szombat, január 16, 2021

A következő bizniszem egy étterem, lakásétterem, mozi vagy food truck lesz. Tudod, miért? Kattints, és kiderül!

Természetesen először magamra kellene szedni vendéglátós tudást (bár a családban ez megvan), de most nem is ezért írom ezt a cikket. Lehet, hogy olvastad már a lakásétteremről szóló vállalkozási ötletet. Abban még nem is említettem egy nagyon fontos dolgot (most frissítem is), ami azonnal más megvilágításba helyezi az ehhez hasonló ötleteket. Vágjunk is bele!

Amikor például webáruházat üzemeltetsz, akkor eladsz egy terméket, de az valószínűleg csak egy ember leadott rendelése (mázlid van, ha olyan terméket árulsz, amivel visszatérő vevőket tudsz generálni, de most nem erről van szó…), tehát, ha úgy nézzük, egy embert győzöl meg a fenti esetben, így úgymond 1x bevételed lesz. És itt jön a lényeges rész. A címben is felsorolt vállalkozásoknak a célcsoportjai lehetnek például a családok. Így bár 1 főt (szülőt, vagy 2 főt, szülőket) győzünk meg a reklámunkban, mégis nem 1x bevétel lesz, hanem 3x, vagy 4-5x. Ugye egy családban ott van adott esetben anya, apa, egy-két gyerek…, mindegyik eszik… Költséghatékony marketing, igaz? Érted? Jön a következő kérdés.

Hogyan tudod kiszűrni a szülőket, hogyan tudod őket megszólítani?

  • Facebook reklám. Bizony! Be lehet állítani, hogy olyanok előtt jelenjen meg a hirdetés, akik családosok. Még azt is be lehet állítani, hogy hány gyereke van… pl. budapesti, 40-es szülő 2 gyerekkel. És akkor remkarketinget használva el sem veszíted őket + Google hirdetéssel megspékeled.
  • Ha lakáséttermem lenne, vagy sima éttermem, meghívnám egy-egy tanóra keretében a gyerekeket az étterembe (délelőttönként), hogy megnézzék, mit csinál egy szakács, akár még főznénk is picit. Jó kis marketingüzenet lenne, pl. a gyerekek otthon biztos elmondanák, és vissza akarnának jönni. A közösségi oldalakra feltenném a cuki kis gyerekek képeit 🙂 , ahogy az étteremben vannak. Ezzel máris megszerettetem az éttermet a szülőkkel. Ez egy jó marketingfogás, a gyerekek is új dolgot látnak, neked időd megy el vele, de mégis bevételt hoz. Szóval bátran! Ide még fogok írni tippeket, ha a lájkok száma alul a cikk végén eléri az 50-et 🙂 

Szeretnél még ehhez hasonló cikkeket? Akkor kérek tőled valamit: Ha Budapesten vagy, akkor menj el a Stone Pub & Bowlingba , és gurítsatok párat az ismerőseiddel. Ők is szponzorálják a Minnert, így még több érdekes és hasznos, motiváló tartalommal találkozhattok. (Ők is lőnek a szülőkre a reklámjaikban 🙂 )

Továbbá ez a 3 cikk hasznos lehet még neked:

Fotó: Flickr/roanokecollege

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek