Keressük az ország legjobb marketingesét! Kreatív verseny a Minneren – Változott a kiírás!

Dátum

Megosztás

Egy olyan versenyt találtunk ki, amivel mindenki nyerhet. A versenyzők hírnevet szerezhetnek, sőt mi is megismerhetünk tehetséges marketingeseket, a nézők megtalálhatják álmaik marketingesét (videóra vesszük). Az sem utolsó szempont, hogy mindannyian tanulhatunk a megmérettetés feladványaiból, marketingötleteket, tippeket kaphatnak a nézők és maguk a résztvevők is. Ez most még a versenyfelhívás, amire várjuk a jelentkezőket, és a várható indulásról szeretnék megosztani veletek néhány információt. Na, de miért is jött ez létre? Kezdjük azzal!

Hol van az az átütő kreativitás? Keressük a legjobb marketingest!

Kezdjük már azzal a jelenséggel, hogy sok vállalkozó panaszkodik arról, hogy már az 5. vagy 6. marketingest fogyasztja (ezzel egyébként nem lenne gond, idő míg hozzánk passzoló marketing csapatot, marketingest találunk).

Aztán ott van az, hogy elvárhatjuk-e a marketingestől, hogy ő maga találjon ki kampányokat, koncepciókat? Voltak isteni jelek, hogy ezt meg kell csinálnunk! Egy hete egy táplálékkiegészítőket értékesítő e-kereskedő panaszkodott arra, hogy egyszerűen a marketingesek (bármennyit is próbáltak) nem dolgoztak önállóan. Próbáltam megvédeni a marketingeseket, sőt megnézni a másik oldalt (jó brief, cégvezető sem engedheti el a marketinget teljesen…), aztán másnap egy nagyvállalat (300 mrd forgalom) marketingcsapata is ugyanezt mondta. Közben én sok marketingessel dolgoztam együtt, és már sok e-mailt küldtem ki azzal, hogy gratuláljak egy-egy koncepcióhoz, kampányhoz.

Vannak itthon jó marketingesek! Találjuk meg őket!

Sőt magam is voltam marketinges, szóval tudom, hogy mindkét szereplőn múlik a siker. Így egy olyan vetélkedőt raktunk össze, ami bár főleg a marketingesek kreatívitásának, marketing ismeretének összemérésére szolgál, de közben lesznek olyan feladatok, ahol a vállalkozói oldalán lévő teendőket is jobban megismerhetitek, tanulhattok belőle. Kampányokat tervezünk, hirdetéseket, marketing koncepciókat! Alig várom!

Mikor és hol lesz a verseny? Hol lehet nézni?

A nézőknek, vállalkozóknak fontos információk:

  • A Minner Youtube csatornáján lesznek a részek. Kövess be már most minket, hogy értesítést kapj! Kattints ide!
  • Azért, hogy élvezzétek, élőben nem lesz nézhető, hanem csak felvételről. Időtöket sem akarjuk rabolni, így pörgős műsort szeretnénk elétek tárni.
  • 3 marketinges versenyzik egy adásban, vagyis 3-an mutatkoznak be. Az első körben minden adásban 1 jut tovább az egyenes kieséses rendszerben.
  • December 20-i hét után kezdjük feltölteni az epizódokat. Pontos dátumot akkor tudok mondani, ha december elején sikerül az első epizód felvétele.
  • Terveink szerint 10 rész lesz, benne változatos feladatok. Élvezhetően összevágva.
  • Az izgalmak fokozása és a legjobbak kiválasztása érdekében a versenyt kiesős rendszerben valósítjuk meg, mint egy tévés vetélkedőben.

Résztvevő lennél? Kit keresünk? Mit kell tudni?

  • Lehetsz grafikus, szövegíró, PPC-s, marketing projektvezető…. vagy dolgozz a marketing bármilyen területén is, akkor is várunk téged. Nem a versenyen kell konkrétan kivitelezni majd, hanem mi itt marketing kampányokat fogunk tervezni, néha csak koncepció szintjén.
    Dolgozhatsz ügynökségnél, vagy szabadúszó is lehetsz, bárki szívesen várunk. Bármilyen területen is dolgozz a marketingen, amiről a verseny szól, ahhoz konyítanod kell, ha jól ki akarod szolgálni az ügyfelet.
  • Mindenki egyénileg versenyzik, de megjelölheti a céget, ahol dolgozik!*
  • Az első fordulókban 3-3 versenyző méri össze tudását, amelyből 1 jut tovább a következő fordulóra, ahol egyenes kiesési rendszerben derül majd ki kik lesznek a top marketingesek a versenyünkben. Nagyjából így 3 fordulóban kell majd részt vennie egy marketingesnek.
  • A cél, ahogy látod így, hogy jobban megismerjenek a nézők.
  • NEM az a cél, hogy beégessünk! A jelentkezés során egyébként is felmérjük tudásodat. A videókban a cél, hogy izgalmas megközelítéseket találjunk, hogy megteremtsük azt, hogy merjen mindenki ötlettel előállni. Egy elvetemült koncepcióból is ki lehet indulni!
  • A részvétel ingyenes! Mivel újragondoltuk a marketinges visszajelzések alapján a versenyt, így ingyenes a részvétel. Fenn tartjuk a jogot, hogy a kiválasztásnál figyelembe vegyük, hogy a versenyzőnek már van marketinges tapasztalata, van ellenőrizhető referencia, amit fel tud mutatni. Tehát a jelentkezéssel még nem 100%-os a részvételed a műsorban.
  • Jelentkezési határidő: 2024. február 29.
  • Max létszám (érdemes időben jelentkezni): 35 fő
  • Első felvétel várható dátuma: december 9-20 között lesz.
  • A személyes márkaépítést elősegítjük a műsorban mini interjúkkal, továbbá egyéb közösségi média támogatással.
  • Zsűri és pontozás: A Minner csapata és minden részben egy külsős vállalkozó lesz a zsűri. Tehát Sólyom Eszter, Mándó Milán, Nyiri Donát és egy-egy vállalkozó adásonként.
  • Nyeremények:
    • Top 10 helyezett: Hangoskönyv előfizetés (még tárgyalás alatt), Minner Előny előfizetés 1 évig
    • Top 3 helyezett fix nyeremény: Bemutatkozás a Minneren, nagy podcast interjú (csak te szerepelsz). Könyvnyeremények (egész évben lesz mit olvasnod).
    • Első helyezett: Kiemelt Minner státusz, közös marketing kampány, (szabadúszó-ügynökség oldalán) közös landing. És még ide gyűjtünk nyereményt, legalább lesz meglepetés.

További részletek az egyeztetés után! Jelentkezz!

Az említett adatkezelési tájékoztató

*Marketing ügynökség esetében, egy cégtől 2 ember jöhet csak. Vagyis 2 ember nevét tesszük csak ki, hogy ő XY cégnél dolgozik.

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!