szombat, január 16, 2021

Erre figyelj a Foci Eb-s és az Olimpiás posztoknál a céges Facebook oldaladon/blogodon

Szeretnéd meglovagolni a foci Eb-t vagy az Olimpiát? Szinte mindenki szeretné, elvégre ilyenkor mindenki jobban fogyasztja az ilyen tartalmakat, és akár a vevőidet, leendő vevőidet így is meg tudod szólítani. Igen ám, de nem mindent szabad használni, és nem mindegy, hogyan használod.

Itt van két pdf link, mely a hivatalos közlemény, hogy a Foci Eb és az Olimpia védjegyeit hogyan használhatod, és mi az, amit nem szabad:
Foci Eb állásfoglalás
Olimpia állásfoglalás

2016-ban tehát mázlink van, mert két olyan esemény is lesz, mely uralni fogja a közösségi média bejegyzéseket. Még nem késő ötletelned, hogy miként tudod ezt megcsinálni, néhány ötlet:

  • készíts majd külön képeket egy-egy csapat sikeréhez, gratulációhoz
  • adj tippet a követőidnek mikor lesz melyik meccs, esemény
  • szúrj be videókat gólokról, szurkolókról (magyar szurkolókról is lehet majd képeket beszerezni, Instagram, FB…)
  • a termékedhez közvetlenül nem tudod hozzákapcsolni, a posztjaid főleg a követőidet fogják szórakoztatni.
  • de még jó pár ötletem van

Labdarúgó Eb
Június 10. és július 10. között kerül megrendezésre Franciaországban, és a magyar csapat is ott lesz.
Már június 6-tól érdemes lesz  Facebook posztokat készítened hozzá, már akkor posztolhatod is őket. Illetve külön EB-s kampányt is tudsz csinálni úgy, hogy közben a védjegyeket nem sérted. Mivel itthon rengeteg focirajongó van, így egy hónapon keresztül szinte naponta posztolhatsz úgy focis témát, hogy közben össze tudod kötni a termékeddel, szolgáltatásoddal (a jogi dolgokra nem árt figyelni, ebben is segítek.)

Olimpia
Augusztus 5. és augusztus 21. között kerül megrendezésre Brazíliában.
Ennél a sporteseménynél is azt tanácsolom, hogy már előtte egy héttel kezdd el felkészíteni a követőidet, hogy erről fogsz posztolni. Itt természetesen jobban meg tudod majd fogni a magyar eredményeket, versenyeket, sportolókat.

Figyelem! Azért is vedd fel velem a kapcsolatot, hogy mit és hogyan használhatsz jogilag a reklámjaidban, illetve ha segítség kell (pl. posztterv….).

A www.marketingtarsasag.hu oldalon tudod felvenni a kapcsolatot velem, vagy küldj üzenetet az alábbi Facebook box segítségével:

 

Fotó: Wikipédia

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek