Idén is megrendezik Budapesten a Startup Safary-t, ami 6 évvel ezelőtt indult el Berlinből, hogy szélesebb körben is ismertté tegye a startupok világát, egy kis buzzt vigyen ebbe a területbe. Azóta Magyarország is csatlakozott és idén is 2 napos rendezvénysorozattal várja az érdeklődőket. 2 nap, 311 előadás (program), 3000 résztvevő. A rendezvény ötlet is nagyon jó, de még jobb az, ahogy megszervezték az egész eseményt. Nagyon kreatív megoldás, ezt figyeld!
A Startup Safary rendezvényszervezési trükkje
Több mint 50 rendezvényhelyszínen folynak az előadások, amiben az a legérdekesebb, hogy mindet sikerült ingyen megkapniuk a szervezőknek. Minden helyszínt külön-külön megkerestek azzal, hogy ők is legyenek Startup Safary állomások, sőt még arra is megkérték őket, hogy ők hívjanak előadókat és szervezzék le az ottani előadásokat (dokumentáció….) Zseniális, nem? És melyik magára adó startuphoz köthető hely az, aki bevállalja, hogy kimarad? Mindenki jól jár, a helyszínek, a hazai startup kultúra, a cégek, sőt még az előadók is. Win-win szituáció.
Engem már most inspiráltak ezzel a kis trükkel, és már forognak is a kerekek.
Milyen típusú helyszíneket kerestek meg? Egyetem, coworking (közösségi) iroda, startup központ, akceletátor, startup inkubátor, startup irodák…, tehát főleg startupokhoz köthető helyeket. Ebből kiindulva akár neked is jöhet ehhez egy jó ötleted, hogy a te területeden milyen eseménysorozatnál lehetne ezt megcsinálni. Na?
A Minner is előadott
Az UP center közösségi iroda -ahonnan én is dolgozni szoktam – hívott meg, hogy náluk adjak elő az általam választott bármilyen témában. Úgy látszott jó volt a témaválasztás, mert fullon volt a coworking iroda előadórésze. Miről beszéltem? Ebben a cikkben szinte leírtam azt, ami elhangzott, annyi csak, hogy aki eljött hallott extra sztorikat, példákat, ötleteket >>> Gerillamarketing tippek, trükkök, ötletek – így csináld