a megadott Facebook posztjuknál kommenteltél, máris harcba szálltál a digitális NFT burgerért. Ha örök élet nem is, de örök hamburgert nyerhettél. Erről beszélgettünk Jancsa Janival a Bamba Marha burgerlánc egyik megálmodójával és Bernát Dániellel a Contented Marketing ügynökségtől. Szakmai szemmel kiveséztük a kampányt, hátha neked is ötleted támad közben! Természetesen az NFT létrehozásáról és hozzájutásával kapcsolatban is faggattam őket.

A Vodafone támogatásával egy új témasorozatba vágtunk bele a Minneren. A célunk, hogy támogassunk abban, hogy a vállalkozásod nincs helyhez kötve a digitalizációnak köszönhetően. Ezért olyan vállalkozókat mutatunk be, akikből inspirációt tudsz meríteni, akik ki tudták aknázni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Lássuk is, hogy ez hogyan sikerült nekik!

A podcast hanganyaga

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül.

A podcast hanganyaga röviden

Vendég:

2022 májusában a Bamba Marha elindította az NFT Burger kampányát. A vendégek megnyerhették azt az NFT burgert, amely havonta 1 alkalommal lehívható burger ajánlatot is rejt magába. Tehát van egy virtuálisan megnyerhető NFT burger és a májusi ajánlatuk között megjelent fizikailag is az NFT burger, amit meg lehetett enni (burger ajánlatok között).

Kiszámoltuk az adásban, hogy több százezer forint értékű lehet az az NFT Burger, amit most egy szerencsés megkaphat.

Életed végéig ingyen hamburger.

Nemcsak a kriptó iránt érdeklődőket győzték meg, hanem láthatóan széles körben is be tudták vonni az embereket.

Amit kiemeltek, hogy a kampány azért is sikerült jól, mert be tudták vinni a hónap ajánlatába a kampányt, PR megjelenés is megnyomta, mert először hoztak létre itthon gasztró NFT-t.

Amint kihirdették a burgert, elindult a kampány, a weboldal megadta magát, mert több mint 10 000 kattintás érkezett a kampányoldalra.

Több mint 1000-en vettek részt a nyereményjátékban, de Jancsa Jani szerint több vendégük is evett ilyen NFT burgert, csak nem mindenki játszott.

A kampány további hatása, hogy többen megismerték a Bamba Marhát, sok új vendég jött be hozzájuk. Továbbá korábbi vendégeik is megismerték, hogy mindig vannak új ajánlataik.

A megnyert NFT Burgert tovább is adhatja a nyertes, akár el is adhatja. Tehát digitálisan is létrejött egy NFT a kampányhoz kapcsolódóan.

A podcast-ben beszélgettünk a marketingkampányokról, Bamba Marha marketingstratégiájáról. Nagyrészt a szezonális burgereik, havi ajánlataik segítik azt, hogy mindig legyen miről kommunikálniuk. Ennek ellenére idén igazán rátapostak a közösségi médiára. A burgerverseny például igazán jól alakult a Facebookon, még az NFT kampány előtt. A TikTokon pedig igazán felpörgött a toborzás kampányuk. Igen, munkatárs keresésre használják!

Külsős marketingügynökséggel dolgoznak együtt, a Contented Marketing Ügynökséggel. A Bamba Marha is részt vesz a kampányokban, közös munkában, tehát a márkatulajdonos is kiveszi a részét a marketingből.

Korábbi inspiráló interjút itt találod:

Fotós: Vándor Iván -Contented Marketing Ügynökség

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A Lego így hekkelte be magát a vevői e-mailjébe. Pedig nehezebb helyzetben van

Egy nagy márkától ki szeretne e-maileket kapni, vagy hírlevelet? Képzeld el, hogy a Coca-Cola hírlevelét olvasod hétfőn, vagy a példaként felhozott Legoét. Ezek a...

Az AI elveszi a munkád, de tehetsz ellene! Mire használják már most is? – Hírszemle

Sok helyen rémisztgetnek minket, hogy az AI, a gépek elveszik a munkánkat, ám kevés helyen foglalkoznak azzal, hogy mit tudunk ellene tenni. Megkerestük, hogy...
00:31:42

A Youtube is egy közösségi média oldal?! Youtube marketing – Minner meeting szerda (felvételről)

A Facebook gyengébb elérései után sokan kacsintgatnak más közösségi média oldal iránt is. A Youtube igazán speciális eset, és jó alternatíva is lehet. A...

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...
01:07:28

200 millió forint felett. Így ugord át a forgalmi plafonod e-kereskedőként – podcast

Úgy érzed, hogy elértél egy forgalmi plafont? Vagy benne vagy egy olyan halálzónában, ahol nem nő olyan gyorsan a forgalom és a haszon, ahogy...

Saját raktárból fulfillmentbe. Esettanulmány

Te is éppen vacilálsz, hogy átköltöztesd a logisztikád egy fulfillment raktárba? Neked meg érné -e mindez? Valahol webshoposként erről álmodunk nem? Csak hátradőlsz és...
00:34:11

Pontosabb Facebook célzás, remarketing, organikus elérés – Minner meeting

Te is tapasztaltad már, hogy a Facebook hirdetések nem teljesítenek olyan jól? Nos húzzunk le talán egy utolsó bőrt a Fb hirdetésekről, vagy legalább...

A ChatGPT rászabadul az INTERNETRE – Hírszemle podcast

A Google "10 kék link" üzleti működésébe belekavart a ChatGPT, vagyis az OpenAI. A keresőóriásnál most aztán futkoshatnak az emberek, mert alapjaiban kell újragondolni...