Hogyan legyél profi értékesítő – 4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan

A tárgyalópartnereidet általában legjobban az érdekli, hogy ebből mennyi idő alatt lesz pénze, mennyit fog keresni meghatározott időszak alatt, és ezt hogyan tudja elérni. Tény, hogy ezt el mondják remélhetőleg az oktatásokon is, de sokszor figyelmen kívül hagyják az értékesítők. De ezt átültethetjük arra is, ha te nem ügynöknek akarod beszervezni, hanem terméket, vagy szolgáltatást adsz el neki, akkor mennyi idő alatt használ neki, mennyi idő a garancia…., mennyit kell vennie belőle……, hogyan jut hozzá a termékhez.

Tehát amikor írsz a blogodban mindenképpen ezt a hármast boncolgasd ki: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan.
Ezekről ha tudsz személetes grafikonokat is csinálhatsz, akár a te eredményeiddel. Ez azért is fontos, mert tényekkel támasztod alá a mondanivalódat. Ne felejts el kérdezni a tárgyaló partneredtől.

[sam_ad id=”49″ codes=”true”]
Hirdetés
Az online marketinget sok rétű dologra is használhatod. A mostani cikkben is látszik, nem csak ügyfeleket szerezhetsz online, hanem az ott megírt tartalmat használod fel a tárgyalásokon. Amennyiben még nincs sok ötleted a marketinghez, olvasd el a cikksorozathoz tartozó további cikkeket, mert hasznos tanácsokat fogsz kapni ezzel kapcsolatban. Nézz vissza később is, mert folyamatosan jönnek az új tippek.

 

Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata

banner2

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozok azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!