Céges közösségi oldalaidon használj #hashtaget, @taggelést! Nézd meg miért! #marketing #vállalkozás

Sokan tudatosan, sokan csak azért alkalmazzák a hashtaget, mert most divatos. Miért használjak hashtaget a cégem online / offline kampányaiban? Teheted fel a kérdést, főleg akkor, ha nem egy trendi terméket, szolgáltatást értékesítesz. A hashtag történetéről egy előző posztomban írtam. Ott azt is bemutattam, hogy a felhasználó, leendő vevőd, mire tudja használni. Most nézzük a másik oldalt, hogy egy cég miért használja.

Kampány megjelölés hashtag által
Az első, amire jó lehet használni, hogy megjelölöd például a Facebook kampányaidat. És a hashtagre kattintva olyan posztok jelennek meg csak, amit elláttál azzal (bár ha felhasználók is használják, azt is mutatja rendszer)
Mutatok is egy példát: A Wella Professionals Facebook kampányában egy poszt sorozatot csináltam. 10 dolog, amit tudnod kell a hajról című képsorozatot #10dologWella hashtaggel jelöltem. Ezzel kereshetők voltak a képek, mert 2-3 naponta töltöttem fel egy-egy újabb dolgot.  Mérhető volt az, hogy kattintgattak a felhasználók a hashtagre.  (A Wella Professionals FB marketingjét 2014. augusztus és 2016 szeptember között készítettem). Az eléréseket is felhúzta. Még mi miatt érdemes használni? Kiderül a kép alatt.

screenshot-2017-02-16

Közösségi oldalak algoritmusának befolyásolása
Ez picit furcsa bekezdéscím lett. Félreérthető is egyben, mert bár igaz, hogy befolyásolod, de sokkal inkább segíted magát az algoritmust. Szerinted a Facebook a posztodból honnan találja ki, hogy ki elé tegye ki organikusan a posztot? A szövegezést is elemzi az algoritmus. Abban az esetben, ha olyan blogbejegyzést posztolsz, amiből nem derül ki, hogy ki a célcsoport? Erre jó a hashtag. Tételezzük fel a címedből nem teljesen derül ki a téma, akkor a hashtagekkel bővíteni tudod a szavak számát, és még nem zavaró az olvasónak, viszont segítesz az algoritumusnak.
Észrevetted, hogy sokszor használom a #motiváció #siker #vállalkozás #marketing hashtageket? Akkor használom, ha pl. egy képről/posztról nem derül ki, hogy kinek is szánom, ki a célcsoportom. A FB viszont a hashtagek miatt tudja.

Taggeld be?! (Ez volt a címben, ez mit jelent?)
A hashtag mellet a nagy márkák betaggelését is érdemes alkalmazni. Mert az algoritmus nagyobb eséllyel teszi olyanok elé a posztodat, akik lájkolják a betaggelt oldalt. Tudod a taggelés, amikor @-jel és után elkezded írni az adott márka/híres ember/közösségi profil nevét. pl. @HVG , akkor a HVG követők elé nagyobb eséllyel teszi a követőid közül. Ezzel tudod  növelni az ingyenes elérésed.

Fotó: wikipédia

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később