Nincs is jobb érzés annál, minthogy a látogatók direktben jönnek az oldaladra, vagyis beírják a böngészősávba a domained, és úgy érkeznek a weboldaladra. Az elmúlt években folyamatosan azon dolgoztam, hogy növekedjen az olyan látogatóimnak a száma, akik ilyen módon kerülnek a Minner-re. Ezeket a tapasztalatokat, trükköket gyűjtöttem össze most neked. Miközben ezeket használod még brandet, márkát is építesz.
- Beszédben
Akár személyes tárgyalás, vagy előadás, vagy egyszerűen egy rendezvény (mint résztvevő) alkalmával többször is mond ki a weboldalad nevét. Hidd el hamar be tud ivódni az ember tudatába. Azt szokták mondani, hogy nincs olyan beszélgetés, amiben nem mondom legalább egyszer, de inkább háromszor a Minner.hu -t. Természetesen ez akkor áll fenn, ha rövidebb a domain neved. - Kreatív Facebook poszt
Készíts olyan FB posztokat, ahol felhívod a figyelmét a követőknek (ezt reklámozod is), hogy adott időpontban nézzenek fel az oldaladra, mert lesz rajt:- ott hirdetsz meg egy nyereményjátékot, vagy
- új blogcikk jelenik meg, vagy
- akció, amit csak a weboldalon ér el. Mindegy is, csak az a lényeg, hogy bepötyögje az oldalt. Ez bizony működik!
- Instagram
Bár már egyre több helyen tudsz elhelyezni linket, mégis az Instagramnak azaz egyik hátránya, hogy nem tudod betenni pl. a képeidhez közvetlenül. És ez nem is baj. Mióta a Minner-nek is van Instagramja (@minner.hu) azóta gyorsabb ütemben nő a direkt forgalmam (és bizony megkérdeztem a követőket is erről, hogy írták-e már be a böngészőbe, miután láttak egy Insta posztot… és a válasz 10-30%-ban igen volt. - Hideghívás/telemarketing
Mond ezt a bűvös mondatot: „Gép előtt van?” A telefonbeszélgetések során egyébként is sokszor terelődik a szó a weboldaladra, főleg akkor, ha említed neki a cégetek ajánlatát, vagy egy blogbejegyzést… - Előadás
Egyrészt előadóként a prezentáció már úgy kezdődik, hogy fel van írva a kivetítőre, hogy www.minner.hu, de a logón eleve is rajta van. Továbbá előadásomban többször hivatkozok blogbejegyzésekre. - Névjegykártya
Itt elég egyértelmű > Ehhez kapcsolódó cikk: Mit írjak a névjegykártyára? - Repi cuccok, Minner labda
Több, mint 300 Minner stresszlabdát osztogattam el az elmúlt félévben, aminek köszönhetően további elkötelezett olvasókat szereztem. - Laptop (érdemes ehhez hasonlóban gondolkodni):
Felmatricáztam, sőt fel NFC-ztem a laptopomat. Ez két célt is szolgált: Egyrészt az olvasóim oda tudnak jönni, bárhol is vagyok a városban, másrészt több embert is megkértem vegye fel a mobiljával és ossza meg a közösségi oldalán azt, ahogyan a Minner laptopon működik ez az NFC technológia. Mondanom sem kell sok-sok új olvasót szereztem. Továbbá előadáson, expo kitelepülésen… is ezt a laptopot használom.
- Bloglolj!
Hidd el megéri! Egy céges blog is meghozhatja a sikered, mert el tudod érni, hogy felmenjenek az oldaladra az érdeklődők. - Események
Érdemes kimenni a szektorodba tartozó expóra, kiállításra, sőt standot is felállítani. Ezért viszek én az eseményeimre több rollupot is. - Offline marketing
Értelemszerűen szórólap, leporello, plakát, rollup… használata előrevetíti, hogy a rajtuk olvasható domaint valaki beírja a böngészőbe. Használd az offline marketinget!!!
Ehhez kapcsolódó cikksorozat
- Hogyan tudok vásárlót szerezni? – bevezető
- 2. rész: Kapcsolati tőke
- 3. rész: Online marketing
- 4. rész: Mennyit költsek online marketingre
- 5.rész: Nincs elég tőkém, ingyenes vevőszerzés
- 6.rész: Telemarketing – telefonos sale
- 7. rész: Törzsvásárló, kiszámítható stabil bevétel
- 8. rész: Egy email nem email – Tipp email marketinghez
- 9 rész: Ingyen látogatók, vásárlók a Googleból (SEO, keresőoptimalizálás tippek)
- 10. rész: Szólítsd meg azokat, akik már jártak a weboldaladon, vagy vásároltak tőled! Remarketing
- 11. rész: Mi legyen a weboldalamon? – Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 11. rész
- 12. rész: Hogyan szerezz új “nagy” vevőt, hosszú távú megrendelőt, üzleti partnert, ügyfelet? #B2B
- 13. rész: Így használd ki az “uborkaszezont”, holtszezont a vállalkozásodban
- 14. rész: 5 dolog, amiért a céged marketingjében elengedhetetlen a videó használata
- 15. rész: konverzió hajszolása mellett ne felejts el brandet építeni