Ezt tanultam meg az emberek vásárlási hajlandóságáról az elmúlt 6 évben. Rengeteg kampány, rendezvény, hideghívás, online reklám lebonyolítása közben.

Természetesen a tapasztalatok útján tanul az ember, így az évek alatt sikerült igazán megértenem az emberek egyes termék/szolgáltatás megvásárlásához kapcsolódó motivációját, hajlandóságát. Ha régóta követsz, akkor tudhatod, hogy régebben bróker is voltam, és akkor kezdtem megízlelni az értékesítést, majd azt követően kerültem a marketing, online marketing területre.

Nincs idejük, sok információ
Annyi impulzus éri az embereket nap mint nap, hogy teljesen rákoncentrálni nem tudnak a promóciódra, ajánlatodra, reklámodra. Annyi változó van, amit nem tudsz befolyásolni, hogy mikor látja a promóciódat, milyen kedve van, éppen mit csinál, tvzik-e közben… (ez mind online, mind offline marketing/értékesítés esetében is). Nem is várhatod el, hogy ő nézzen utána a termékednek (bár néha ez is működik), meg kell adnod minden lehetőséget arra, hogy minden információnak a birtokába kerüljön.
Megoldás: adott üzenetet, termék előnyöket többször is szerepeltetni kell a promóciókban, vagy elmondani az értékesítés során. Ismétlés a tudás anyja.

Mindenkinél máshol van az a pont…
…amikor azt mondja “Igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”. Amennyi ember, annyira különböző az emberek ismerete, motivációja, tudása … Természetesen tudod csoportosítani és látod is, hogy adott korú, ismeretű, érdeklődésű embereket mivel sikerül meggyőznöd, ezt mérd is mindenképpen. Még is láthatod, hogy más-más vásárlás előtti utat járnak be mindannyian.
Megoldás: több különböző üzenettel, információval kell dolgoznod az értékesítéseid során. A különböző információk közül valamelyik pont be fog találni a leendő vevődnél, és azt fogja mondani: “Igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”.

Emlékeztető. Ismétlés a tudás anyja
Nem véletlen írom le újra ezt a mondatot a cikkben.  Nagyon fontos, hogy ugyanazt az információt akár más formában is, de mindenképpen többször kell hallania a vevődnek, mert fel kell készülnöd arra, hogy nem tud rád koncentrálni 100%-ban, illetve fel kell eleveníteni, emlékeztetni kell. Többször is tapasztaltam, hogy egy-egy ilyen emlékeztető reklám után történt meg a vásárlás. Volt már nálad olyan, hogy már majdnem vásároltál, csak valamiért nem fejezted be? Lehet csak egy apróság miatt, de nem vásároltál. Ugye? Ugyanez történhet az érdeklődőidnél is.

Határidő, titokzatosság, VIP érzés
A szöveg feletti sorban lévő felsorolást még folytathatnám. Rengeteg olyan trükk van, ami még mindig működik az embereknél, elvégre embereknek adunk el 🙂 
Ennek a bekezdésnek a témáját pedig külön cikkben fogom kidolgozni a közeljövőben.

Tanulj a Minnertől >>>> Kattints ide! <<<<

Fotó: Firelknot/Flickr

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később