hétfő, január 18, 2021

Céges közösségi oldalaidon használj #hashtaget, @taggelést! Nézd meg miért! #marketing #vállalkozás

Sokan tudatosan, sokan csak azért alkalmazzák a hashtaget, mert most divatos. Miért használjak hashtaget a cégem online / offline kampányaiban? Teheted fel a kérdést, főleg akkor, ha nem egy trendi terméket, szolgáltatást értékesítesz. A hashtag történetéről egy előző posztomban írtam. Ott azt is bemutattam, hogy a felhasználó, leendő vevőd, mire tudja használni. Most nézzük a másik oldalt, hogy egy cég miért használja.

Kampány megjelölés hashtag által
Az első, amire jó lehet használni, hogy megjelölöd például a Facebook kampányaidat. És a hashtagre kattintva olyan posztok jelennek meg csak, amit elláttál azzal (bár ha felhasználók is használják, azt is mutatja rendszer)
Mutatok is egy példát: A Wella Professionals Facebook kampányában egy poszt sorozatot csináltam. 10 dolog, amit tudnod kell a hajról című képsorozatot #10dologWella hashtaggel jelöltem. Ezzel kereshetők voltak a képek, mert 2-3 naponta töltöttem fel egy-egy újabb dolgot.  Mérhető volt az, hogy kattintgattak a felhasználók a hashtagre.  (A Wella Professionals FB marketingjét 2014. augusztus és 2016 szeptember között készítettem). Az eléréseket is felhúzta. Még mi miatt érdemes használni? Kiderül a kép alatt.

screenshot-2017-02-16

Közösségi oldalak algoritmusának befolyásolása
Ez picit furcsa bekezdéscím lett. Félreérthető is egyben, mert bár igaz, hogy befolyásolod, de sokkal inkább segíted magát az algoritmust. Szerinted a Facebook a posztodból honnan találja ki, hogy ki elé tegye ki organikusan a posztot? A szövegezést is elemzi az algoritmus. Abban az esetben, ha olyan blogbejegyzést posztolsz, amiből nem derül ki, hogy ki a célcsoport? Erre jó a hashtag. Tételezzük fel a címedből nem teljesen derül ki a téma, akkor a hashtagekkel bővíteni tudod a szavak számát, és még nem zavaró az olvasónak, viszont segítesz az algoritumusnak.
Észrevetted, hogy sokszor használom a #motiváció #siker #vállalkozás #marketing hashtageket? Akkor használom, ha pl. egy képről/posztról nem derül ki, hogy kinek is szánom, ki a célcsoportom. A FB viszont a hashtagek miatt tudja.

Taggeld be?! (Ez volt a címben, ez mit jelent?)
A hashtag mellet a nagy márkák betaggelését is érdemes alkalmazni. Mert az algoritmus nagyobb eséllyel teszi olyanok elé a posztodat, akik lájkolják a betaggelt oldalt. Tudod a taggelés, amikor @-jel és után elkezded írni az adott márka/híres ember/közösségi profil nevét. pl. @HVG , akkor a HVG követők elé nagyobb eséllyel teszi a követőid közül. Ezzel tudod  növelni az ingyenes elérésed.

Fotó: wikipédia

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

A DPD után a DB Schenker is értesítette a partnereit, hogy nem szállít csomagot az Egyesült Királyságba, mert túl sok adminisztrációt von maga után. Ez baj! Főleg a kereskedelemben ez nemsokára jelentkezni fog problémaként. A BREXIT utáni vámeljárások, feladatok az UK-ban részletesen ebben a Minner cikkben.

A DB Schenker levele a partnereknek:

Tisztelt Ügyfelünk,

Kénytelenek vagyunk azonnali hatállyal ideiglenesen felfüggeszteni a kontinentális Európától az Egyesült Királyságba tartó nemzetközi szárazföldi szállítási szolgáltatásokat.

A Brexit-megállapodás alapján elfogadott megegyezések óriási bürokratikus szabályozásokat jelentettek, különösen az Egyesült Királyságban lévő címzettek számára, akike  jelenleg nem tudunk a törvénynek megfelelő módon kezelni. A legtöbb címzett (importőr vagy címzett/ “consignee”) az Egyesült Királyságban még soha nem foglalkozott vámeljárásokkal, és további útmutatásra van szükségük az új szabályozásokkal kapcsolatban (pl. A helyes tízjegyű árukód megerősítése, meghatalmazás készítése).

Ezért azt tanácsoljuk, hogy halassza el az összes szállítást további értesítésig. Továbbá kérjük,  győződjön meg arról is, hogy a vámkezeléshez szükséges összes papír, azaz az export- és behozatali dokumentáció, valamint az összes címzett, azaz minden közvetlen képviseleti levél és HMRC-információ rendelkezésre áll-e a zökkenőmentes vámkezelés érdekében.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk ügyfeleinket mindkét oldalon  a küldő és a fogadó oldalán;; szállítmányozót és a címzetteket, hogy a lehető leghamarabb ismét igénybe tudják venni a  szolgáltatásainkat.

Ha kérdése van, forduljon a helyi DB Schenker csapathoz segítségért  és további információkért.

A DB Schenker csapata

Forrás: Trans.info

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek