Most nő fel egy új generáció, akiket a vállalkozások, sőt még a marketingesek is nehezen szólítanak meg. Így aztán nehéz rájuk szabni a megfelelő marketinget. Snapchat? Instagram? Marketinges legyen a talpán, aki mindent tud minden közösségi oldalról, és ezeket feketeövesként tudja használni is. Így aztán a legtöbben megmaradnak a Facebooknál, pedig nem biztos, hogy ott lehet a legjobban megszólítani a fiatalokat. Tudod ezt mit jelent? Érdemes olyan vállalkozást alapítani, ami kiszolgálja a cégek ilyen fajta igényét. És vagy eligazítást nyújt a közösségi oldalakon, vagy konkrét kampányokat is menedzselsz.
Egy korábbi vállalkozás ötletben írtam már az Instagram oldal kezelő vállalkozásról, amihez még 2 ingyenes ebookot is belinkeltem (kattints ide). Egy még korábbi ötletnél pedig a Facebook oldal kezelő szolgáltatáshoz kapcsolódóan írtam le, mit is kell tenned. Most pedig egy hasznos Snapchat infografikát hoztam neked, már ez is nagy segítségedre lehet.