A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 5. rész

Dátum

Megosztás

Picit félre kalkuláltam a rendelkezésre álló időt. És be kell vallanom, több érdeklődő (lead, kontakt) érkezett be a marketing anyagaimra, mint amennyit fel tudok dolgozni. (Na jó, ezt így leírva tényleg hülyén néz ki. Örülök az fix, csak tudod az sem jó, ha kitöltik az űrlapot, aztán nem hívom fel őket, akkor miért költöttem rájuk). Volt egy időszak, hogy a reklámot le is kellett állítanom. Újra át kellett gondolnom az időbeosztást. A telefonálások elveszik az ember idejét. Mi történt a 4. rész óta?

Volt itt olyan, hogy azonnal beregisztrált az ügyfél miután beszéltünk, de persze olyan is megesett, hogy nem kellett neki a szolgáltatás. Az a helyzet, hogy én is magabiztosabban telefonáltam és meg is hozta az eredményt, már 6 ügyél használja a szolgáltatásomat, és ma beszélek a 7.-el, már csak regisztráció van hátra. Sőt volt olyan, akinek én mondtam azt, hogy szerintem ő ezt nem tudná csinálni, akkor pedig felesleges belekezdenie.

Eddig így nézett ki az ügyfél szerzésem:
Minneren elolvasták a promó anyagomat >>> megadták az elérhetőségeiket >>> én emailt küldtem nekik, hogy mikor hívhatom őket >>> majd beszéltünk telefonon

A szolgáltatásomat a Minner egyik aloldalán érik el jelenleg a felhasználók (ügyfelek). Bevallom névválasztási dilemmába kerültem. A másik pedig az, hogy nem akartam még új weblapot készíteni rá, mert először meg akartam bizonyosodni, hogy tényleg kell e a szolgáltatásom az embereknek. Tudod ez olyan, mint az IBM teszt:

Sztori: IBM és a nagy ötlet====================A céget nem kell bemutatnom (remélem). Szóval az IBM-nek elvileg van…

Közzétette: Minner – 2015. április 8., szerda

Ha nem látod az IBM-es FB posztot kattints ide!

Nos levontam a konklúziót, hogy ideje átpakolni a szolgáltatásomat egy weboldalra, és ráhúzni egy kisebb brandet. A Minner-t persze használnám később is olyan tartalmak megjelenítésére, ahol űrlapon keresztül tudnak érdeklődni a vállalkozók. De az új szolgáltatásomnak kell egy weboldal, másik Facebook oldal, tudod azért, hogy kibontakozhassak.

Név választás
A legviccesebb, hogy én írtam erről még cikket is, erre saját szolgáltatásomnak még nehezebben választottam nevet. Hamarosan le is fogom írni ide mi lett a név, de még most megy a domain bejegyzés meg minden. A cikkem alapján végül sikerült kitalálnom egy jó szolgáltatás nevet. Felírtam azokat a szavakat amikből összeakarom tenni, majd egyszer csak meglett. Igaz még utána rágódtam rajta vagy egy hetet. Fontos volt, hogy már előre felírtam a szolgáltatás milyen irányba mehet el, ezt is figyelembe vettem a névválasztásnál.

Én vagyok a marketing Amazon-ja, vagy a marketing nyomtatócége
Az Amazon szinte gyártási költségen adja a tabletjeit, mert abból szerzi a bevételét, hogy a felhasználók a tartalmakért fizetnek (könyvek, zenék, hangoskönyvek…). A nyomtatócégek a nyomtatót szinte gyártási költségen adják neked, mert úgy is a tintapatronból szerzik a nagyobb profitot.
Nos egy érdekes helyzet állt elő. A nagyobb marketing szolgáltatásom ára 100 000 Ft + áfa/hó, míg az új szolgáltatásom 15 000 Ft+ áfa/hó. Utóbbinál csak tartalmi és marketing támogatást kapnak a cégek, de a kivitelezés az ő feladatuk. És puff, hát nem az lett, hogy jöttek az érdeklődök a kis szolgáltatásomra, és volt olyan, aki mégis a nagyobbat választotta? Vagyis megkérdezték és mennyi az, amikor Milán te dolgozol. A mostani esettanulmányomban az alacsonyabb szolgáltatásom bevezetését mutatom be, gondoltam leírom a nem várt ügyfélszerzést is.

Most pedig rajtad a sor, menj fel a Minner Facebookjára és az 5. részhez tartozó poszthoz írd le, hogy téged mi érdekelne jobban. Melyik fázisról írjak bővebben az esettanulmány 6. részében….

A cikksorozat további részei:
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 1. rész – A szolgáltatás, a kezdet
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 2. rész – Mennyit költök reklámra
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 3. rész – Mit mondok a telefonba
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 4. rész – Remarketing
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 5. rész – Túl sok érdeklődő, név választás

Fotó: GotCredit/Flickr

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!