A Volvo tartalommarketingje jól sikerült

Dátum

Megosztás

A cégek előszeretettel használják a PR helyett már a tartalommarketinget. Így tett a Volvo is, és a 444.hu-n tett közzé egy ilyen cikket (vagyis vett egy helyet). A címe: De mit adtak nekünk még a svédek?

A cikk szépen felépíti azokat a fontosabb dolgokat, amiket a svédek adtak nekünk, ami tőlük származik. A cikk szórakoztató, információt is nyújt, és abszolút barátságosan tálalja a Volvo reklámot.

Így a cikk tartalmazott minden elemet, ami kell ahhoz, hogy tartalommarketingnek hívjuk, sőt azt is, hogy sikeres legyen. Az olvasókat is aktivizálni tudta, sok lájk és komment érkezett, és az olvasókat azt se zavarta, hogy ez reklám cikk.
Gyere vissza többször, bemutatunk még pár ilyen jól sikerült tartalommarketinget.

A cikk a szponzoralttartalom.blog.hu oldalról származik

Forrás: 444.hu, Volvo

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!