Így érheted el, hogy direktben keressék fel az oldaladat az érdeklődők, vagyis bepötyögjék a böngészősávba a weboldalad nevét

Nincs is jobb érzés annál, minthogy a látogatók direktben jönnek az oldaladra, vagyis beírják a böngészősávba a domained, és úgy érkeznek a weboldaladra. Az elmúlt években folyamatosan azon dolgoztam, hogy növekedjen az olyan látogatóimnak a száma, akik ilyen módon kerülnek a Minner-re. Ezeket a tapasztalatokat, trükköket gyűjtöttem össze most neked. Miközben ezeket használod még brandet, márkát is építesz.

  • Beszédben
    Akár személyes tárgyalás, vagy előadás, vagy egyszerűen egy rendezvény (mint résztvevő) alkalmával többször is mond ki a weboldalad nevét. Hidd el hamar be tud ivódni az ember tudatába. Azt szokták mondani, hogy nincs olyan beszélgetés, amiben nem mondom legalább egyszer, de inkább háromszor a Minner.hu -t. Természetesen ez akkor áll fenn, ha rövidebb a domain neved.
  • Kreatív Facebook poszt
    Készíts olyan FB posztokat, ahol felhívod a figyelmét a követőknek (ezt reklámozod is), hogy adott időpontban nézzenek fel az oldaladra, mert lesz rajt:

    • ott hirdetsz meg egy nyereményjátékot, vagy
    • új blogcikk jelenik meg, vagy
    • akció, amit csak a weboldalon ér el. Mindegy is, csak az a lényeg, hogy bepötyögje az oldalt. Ez bizony működik! 
  • Instagram
    Bár már egyre több helyen tudsz elhelyezni linket, mégis az Instagramnak azaz egyik hátránya, hogy nem tudod betenni pl. a képeidhez közvetlenül. És ez nem is baj. Mióta a Minner-nek is van Instagramja (@minner.hu) azóta gyorsabb ütemben nő a direkt forgalmam (és bizony megkérdeztem a követőket is erről, hogy írták-e már be a böngészőbe, miután láttak egy Insta posztot… és a válasz 10-30%-ban igen volt.
  • Hideghívás/telemarketing
    Mond ezt a bűvös mondatot: “Gép előtt van?” A telefonbeszélgetések során egyébként is sokszor terelődik a szó a weboldaladra, főleg akkor, ha említed neki a cégetek ajánlatát, vagy egy blogbejegyzést…
  • Előadás
    Egyrészt előadóként a prezentáció már úgy kezdődik, hogy fel van írva a kivetítőre, hogy www.minner.hu, de a logón eleve is rajta van. Továbbá előadásomban többször hivatkozok blogbejegyzésekre.
  • Névjegykártya
    Itt elég egyértelmű > Ehhez kapcsolódó cikk: Mit írjak a névjegykártyára?
  • Repi cuccok, Minner labda
    Több, mint 300 Minner stresszlabdát osztogattam el az elmúlt félévben, aminek köszönhetően további elkötelezett olvasókat szereztem.
  • Laptop (érdemes ehhez hasonlóban gondolkodni):
    Felmatricáztam, sőt fel NFC-ztem a laptopomat. Ez két célt is szolgált: Egyrészt az olvasóim oda tudnak jönni, bárhol is vagyok a városban, másrészt több embert is megkértem vegye fel a mobiljával és ossza meg a közösségi oldalán azt, ahogyan a Minner laptopon működik ez az NFC technológia. Mondanom sem kell sok-sok új olvasót szereztem. Továbbá előadáson, expo kitelepülésen… is ezt a laptopot használom.
  • Bloglolj!
    Hidd el megéri! Egy céges blog is meghozhatja a sikered, mert el tudod érni, hogy felmenjenek az oldaladra az érdeklődők.
  • Események
    Érdemes kimenni a szektorodba tartozó expóra, kiállításra, sőt standot is felállítani. Ezért viszek én az eseményeimre több rollupot is.
  • Offline marketing
    Értelemszerűen szórólap, leporello, plakát, rollup… használata előrevetíti, hogy a rajtuk olvasható domaint valaki beírja a böngészőbe. Használd az offline marketinget!!!

Ehhez kapcsolódó cikksorozat

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek