A cégek előszeretettel használják a PR helyett már a tartalommarketinget. Így tett a Volvo is, és a 444.hu-n tett közzé egy ilyen cikket (vagyis vett egy helyet). A címe: De mit adtak nekünk még a svédek?
A cikk szépen felépíti azokat a fontosabb dolgokat, amiket a svédek adtak nekünk, ami tőlük származik. A cikk szórakoztató, információt is nyújt, és abszolút barátságosan tálalja a Volvo reklámot.
Így a cikk tartalmazott minden elemet, ami kell ahhoz, hogy tartalommarketingnek hívjuk, sőt azt is, hogy sikeres legyen. Az olvasókat is aktivizálni tudta, sok lájk és komment érkezett, és az olvasókat azt se zavarta, hogy ez reklám cikk.
Gyere vissza többször, bemutatunk még pár ilyen jól sikerült tartalommarketinget.
A cikk a szponzoralttartalom.blog.hu oldalról származik
Forrás: 444.hu, Volvo