A következő bizniszem egy étterem, lakásétterem, mozi vagy food truck lesz. Tudod, miért? Kattints, és kiderül!

Természetesen először magamra kellene szedni vendéglátós tudást (bár a családban ez megvan), de most nem is ezért írom ezt a cikket. Lehet, hogy olvastad már a lakásétteremről szóló vállalkozási ötletet. Abban még nem is említettem egy nagyon fontos dolgot (most frissítem is), ami azonnal más megvilágításba helyezi az ehhez hasonló ötleteket. Vágjunk is bele!

Amikor például webáruházat üzemeltetsz, akkor eladsz egy terméket, de az valószínűleg csak egy ember leadott rendelése (mázlid van, ha olyan terméket árulsz, amivel visszatérő vevőket tudsz generálni, de most nem erről van szó…), tehát, ha úgy nézzük, egy embert győzöl meg a fenti esetben, így úgymond 1x bevételed lesz. És itt jön a lényeges rész. A címben is felsorolt vállalkozásoknak a célcsoportjai lehetnek például a családok. Így bár 1 főt (szülőt, vagy 2 főt, szülőket) győzünk meg a reklámunkban, mégis nem 1x bevétel lesz, hanem 3x, vagy 4-5x. Ugye egy családban ott van adott esetben anya, apa, egy-két gyerek…, mindegyik eszik… Költséghatékony marketing, igaz? Érted? Jön a következő kérdés.

Hogyan tudod kiszűrni a szülőket, hogyan tudod őket megszólítani?

  • Facebook reklám. Bizony! Be lehet állítani, hogy olyanok előtt jelenjen meg a hirdetés, akik családosok. Még azt is be lehet állítani, hogy hány gyereke van… pl. budapesti, 40-es szülő 2 gyerekkel. És akkor remkarketinget használva el sem veszíted őket + Google hirdetéssel megspékeled.
  • Ha lakáséttermem lenne, vagy sima éttermem, meghívnám egy-egy tanóra keretében a gyerekeket az étterembe (délelőttönként), hogy megnézzék, mit csinál egy szakács, akár még főznénk is picit. Jó kis marketingüzenet lenne, pl. a gyerekek otthon biztos elmondanák, és vissza akarnának jönni. A közösségi oldalakra feltenném a cuki kis gyerekek képeit 🙂 , ahogy az étteremben vannak. Ezzel máris megszerettetem az éttermet a szülőkkel. Ez egy jó marketingfogás, a gyerekek is új dolgot látnak, neked időd megy el vele, de mégis bevételt hoz. Szóval bátran! Ide még fogok írni tippeket, ha a lájkok száma alul a cikk végén eléri az 50-et 🙂 

Szeretnél még ehhez hasonló cikkeket? Akkor kérek tőled valamit: Ha Budapesten vagy, akkor menj el a Stone Pub & Bowlingba , és gurítsatok párat az ismerőseiddel. Ők is szponzorálják a Minnert, így még több érdekes és hasznos, motiváló tartalommal találkozhattok. (Ők is lőnek a szülőkre a reklámjaikban 🙂 )

Továbbá ez a 3 cikk hasznos lehet még neked:

Fotó: Flickr/roanokecollege

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később