Márkanév generátor, brandnév kereső AI segítségével

Dátum

Megosztás

A Minner.hu is szeret kísérletezni az AI-val. Tudjuk, hogy milyen nehéz kitalálni egy márkaneve. A Minner névnek is kacifántos története van, de most a te brandneved lesz terítéken! A Minner Messenger-ére kötöttük az AI-t úgy, hogy azon felül, hogy te is leírod milyen márkanévre van szükséged mi is belenyúltunk, hogy jobb neveket kapj. Több ezer névgeneráláson teszteltük és lesz ez még jobb is!

Mennyire jól működik? Nagy márkák neveit generáltuk újra. Így lett a Netflixből Flixerz, a Fantából FizzUp, a Foodorából pedig Quickbites. Itt láthatod a többit logóval együtt: Az AI újra kitalálta a nagy márkák neveit. Ikea, Netflix, Fanta,…

Generálj nevet AI segítségével – INGYEN

Fontos! Jó márkanevet nehéz kitalálni, az AI -sem tud csodát művelni, hiszen akkor egyébént is mindenki frappáns, menő és extrém jó nevekkel mászkálna már most is, ha egy olyan könnyű lenne. Segít neked az ötletelésben, inspirál és nekem többször is kiadott már olyat, amire azt mondtam: Hééé ez jó! Egyébként is a márkanév kitalálásához kellesz te, te írod be a feltételeket, finomhangolni tudod és a generált nevet is tudod alakítani.

A Messenger -en keresztül tudod a nevet generáltatni, néhány kérdés után. Vágj bele!

Mi várható még?

A visszajelzések alapján fejlesztjük a márkanév generátort. Egy cégnevet, márkanevet kitalálni nehéz, még a meglévő ötleteknek is érnie kell.

Extra ötlet! Ezt is teszteld le!

Mivel brókerként sokat értékesítettem telefonon, ezért tudom milyen nehéz telefonon megérteni egy-egy cég nevét. A telefon teszt is jó lehet, szóval ha kitaláltál egy nevet, akkor azt teszteld le telefonon. Másik megoldás, hogy kipróbálod vajon a rádióban milyen lenne a csengése?

Honnan jött a Minner név?

Sokan feltették már a kérdést, hogy honnan jött a Minner név. Bevallom, ez azt is jelenti számomra, hogy jó nevet választottam, mert rengetegen megkérdik, ami jó, hiszen beszélnek róla. Én felírtam kb. 5 lehetséges cégnevet (inkább brand nevet), ezek között nem volt ott a Minner. Ami a Manner nápolyiból jött, azzal próbálkoztam, hogy amire csak ránézek, kicserélem a magánhangzóit. Először 90% esély volt arra, hogy profitfaktor.hu lesz a weboldal neve, na de a Minner azonnal magával ragadott. Véletlen jött (esti italozás közben). Tetszett, hogy rövid, könnyű, és könnyen megjegyezhető.

Kapcsolódó cikk, ez is segíthet:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A Lego így hekkelte be magát a vevői e-mailjébe. Pedig nehezebb helyzetben van

Egy nagy márkától ki szeretne e-maileket kapni, vagy hírlevelet? Képzeld el, hogy a Coca-Cola hírlevelét olvasod hétfőn, vagy a példaként felhozott Legoét. Ezek a...

Az AI elveszi a munkád, de tehetsz ellene! Mire használják már most is? – Hírszemle

Sok helyen rémisztgetnek minket, hogy az AI, a gépek elveszik a munkánkat, ám kevés helyen foglalkoznak azzal, hogy mit tudunk ellene tenni. Megkerestük, hogy...

Az interjún túl: milyen podcast formátumot válassz?

Az elmúlt években a magyar piacon is berobbant a podcast láz, sorra bukkannak fel az új műsorok, egyre színesebb a hazai podcast paletta. A...

Mégsem vagyunk boldogtalanok? – A legkedveltebb márkák – Ügyvédnek nem kell weboldal – Hírszemle

Még mindig nem érzik a hazai cégek a weboldalak jelentőségét? Ha nem is hiszel az online-ban, akkor is van mire figyelned a vevőszerzésben, így...
00:31:42

A Youtube is egy közösségi média oldal?! Youtube marketing – Minner meeting szerda (felvételről)

A Facebook gyengébb elérései után sokan kacsintgatnak más közösségi média oldal iránt is. A Youtube igazán speciális eset, és jó alternatíva is lehet. A...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...