hétfő, január 18, 2021

Ezt tanultam meg az emberek vásárlási hajlandóságáról az elmúlt 6 évben. Rengeteg kampány, rendezvény, hideghívás, online reklám lebonyolítása közben.

Természetesen a tapasztalatok útján tanul az ember, így az évek alatt sikerült igazán megértenem az emberek egyes termék/szolgáltatás megvásárlásához kapcsolódó motivációját, hajlandóságát. Ha régóta követsz, akkor tudhatod, hogy régebben bróker is voltam, és akkor kezdtem megízlelni az értékesítést, majd azt követően kerültem a marketing, online marketing területre.

Nincs idejük, sok információ
Annyi impulzus éri az embereket nap mint nap, hogy teljesen rákoncentrálni nem tudnak a promóciódra, ajánlatodra, reklámodra. Annyi változó van, amit nem tudsz befolyásolni, hogy mikor látja a promóciódat, milyen kedve van, éppen mit csinál, tvzik-e közben… (ez mind online, mind offline marketing/értékesítés esetében is). Nem is várhatod el, hogy ő nézzen utána a termékednek (bár néha ez is működik), meg kell adnod minden lehetőséget arra, hogy minden információnak a birtokába kerüljön.
Megoldás: adott üzenetet, termék előnyöket többször is szerepeltetni kell a promóciókban, vagy elmondani az értékesítés során. Ismétlés a tudás anyja.

Mindenkinél máshol van az a pont…
…amikor azt mondja “Igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”. Amennyi ember, annyira különböző az emberek ismerete, motivációja, tudása … Természetesen tudod csoportosítani és látod is, hogy adott korú, ismeretű, érdeklődésű embereket mivel sikerül meggyőznöd, ezt mérd is mindenképpen. Még is láthatod, hogy más-más vásárlás előtti utat járnak be mindannyian.
Megoldás: több különböző üzenettel, információval kell dolgoznod az értékesítéseid során. A különböző információk közül valamelyik pont be fog találni a leendő vevődnél, és azt fogja mondani: “Igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”.

Emlékeztető. Ismétlés a tudás anyja
Nem véletlen írom le újra ezt a mondatot a cikkben.  Nagyon fontos, hogy ugyanazt az információt akár más formában is, de mindenképpen többször kell hallania a vevődnek, mert fel kell készülnöd arra, hogy nem tud rád koncentrálni 100%-ban, illetve fel kell eleveníteni, emlékeztetni kell. Többször is tapasztaltam, hogy egy-egy ilyen emlékeztető reklám után történt meg a vásárlás. Volt már nálad olyan, hogy már majdnem vásároltál, csak valamiért nem fejezted be? Lehet csak egy apróság miatt, de nem vásároltál. Ugye? Ugyanez történhet az érdeklődőidnél is.

Határidő, titokzatosság, VIP érzés
A szöveg feletti sorban lévő felsorolást még folytathatnám. Rengeteg olyan trükk van, ami még mindig működik az embereknél, elvégre embereknek adunk el 🙂 
Ennek a bekezdésnek a témáját pedig külön cikkben fogom kidolgozni a közeljövőben.

Tanulj a Minnertől >>>> Kattints ide! <<<<

Fotó: Firelknot/Flickr

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

A DPD után a DB Schenker is értesítette a partnereit, hogy nem szállít csomagot az Egyesült Királyságba, mert túl sok adminisztrációt von maga után. Ez baj! Főleg a kereskedelemben ez nemsokára jelentkezni fog problémaként. A BREXIT utáni vámeljárások, feladatok az UK-ban részletesen ebben a Minner cikkben.

A DB Schenker levele a partnereknek:

Tisztelt Ügyfelünk,

Kénytelenek vagyunk azonnali hatállyal ideiglenesen felfüggeszteni a kontinentális Európától az Egyesült Királyságba tartó nemzetközi szárazföldi szállítási szolgáltatásokat.

A Brexit-megállapodás alapján elfogadott megegyezések óriási bürokratikus szabályozásokat jelentettek, különösen az Egyesült Királyságban lévő címzettek számára, akike  jelenleg nem tudunk a törvénynek megfelelő módon kezelni. A legtöbb címzett (importőr vagy címzett/ “consignee”) az Egyesült Királyságban még soha nem foglalkozott vámeljárásokkal, és további útmutatásra van szükségük az új szabályozásokkal kapcsolatban (pl. A helyes tízjegyű árukód megerősítése, meghatalmazás készítése).

Ezért azt tanácsoljuk, hogy halassza el az összes szállítást további értesítésig. Továbbá kérjük,  győződjön meg arról is, hogy a vámkezeléshez szükséges összes papír, azaz az export- és behozatali dokumentáció, valamint az összes címzett, azaz minden közvetlen képviseleti levél és HMRC-információ rendelkezésre áll-e a zökkenőmentes vámkezelés érdekében.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk ügyfeleinket mindkét oldalon  a küldő és a fogadó oldalán;; szállítmányozót és a címzetteket, hogy a lehető leghamarabb ismét igénybe tudják venni a  szolgáltatásainkat.

Ha kérdése van, forduljon a helyi DB Schenker csapathoz segítségért  és további információkért.

A DB Schenker csapata

Forrás: Trans.info

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek