4 tévhit a piackutatásról. Ne legyél vakon a piacodon!

“Már megint egy unalmas, száraz cikk a piackutatásról” – gondolhatod, pedig hiába írtunk és beszéltünk már róla több alkalommal, még mindig sok vállalkozó érzi úgy, hogy megspórolhatja a piackutatást a vállalkozása elindítása előtt, menet közben, vagy a termékfejlesztési folyamat során. Minek az, úgyis jobban tudom, pénzkidobás… Nézzük, mik a visszatérő tévhitek a piackutatással kapcsolatban!

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért.

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Sólyom Eszter
Sólyom Eszter
A MinnerAkadémia színfalai mögött azon dolgozom, hogy a legfontosabb információk a lehető legjobb minőségben jussanak el hozzád. A Minneren előszeretettel írok cégkultúráról, társadalmi felelősségvállalásról, szervezetfejlesztésről.

Kapcsolódó cikkek