Így érheted el, hogy direktben keressék fel az oldaladat az érdeklődők, vagyis bepötyögjék a böngészősávba a weboldalad nevét

Dátum

Megosztás

Nincs is jobb érzés annál, minthogy a látogatók direktben jönnek az oldaladra, vagyis beírják a böngészősávba a domained, és úgy érkeznek a weboldaladra. Az elmúlt években folyamatosan azon dolgoztam, hogy növekedjen az olyan látogatóimnak a száma, akik ilyen módon kerülnek a Minner-re. Ezeket a tapasztalatokat, trükköket gyűjtöttem össze most neked. Miközben ezeket használod még brandet, márkát is építesz.

  • Beszédben
    Akár személyes tárgyalás, vagy előadás, vagy egyszerűen egy rendezvény (mint résztvevő) alkalmával többször is mond ki a weboldalad nevét. Hidd el hamar be tud ivódni az ember tudatába. Azt szokták mondani, hogy nincs olyan beszélgetés, amiben nem mondom legalább egyszer, de inkább háromszor a Minner.hu -t. Természetesen ez akkor áll fenn, ha rövidebb a domain neved.
  • Kreatív Facebook poszt
    Készíts olyan FB posztokat, ahol felhívod a figyelmét a követőknek (ezt reklámozod is), hogy adott időpontban nézzenek fel az oldaladra, mert lesz rajt:

    • ott hirdetsz meg egy nyereményjátékot, vagy
    • új blogcikk jelenik meg, vagy
    • akció, amit csak a weboldalon ér el. Mindegy is, csak az a lényeg, hogy bepötyögje az oldalt. Ez bizony működik! 
  • Instagram
    Bár már egyre több helyen tudsz elhelyezni linket, mégis az Instagramnak azaz egyik hátránya, hogy nem tudod betenni pl. a képeidhez közvetlenül. És ez nem is baj. Mióta a Minner-nek is van Instagramja (@minner.hu) azóta gyorsabb ütemben nő a direkt forgalmam (és bizony megkérdeztem a követőket is erről, hogy írták-e már be a böngészőbe, miután láttak egy Insta posztot… és a válasz 10-30%-ban igen volt.
  • Hideghívás/telemarketing
    Mond ezt a bűvös mondatot: „Gép előtt van?” A telefonbeszélgetések során egyébként is sokszor terelődik a szó a weboldaladra, főleg akkor, ha említed neki a cégetek ajánlatát, vagy egy blogbejegyzést…
  • Előadás
    Egyrészt előadóként a prezentáció már úgy kezdődik, hogy fel van írva a kivetítőre, hogy www.minner.hu, de a logón eleve is rajta van. Továbbá előadásomban többször hivatkozok blogbejegyzésekre.
  • Névjegykártya
    Itt elég egyértelmű > Ehhez kapcsolódó cikk: Mit írjak a névjegykártyára?
  • Repi cuccok, Minner labda
    Több, mint 300 Minner stresszlabdát osztogattam el az elmúlt félévben, aminek köszönhetően további elkötelezett olvasókat szereztem.
  • Laptop (érdemes ehhez hasonlóban gondolkodni):
    Felmatricáztam, sőt fel NFC-ztem a laptopomat. Ez két célt is szolgált: Egyrészt az olvasóim oda tudnak jönni, bárhol is vagyok a városban, másrészt több embert is megkértem vegye fel a mobiljával és ossza meg a közösségi oldalán azt, ahogyan a Minner laptopon működik ez az NFC technológia. Mondanom sem kell sok-sok új olvasót szereztem. Továbbá előadáson, expo kitelepülésen… is ezt a laptopot használom.
  • Bloglolj!
    Hidd el megéri! Egy céges blog is meghozhatja a sikered, mert el tudod érni, hogy felmenjenek az oldaladra az érdeklődők.
  • Események
    Érdemes kimenni a szektorodba tartozó expóra, kiállításra, sőt standot is felállítani. Ezért viszek én az eseményeimre több rollupot is.
  • Offline marketing
    Értelemszerűen szórólap, leporello, plakát, rollup… használata előrevetíti, hogy a rajtuk olvasható domaint valaki beírja a böngészőbe. Használd az offline marketinget!!!

Ehhez kapcsolódó cikksorozat

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!