szombat, január 16, 2021

Annyira vicces, hogy úgy akarod magadra felhívni a figyelmet, hogy betaggelsz nagyobb cégeket

A címben picit módosítottam az egyik Minneres olvasó trollkodását, hogy rövidebb legyen, de most ide bemásolom, olvasd el, és utána kifejtem a miértet: “Annyira vicces, hogy mindig úgy akarod felhívni magadra a figyelmet, hogy be tageled öket. Gondolom egésznap azon jár az eszed, hogy tudsz betagelni olyanokat, akik majd esetleg írnak rólad vmit.” /Sz. Attila  kommentje egy HVG-s betaggelés alá. 

Először is nézzük mi az a betaggelés. Legtöbbször Facebookon használom, hogy emberek, oldalak, cégek, brandek nevét nem csak leírom, hanem meg is jelölöm őket ( @ jel és utána elkezdem írni a nevet). Tehát kattintható lesz a nevük. Erre jó példa az a bejegyzés, ami alá jött Attila fenn bemásolt kommentje :

Miért taggelembe a cégeket? Nézzük fontossági sorrendben:

  1. Aki követi az adott oldalt, akit betaggeltem, annak nagyobb valószínűséggel teszi elé a FB, mert látja, hogy az érdeklődési körébe tartozik.
  2. Aki követi az adott oldalt, akit betaggeltem, ő ha meglátja a nevet, így picit kiemelve, akkor megakadhat rajta a szeme. Pl. James Bond 007 -et betaggelném, ha hozzá kapcsolódó filmről, öltönyről, óráról írnék, mert így nagyobb eséllyel kattintanak a tartalmamra az emberek, mert megakad a szemük az ismert néven. Ugyanezért érdemes a HVG-t, Index.hu -t vagy nagyobb hírportálokat betaggelni.
  3. Néha előfordul, hogy azért taggelem be őket, hogy tudják, hogy írtam róluk, vagy akár elérjem, hogy megosszák a róluk szóló tartalmat. Pl. Kasza Tibor megosztotta a cikkemet, amit róla írtam, ezt egy sima betaggeléssel elértem, nem kellett írnom neki emailt….

Erre külön stratégiát szoktam alkalmazni, néha előre átgondolom, hogyan is csináljam. Így tudom elérni hogy több ember előtt jelenjenek meg a Facebook bejegyzéseim.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek