27. üzleti ötlet: Menőségből, trendiségből pénz. Több százezer fiatal várja, hogy végre legyen egy jó online portáljuk

A fiatalokra még nem fókuszál sok weblap. Főleg a tini, geek rétegre. Mondhatjuk őket geekeknek, hiszen folyton a számítógép előtt lógnak, mobiljukon… A következő ötlet róluk fog szólni, de ahogy már megszokhattátok ennél is picit meglesz bonyolítva a pénzszerzés. A fiatalok (főleg fiú gyermekek) nemcsak játszani szeretnek például a Minecraft játékkal, hanem egymás videóját is megnézik, sőt ún. streameléssel követik egymás játékát. Több ilyen közvetítés is létezik, sőt külön sztárok is születnek közülük, akikről beszélnek, írnak nekik, követik őket a közösségi hálókon (Youtube, Instagram, Facebook).

27. vállalkozás ötlet:  Fiataloknak szóló portál, mobil alkalmazással (rájuk szabva, szóval találjanak meg mindent)

Az ötlet, egy olyan weboldal, portál, ami már az ő igényeiket szolgálja ki és nem az idősebb célcsoportot. Az új generációnak már mosok a tartalomfogyasztási szokásai, máshol tájékozódnak, számukra mások a sztárok…
Tehát az oldalon legyen linkek, események (pl játék stream linkek, időpontok…), Youtube videók. Akkor játék tesztek, és techcucc tesztek, hírek rövid videóban (szöveget mellőzném). Legyenek celeb (mármint Youtube és Instagram celebekről) hírek, ezekről szívesen néznek videókat, képeket, mémeket. A chat mindenképpen kell valamilyen formában. Öltözködési tippek, trendek is jók lehetnek, főleg mert ruhaüzleteknek máris eladhatod a helyeket, sőt modelleket is szerezhetsz a látogatókból, akik felveszik a támogató ruháit….

Amivel ki tudsz tűnni és sikerre vinni:
A portált elindítod. Elkezded építeni, szuper. De kelleni fog még valami.

  • a, ötlet: Szervezz eseményeket, amikre csak fiatalok mehetnek
  • b, ötlet. A 2018-as üzleti trendekben írtam le a következőket: Fiataloknak központ
    Megfigyelted már, hogy hová mennek a fiatalok (12-18 év közöttiek) suli után (néha közben is)? Neem, már nem a plázákba. A piackutatásom közben kimentem terepre , ami nem volt nehéz, elvégre szabadúszó vagyok. Szóval megfigyeltem, hogy az adott iskolához eső gyorsétterembe, kávézóláncba (Costa, Starbucks) vagy tejivóba mennek a legtöbbször. Természetesen meg is kérdeztem őket egy rapid interjú keretében, és a szöveg: “Hová mennénk?” , “Veszek egy sajtburgert, aztán beszélgetünk.”, “Mi kávézni szoktunk, sokat is…”. “Videókat, Youtube-ot nézünk, itt van wifi….”. “Én a házimat is itt írom, vagy tanulok”.Aztán megkérdeztem tőlük, hogy ilyenkor mennyit költenek, mennyi a zsebpénzük (egyébként jövőre ezt kérdőívben, vagy rendes hivatalos kutatásban is meg akarom csinálni). Kiderült, hogy néha több kávét isznak, mint én, pedig az már lehet káros is. Szóval!
    Gondolkodj olyan központi helyben (amit egyébként majd érdemes lesz franchise-osítanod), ahol

    -(inkább amit) a fiatalok tényleg a központjuknak tekintenek, és szívesen bemenne
    -szervezz oda Youtube-os és egyéb találkozókat (jó, ez már márketing tipp – direkt írtam ával).
    – legyen jó árban a kávé, de legyen brutál hosszú, sok tejjel (imádják a láttét).
    – tegyél bele okos TV-ket, ahol tudnak Youtube-ot nézni, vagy saját tartalmat átrakni a TV-re
    -szervezz egyéb eseményeket
    – gondold tovább az ötletet, vagy vond össze pl. a fenti VR ötlettel.

Ezekkel az  ötletekkel is érdemes lehet összekötni: 

Célpiac: Fiatalok, 8-15 éves korúak
Konkurencia: Elég nagy a piac, így bőven elférsz.
Megvalósítás, üzlet:
1. Egy sima wordpress oldal is elég ehhez, sok olyan plugin van, amivel fel tudod turbózni.
2. Applikációt csak később készítesz hozzá, az elején felesleges.
3. Sok melód lesz abban, hogy összegyűjtsd kik azok, akikre figyelni kell a fiatalok között, de őket meg is kell később keresnek, belőlük lesz profitod.

Profit várakozás:
A nagyobb cégek is rájöttek már, hogy hatékony az is, ha fiataloknak reklámoznak. Így a nagy cégeket  (Vodafone, 576…), sokkal könnyebb rávenni. Egyrészt a google reklámokból is jön bevételed az elején, de később mindenképpen szerződj le nagy cégekkel. Ezen kívül más cégek is így vannak, vagy majd te felnyitod a szemüket. A ruha, és trend rovatod is sok pénzt hozhat. A fiatal “sztárokat” karold fel, ez lesz a következő lépcsőfok. Több olyan Youtube vlogger is van, akik már most pénzt kapnak, ha egy-egy termékről beszélnek a videójukban. Szóval ezt fogod te is meg, te viszed a reklámozókat, és részesedsz belőle.

Szinte tőke alig kell hozzá, inkább kitartás, és sok keresgélés. Ez csak egy ötletmorzsa, nem is írtam le mindent, ami eszembe jutott, turbózd fel. Vágj bele még ma! De, azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot. 

További ötletekért gyere vissza a Minnere minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.

[adrotate banner=”5″]

Fotó: ask.fm/Ricsiivagyok

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később