A Egyesült Államok kongresszusa kihallgatta a TikTok CEO-ját a cég adatkezelési elveiről, feltételezett problémáiról és veszélyeiről. Az esemény aztán tragikomádiába fulladt, a képviselők azt sem tudják melyik évezredben vannak és végül jobban leégették magukat, mint a platformot. Vajon a Facebook akar ilyen sunyin versenyt nyerni? Vagy más baja lehet az amerikai vezetésnek?
Adatvédelmi aggályok miatt szegeztek a Tiktok CEO-jához kérdéseket, ám azokat sokszor úgy tették fel, hogy érezhető volt a fogalmatlanság a képviselők részéről. Persze a Tiktokot sem kell félteni. A Facebook lobbija is elég erős, a képviselők többségének értelemszerűen van Facebook részvénye, és persze védik is az amerikai céget. Az USA piac azért fontos egy közösségi média oldal esetében, mert többszöröse az egy felhasználóra eső hirdetési bevétel az USA-ban, mint más országokban. A TikTok-nak már 100 millió felett van az amerikai felhasználók száma.
Erről beszéltünk az extra üzleti hírszemlénkben, amiben csak erről a hírről volt szó.
A fenti videóban ezt a témát dolgozzuk fel, hogyha nem tölt be a videó, akkor itt éred el.