szombat, január 16, 2021

27. üzleti ötlet: Menőségből, trendiségből pénz. Több százezer fiatal várja, hogy végre legyen egy jó online portáljuk

A fiatalokra még nem fókuszál sok weblap. Főleg a tini, geek rétegre. Mondhatjuk őket geekeknek, hiszen folyton a számítógép előtt lógnak, mobiljukon… A következő ötlet róluk fog szólni, de ahogy már megszokhattátok ennél is picit meglesz bonyolítva a pénzszerzés. A fiatalok (főleg fiú gyermekek) nemcsak játszani szeretnek például a Minecraft játékkal, hanem egymás videóját is megnézik, sőt ún. streameléssel követik egymás játékát. Több ilyen közvetítés is létezik, sőt külön sztárok is születnek közülük, akikről beszélnek, írnak nekik, követik őket a közösségi hálókon (Youtube, Instagram, Facebook).

27. vállalkozás ötlet:  Fiataloknak szóló portál, mobil alkalmazással (rájuk szabva, szóval találjanak meg mindent)

Az ötlet, egy olyan weboldal, portál, ami már az ő igényeiket szolgálja ki és nem az idősebb célcsoportot. Az új generációnak már mosok a tartalomfogyasztási szokásai, máshol tájékozódnak, számukra mások a sztárok…
Tehát az oldalon legyen linkek, események (pl játék stream linkek, időpontok…), Youtube videók. Akkor játék tesztek, és techcucc tesztek, hírek rövid videóban (szöveget mellőzném). Legyenek celeb (mármint Youtube és Instagram celebekről) hírek, ezekről szívesen néznek videókat, képeket, mémeket. A chat mindenképpen kell valamilyen formában. Öltözködési tippek, trendek is jók lehetnek, főleg mert ruhaüzleteknek máris eladhatod a helyeket, sőt modelleket is szerezhetsz a látogatókból, akik felveszik a támogató ruháit….

Amivel ki tudsz tűnni és sikerre vinni:
A portált elindítod. Elkezded építeni, szuper. De kelleni fog még valami.

  • a, ötlet: Szervezz eseményeket, amikre csak fiatalok mehetnek
  • b, ötlet. A 2018-as üzleti trendekben írtam le a következőket: Fiataloknak központ
    Megfigyelted már, hogy hová mennek a fiatalok (12-18 év közöttiek) suli után (néha közben is)? Neem, már nem a plázákba. A piackutatásom közben kimentem terepre , ami nem volt nehéz, elvégre szabadúszó vagyok. Szóval megfigyeltem, hogy az adott iskolához eső gyorsétterembe, kávézóláncba (Costa, Starbucks) vagy tejivóba mennek a legtöbbször. Természetesen meg is kérdeztem őket egy rapid interjú keretében, és a szöveg: “Hová mennénk?” , “Veszek egy sajtburgert, aztán beszélgetünk.”, “Mi kávézni szoktunk, sokat is…”. “Videókat, Youtube-ot nézünk, itt van wifi….”. “Én a házimat is itt írom, vagy tanulok”.Aztán megkérdeztem tőlük, hogy ilyenkor mennyit költenek, mennyi a zsebpénzük (egyébként jövőre ezt kérdőívben, vagy rendes hivatalos kutatásban is meg akarom csinálni). Kiderült, hogy néha több kávét isznak, mint én, pedig az már lehet káros is. Szóval!
    Gondolkodj olyan központi helyben (amit egyébként majd érdemes lesz franchise-osítanod), ahol

    -(inkább amit) a fiatalok tényleg a központjuknak tekintenek, és szívesen bemenne
    -szervezz oda Youtube-os és egyéb találkozókat (jó, ez már márketing tipp – direkt írtam ával).
    – legyen jó árban a kávé, de legyen brutál hosszú, sok tejjel (imádják a láttét).
    – tegyél bele okos TV-ket, ahol tudnak Youtube-ot nézni, vagy saját tartalmat átrakni a TV-re
    -szervezz egyéb eseményeket
    – gondold tovább az ötletet, vagy vond össze pl. a fenti VR ötlettel.

Ezekkel az  ötletekkel is érdemes lehet összekötni: 

Célpiac: Fiatalok, 8-15 éves korúak
Konkurencia: Elég nagy a piac, így bőven elférsz.
Megvalósítás, üzlet:
1. Egy sima wordpress oldal is elég ehhez, sok olyan plugin van, amivel fel tudod turbózni.
2. Applikációt csak később készítesz hozzá, az elején felesleges.
3. Sok melód lesz abban, hogy összegyűjtsd kik azok, akikre figyelni kell a fiatalok között, de őket meg is kell később keresnek, belőlük lesz profitod.

Profit várakozás:
A nagyobb cégek is rájöttek már, hogy hatékony az is, ha fiataloknak reklámoznak. Így a nagy cégeket  (Vodafone, 576…), sokkal könnyebb rávenni. Egyrészt a google reklámokból is jön bevételed az elején, de később mindenképpen szerződj le nagy cégekkel. Ezen kívül más cégek is így vannak, vagy majd te felnyitod a szemüket. A ruha, és trend rovatod is sok pénzt hozhat. A fiatal “sztárokat” karold fel, ez lesz a következő lépcsőfok. Több olyan Youtube vlogger is van, akik már most pénzt kapnak, ha egy-egy termékről beszélnek a videójukban. Szóval ezt fogod te is meg, te viszed a reklámozókat, és részesedsz belőle.

Szinte tőke alig kell hozzá, inkább kitartás, és sok keresgélés. Ez csak egy ötletmorzsa, nem is írtam le mindent, ami eszembe jutott, turbózd fel. Vágj bele még ma! De, azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot. 

További ötletekért gyere vissza a Minnere minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.


Ha még csak tervezed a vállalkozásodat - Vállalkozás indítás minikurzus 6900 Ft-ért
Ez a rövid kis kurzus nemcsak hasznos információkkal, tippekkel lát el, hanem még motiválni is fog, hogy belevágj a vállalkozásodba. Már több mint 500-an a tanítványok között!!! Ár-érték arányban is nagyon jó döntés. Kattints ide!
Minél előbb elindítanád a vállalkozásod? Vállalkozási ötlet megvalósítási tréning
Több órányi videós tananyag. Benne üzleti modellekről, marketingről, stratégiáról, adózásról, weboldalakról és mindenről, amire szükséged lesz! 29 000 Ft Kattints ide!

Fotó: ask.fm/Ricsiivagyok

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Január 15-én lesz 20 éve, hogy elindult az online enciklopédia. Már több mint 55 millió szócikk található rajta, havonta 22 milliárdos nézettséget tud felmutatni. A Wikipédia adományokból tartja fenn magát, nincsenek rajta reklámok, bár a márkák is jelen vannak rajta.

MinnerInstant

A napokban nagyon népszerű lett a 444.hu egyik tartalma, ami a kiégésről szó. Igazán átfogó anyag lett, csak ajánlani tudom:

Fiatal felnőttek, akiknél a kiégés az alapállapot – 444.hu

És itt vannak erről a Minner anyagai is:

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…

MinnerInstant

Alig 6 napja posztoltam arról, hogy Livermore egykori tanai szerint 30 000-ről 40 000-ig lazán el tud száguldani, mert lendületben van a bitcoin. És valóban. Érdemes elolvasni Jesse Livermore tanairól szóló könyvet, a címe: Egy spekuláns feljegyzései


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek