Furcsa, hogy ez fog motiválni, de gondolj bele abba, hogy a Googlenak mennyi tőkéje lenne bármilyen üzletet elindítani. És mégse jön be minden. Pedig nem csak tőkéje van de még nagyon jó szakemberei is. Kezdjük is egyből  a Google+-val, a keresőóriás közösségi oldalával. Ha belegondolsz, ott van már eleve a rengeteg Gmail felhasználó, és eleve a kereső is (saját hirdetési felület), mégsem tudta kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. De ennél több is van, láthatod a következő bejegyzésben.

A Google projektek temetője

Egy új, frissebb oldalt találtam (2018. 11. 30.), ahol megtalálható a Google termékek temetője, vagyis azok a projektek, amiket a Google bezárt. Nézd meg a többit is, ne csak azokat, amik az alábbi képen vannak. https://gcemetery.co/

 

Mit tanulhatunk ebből? A Google bukásaiból?

  • Nem a tőkén múlik. -Az gondolnánk, hogy a Googlenak minden eszköze meglenne hozzá, hogy egy csattintással beindítson bármilyen üzleti ötletet. És mégsem!
  • Ha valami nem megy, el kell engedni.
  • Néha egy bukott projektből jöhet egy még jobb ötlet.
  • Ha nem próbálkozol, nem fognak jönni az új innovatív ötletek.
  • Utóbbiak hozzák majd el a megújulás lehetőségét is, ami azért kell ahhoz, hogy hosszú távon fenntartható márkád legyen. – (új termék, szolgáltatás)
  • Ha van egy bukott projekt, csak menni kell tovább!

Startupkudarcok – Mit csináltak rosszul?

Minden kudarc egyrészt tanulás is, és nem csak az adott startuppernek. Inspiráló ötletek bukott projektekhez.

 

Forrás: Slate.com
Fotó: Ben Nuttall/Flickr

Több száz millió a tét! Befektető kereső show döntő. Június 21. Ez nem egy unalmas üzleti rendezvény! Kattints ide!