Kínai gyártókkal, beszállítókkal találkozhatsz Magyarországon, érdemes körbenézni a kiállításon!

Dátum

Megosztás

Ha kínai importban gondolkodsz, akkor egyszer majd természetesen ki kell utaznod Kínába, főleg akkor, amikor már nagyobb tételről van szó. Viszont első találkozásként érdemes kihasználni a Budapesten megrendezésre kerülő különböző expókat, ahová több gyártót is hoznak nekünk a szervezők. Egyébként jó pl. piacot felderíteni is, hogy milyen termékeket gyártanak, miben látják a fantáziát. Én már voltam két ilyenen, és mindig pozitívan távoztam, valami újdonságot megtudtam, ami később segíthet, ha esetleg Kínával kapcsolatos üzletem lenne.

Most éppen a China Brand Fair lesz június 3-5. között, de érdemes kinézni a China Smart Expo-ra is. Mindkettőt a CECZ szervezi, aki a magyar-kínai export-importot segíti.
Na most nem kell lutrira menned, mert előre látod általában, hogy kik a kiállítók. A 2019. június 3-i China Brand Fair-nél, például ide kattintva éred el a kiállítókat. Szinte minden kategóriában találunk legalább 10 kiállítót, gyártót. Ha rákattintasz a gyártó nevére, amiből általában nem sok derül ki, akkor többnél termékeket is találsz a szervezők weboldalán, vagy navigál valamilyen linkre. De igazából élőben jó látni őket, a kiállítókat, a termékeket meg lehet fogni, lehet tőlük kérdezni.

Néhány termék inspiráció a gyártóktól:

Kattints ide a kiállítók eléréséhez! (Ha új esemény van, lehet nem ez lesz az elérési útvonal, a jó link!)

Kapcsolódó vállalkozás ötletek és cikkek:

Fotó: ChinaBrandFair/Facebook

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A Lego így hekkelte be magát a vevői e-mailjébe. Pedig nehezebb helyzetben van

Egy nagy márkától ki szeretne e-maileket kapni, vagy hírlevelet? Képzeld el, hogy a Coca-Cola hírlevelét olvasod hétfőn, vagy a példaként felhozott Legoét. Ezek a...

Az interjún túl: milyen podcast formátumot válassz?

Az elmúlt években a magyar piacon is berobbant a podcast láz, sorra bukkannak fel az új műsorok, egyre színesebb a hazai podcast paletta. A...

Mégsem vagyunk boldogtalanok? – A legkedveltebb márkák – Ügyvédnek nem kell weboldal – Hírszemle

Még mindig nem érzik a hazai cégek a weboldalak jelentőségét? Ha nem is hiszel az online-ban, akkor is van mire figyelned a vevőszerzésben, így...
00:31:42

A Youtube is egy közösségi média oldal?! Youtube marketing – Minner meeting szerda (felvételről)

A Facebook gyengébb elérései után sokan kacsintgatnak más közösségi média oldal iránt is. A Youtube igazán speciális eset, és jó alternatíva is lehet. A...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
00:41:26

Csődbe ment az antikapitalista – AI startup lufi – Ruhamegsemmisítés VS EU – Hírszemle

A mai Hírszemle podcastban beszélgettünk a Twitter új CEO-járól, Linda Yaccarinoról: zseniális választás hirdetési díjakért küzdő cégnek a hirdetési tapasztalata miatt, vagy az üvegszikla...