vasárnap, január 17, 2021

Az OLX tartalommarketingje a Susogós mackók epizódoknál

A Comedy Centrálon fut egy humoros minisorozat a Susogós Mackók. Körülbelül 1 perces rövid részeket készítenek belőle, nagyon humorosak. Már több támogatót is megfigyeltem, például a McDonald’s. 

Mostanában az OLX támogatja a Susogós Mackókat. Így a készítők az apróhirdetési oldalhoz készítenek vicces tartalmat. 
Az alábbi beágyazott videó például az álláskeresésről szól, és a készítők nagyon jól megoldották, teljesen élvezhető, és közben a nézőnek úgy is megfordul a fejében, hogy az OLX álláshirdetésekre gondolnak a mackók. 

Olvasd el az előző mini esettanulmányunkat egy tartalommarketing cikk eredményeiről, kattints ide!

A cikk a szponzorálttartalom.blog.hu oldalon jelent meg.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek