32. üzleti ötlet: Az infografikákkal pénzt is lehet keresni, mutatom hogyan

Amikor tárgyalni megyek, akkor sokszor alkalmazok infografikákat (infographics), mert így jobban tudom szemléltetni a folyamatokat, átláthatóbbak a szolgáltatásaim… Jó célcsoport leszek számodra. A médiaoldalak is előszeretettel jelenítenek meg ilyen ábrákat, mert az olvasók is hamar megértik a különböző statisztikákat. Nem is beszélve arról, hogy abból könnyű videót készíteni, ami szintén népszerű tud lenni a közösségi oldalakon. A cél, hogy cégeknek készíts infografikákat (képet, sőt videót). Kidolgoztam neked egy nagyon jó koncepciót! Valósítsd meg!

Figyelem! Ez az ötlet aktualizálva lett 2018-ban. A Minneren további 200 üzleti ötletet találsz! 

32. vállalkozás ötlet: Infografika készítő + blog

Indíts egy weboldalt, ahol különböző statisztikákat, információkat infografikán jeleníted meg. Naponta felteszel 1-2-öt már elég jó látogatószámot tudsz generálni. Például, ha blog.hu-s blogod van az index.hu (címlap vagy index2) ki is emel téged. Több média is átveheti az ábráidat. De a profitod nem a látogatókból lesz. A vállalkozásoknak, sőt az ő alkalmazottjaiknak is mind-mind szükségük van profi infografikákra (főleg az értékesítőknek, marketingeseknek), az ő munkájukat segíted ezzel. Egy-egy PR anyag, vagy prospektusban is előszeretettel használnak már ilyet, sőt a nyomtatott sajtóban, pl Forbes, Haszon… is. Szóval vállalkozásoknak, újságoknak fogod árulni ezt a szolgáltatást, sőt én a piackutató cégekkel is felvenném a kapcsolatot, tovább marketing ügynökségekkel. DE az ötlet még nem ennyi.

A speciális üzleti modell, amivel sokat fogsz keresni: 

  1. Vezesd aktívan a blogod, vagy weboldalad. Napi legalább 1 infografika kerüljön ki. Pl. lefordítasz külföldieket.
  2. Kezdj el keresni cégeket, akik infografikákat készítesz. Írj össze ötleteket, hogy mihez tudják felhasználni.
  3. Készíts ábrákat, infografikát, sőt még videót is tudsz készíteni ezekből az infografikákból.
  4. És itt jön a csavar! Egy idő után már olyan jó látogatottsága lesz az oldaladnak, hogy már azért többet elkérhetsz, hogy ott is közzéteszed a cégnek elkészített infografikát. Mindig tedd közzé, amit készítettél és később ettől leszel egyedi és versenyképes!
  5. Érdemes hozzá kapcsolni a piackutatás ötlet a későbbiekben: 156. ötlet – Piackutatás, profi kérdőívezés

Nem értesz az infografika készítéshez? Tanuld meg! Tanuld meg használni a Pohotoshopot, de egyébként már van erre megoldás.  >>> Hol tudok infografikát készíteni? Miért, mire használjam? – #tippek #marketing #grafika

Célpiac: A vevőköröd a cégek és médiaoldalak közül fog kikerülni.
Konkurencia: Kifejezetten erre szakosodott cég nincs, a cégeknél az alkalmazottaknál egy nyűg megcsinálni…
Megvalósítás, üzlet:
1. Indíts egy blogot, vagy weboldalt, ahová naponta teszel fel valamilyen érdekes infografikát. Interneten keress adatokat, azokat felhasználod, forrást megjelölöd… Meríts ötletet a Pinteresten található infografikákból, nagyon sok fent van, szóval először tanuld meg a felépítésüket…
2. Miután már 50-100 ilyet elkészítettél (kb 2-3 hónap), akkor már mehetsz is cégekhez. Tegyél fel hirdetést….
3. Keress meg cégeket, hogy ingyen megcsinálsz egy-egy ilyen ábrát nekik, hidd el később fizetni is fognak neked. Több cég is használ már szakmai blogot, és ők is tudják, hogy az infografikát szeretik a követőik, olvasóik, így a célpiacod nagy.
4. A választások idején érdemes megkeresni pártokat is, illetve nagyobb tv csatornákat, hiszen az adatok ábrázolására ezt is lehet alkalmazni.

Profit várakozás:
Egy-egy ilyen ábrát nem olyan könnyű megcsinálni, több órát is igénybe vehet. Sokszor grafikai tudás is kell hozzá, így nem árt képezni magad. Egy infografikáért 20-40 ezer forintot is elkérhetsz. Sőt még többet is, ha videó formátumba is megcsinálod.

[adrotate banner=”5″]

Fotó: ashleyma

 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később