5 dolog, amiért neked is érdemes szponzorálnod eseményeket, influencereket, bloggereket

Dátum

Megosztás

Nem elég csak Facebookon, vagy Googleban reklámozni, hanem érdemes más csatornákat is használni, akár offline reklámozási módokat is. Készítettem egy kedvcsináló listát, hogy még jobban elgondolkodj azon, hogy szponzorálsz egy eseményt, vagy te saját magad szervezel valamit, vagy szponzorálsz akár több influencert, véleményvezért is.

  1. Fel tudod használni a közösségi oldalaidon. lesz miről posztolni.
    Az egyik legnyomósabb érv, hogy meg tudod tölteni az eseményekről szóló posztokkal a közösségi oldalaidat. Esemény előtti, közbeni, utáni képek, videók és beszámolók. Közben még promózni is tudod a termékeidet, szolgáltatásaidat.
  2. Offline esemény szponzorálásánál a leendő vásárlóid nem csak a virtuális térben találkoznak veled. Ez azért is jó, mert ezzel ki tudsz tűnni a konkurenciától.
  3. A szponzorációval eléred azt, hogy mások beszéljenek rólad. Ezt főleg az influencer marketingre értem.
  4. Aktívnak tűnsz. fura de ez is sokszor döntő. Azok a cégek sikeresebbek, akik kijárnak kiállításokra, eseményekre (mint kiállító), vagy mint szponzor.
  5. Új ötletek, kampány ötleteid jöhetnek.
    Én többször is láttam olyat, hogy egy cég miután megbízott egy influencert még ötletet is kapott, hogy a marketingjébe milyen új kampányt csinálhatna.
    De másik példa, az események, amikor mondjuk kiállító vagy és találkozol az érdeklődőkkel, vevőkel, akkor sokszor olyan ötleteket, inspirációt kapsz, ami nagyot lendít a marketingeden, eladásaidon, sőt akár üzleti modelleden is. Tudod, aki ismeri a piacát, célközönségét az ér el igazán nagy sikereket.

A Minner vállalkozás rovatában ezekre mind kapsz tippet. Olvasd el a cikkeket! Kattints ide!

Fotó: Official GDC/Flickr

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!