Az új technológia eladása, és az erre épülő szolgáltatások értékesítése picit nehezebb, mivel azok a vállalkozók, akiknél a pénz van, picit konzervatívak. Ellenben egyre többen szeretik az innovációt, és megtalálva a célcsoportot, könnyen eladhatjuk a szolgáltatásunkat. Így elég jó piaca van a következő ötletnek.
20. vállalkozási ötlet: Drónbiznisz, drónfotózás, videózás….
Szóval minden, ami drón és ezzel kapcsolatos szolgáltatás, az nagy profitot hozhat még mindig. Igaz, hogy egyre többen foglalkoznak vele, de ez jó piacfelismerés arra is, hogy jó irány. Most, amivel érdemes lehet foglalkoznod: esküvőkön kamerázás, fényképezés, reklámfilmek készítése, turisztikai helyszínek bemutatása, sportrendezvény…(légi felvétel készítése). Ez azt is jelenti, hogy neked nem kell megszerkeszteni minden videót, sokszor csak az alapanyagot kell eljuttatni a céghez. Vagy keresel partnert. Egy-egy kiszállásért kérnél pénzt. Már alacsony áron tudsz venni olyan drónt, ami tud kamerázni is, illetve olyan szoftvere van, hogy előre beállítod merre menjen, mit kamerázzon…. Rendezvényekre is biztosan fognak hívni, hiszen jó kis videót tudsz róla készíteni….
Megvalósításhoz ötlet: A cégek, megbízók azért nem bíznak meg drónosokat, mert nem tudják, mit lehetne drónozni, és azt hová tudják elhelyezni. Ötletek ehhez:
- Ezért alakíts ki terveket, ötleteket, sőt képregényszerű storyboardot. Például röviden: 1. felszáll a drón – bolt látszik.. 2. képek – bolt, 3. termékek… 4. drón újra a végén
Ezeket akár így is megvásárolhatják csomagajánlatként, vagy maga ez az ajánlat.
Dolgozz ki olyan ötleteket, hogy hol és mikor és mennyiszer tudják használni.
Pl. FB Cover videó, reklámkampány, Instagram kép, print anyag…… És úgy add át őket!
Természetesen mellette ott van az egyedi kérés, ajánlat is. - Sales ötlet: A célcsoportjaid között ott lesznek a helyi üzletek, kisboltok, kávézók, éttermek, hotelek. Pécézz ki egy várost. Menj oda és adj egy kedvezményes „városajánlatot”. Talpald végig a cégeket, vagy csinálj rá egy online kampányt. A kampány legyen az, hogy 20 cégnél X összeg, 50 cég részvételénél Y összeg a megbízási díj/cég. Még akár összefogásra is sarkallod őket. Egy nap megcsinálsz így x-y felvételt. Jó, mert a városról a videókat/képeket egyszer veszed fel, de többnek adod el (mindig tudsz új nézetet kivágni a felvételből). És ezt csináld meg minden évszakban!
Drón törvény 2021:A magyar dróntörvény még segítheti is a drónos vállalkozásokat
Célpiac: Cégek, esküvőszervezők, rendezvényszervezők, marketingügynökségek
Konkurencia: Egyre többen foglalkoznak ezen a piacon, kreatív ötletek kellenek, ismerd meg jobban a piacod!
Profitvárakozás:
Kiszállási díjat kérj! Kb. 30-100 ezer forintot kérhetsz egy-egy videó készítéséért, légi felvételért. 30 ezer forint pl. egy videó vágás nélkül.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te üzleted:
Plusz szolgáltatás lehet a vágás, videó teljes elkészítése, film elkészítése…..
További cikkek:
További ötletekért gyere vissza a Minnerre minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.
[adrotate banner=”5″]