Egyre több helyről hallom, hogy ilyen-olyan rossz konferencián vett részt, vagy nem adott neki újat a rendezvény. Rengeteg üzleti csoportban benne vagyok és látom, hogy csalódottak a résztvevőket. Miért?

Semmi újat nem adott, sok volt a sales

Kezdjük a sok volt a reklámmal! Több rendezvény is úgy reklámozza magát, hogy az előadók nem reklámozzák magukat, de ez nem így van sajnos. Valahogy az előadók kihasználva az alkalmat önpromóba kezdenek. Ami rossz a nézőknek is, hát még a rendezvényszervezőnek.

Semmi újat nem adott érzés háttere. Mikor egy vállalkozó, vagy szakember egyre jobban beleássa magát egy területbe, akkor bizony előfordul, hogy az ilyen rendezvényeken az az érzése támad, hogy az előadó semmi újat nem mond. Az előadók többsége is ilyenkor free anyaggal készül, ami egyébként nem több, mint amit egyébként is olvasunk a szakmai blogokban, cikkekben.

Mit tehetünk?

Résztvevő: Az is igaz, hogy az elvárásaikkal is probléma lehet. Egyrészt azért jó olyan előadást is hallani, amit részben ismerünk, vagy tudunk mert

  • Adott pillanatban új kapcsolódási dolog juthat eszünkbe
  • Egy későbbi időpontban új összefüggésre jöhetünk rá, amire korábban nem.
  • Újra eszünkbe juttatja, hogy: hahó ezzel foglalkozni kell.

Kedvencem az a picsogó résztvevő, aki mondja, hogy nem hallott újat, de egyébként hiába hall bármit, nem használja, nem fejlődik. Hasonlóról írtam ebben a cikkben: 10 üzleti könyv, amit NE vegyél meg

Előadóként: Teljesen kiiktatjuk a sales részt. Brutálisan sok esettanulmányt hozunk. Jah és a legfontosabb, saját tapasztalás, kutatást. Továbbá érdemes hardcore információt vinni az előadásra.

Járj rendezvényekre!

Ne csak olvasd, hallgasd is Minnert!
11 érdekes, üzleti, vállalkozásokkal kapcsolatos podcast, hanganyag vár rád! És még bővülni fog! Kattints ide!