Nap mint nap elvileg azért küzdünk, hogy a cégünk jobban menjen. Vakargatjuk a fejünket, hogy megint itt egy újdonság, vagy rágcsáljuk a cégkultúra szót, csináljuk elvileg a digitalizációt és közben lehet a legfontosabbal nem foglalkozunk? Kockáztatni? Kell-e? Vagy az már kockáztatás, hogy vállalkozásunk van? Aligha! Hiszen rajtunk kívül ezt más is meg tudja lépni. Ugyanazt a terméket / szolgáltatás árulod most, mint 4 éve? Ugyanazzal reklámozod a céget, mint 2 éve? Ugyanolyan embereket veszel fel a céghez? Vagy változatlan a költségvetésed? Na várjunk csak, akkor mit is csinálsz te? Ezt egy AI is meg tudná csinálni jóformán. Nem akarlak megbántani, sőt ez egy emberi hiba. Kockáztassunk! A mit és hogyan a cikkben!
Kockázat! Ez a szó fontos a cikk szempontjából. Az alacsony kockázat mellé általában alacsony hozam társul. Ezt megtanultuk az iskolában is. De az sem célravezető, ha eszeveszett kockáztatásba kezdünk, bár tény, hogy nagyobb, kimagasló eredményre csak így tehetünk szert. De mit jelenthet egy vállalkozás életében az, hogy nagyobbat kockáztat? És mit nyerhet vele? Figyelem, ez a cikk példákon keresztül fogja a szemléletmódodat formálni, továbbá olyan példák lesznek amelyeket te is nap mint nap be tudsz építeni a cégbe.
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
Fotó: Canva