Mi a különbség a te első applikációd és a legjobb appok között? Egy ábra amiből azonnal rájössz

Egy applikáció megtervezése nagy feladat. Kitalálni, hogy a felhasználók fejében mi jár, mire kattintanának, hogy érjük el azt, hogy minden általunk kigondolt funkciót megtaláljanak az appunkban. Milyen a jó applikáció? Az biztos, hogy nem olyan, amit először megtervezünk.  Olyan régen kerestem már ezt a rajzot, ábrát, ami jól szemlélteti mi a sikertelen applikáció ismérve. Nem csak appokra húzható rá ez a “hiba”, hanem akár a céged termékeire, szoftver/weboldal esetén a funkcióira. Nézd meg az ábrát, majd folytatom a cikket!

 

A legjobb applikációk vs. a te appod

Tudom, hogy jót akarsz a felhasználóidnak. Kapjon meg mindent, amit csak lehet

Annyi, de annyi applikáció ötletet hallottam már, és megannyi weboldal/app bukását tanulmányoztam, hogy mindig mosolygok, hogy ugyanazok a hibák fordulnak elő. Legtöbbször pont az, amit a fenti ábrán is látsz. Magyarán az egyszerűség, vagyis annak hiánya. Nem attól lesz felhasználóbarát az applikációd, hogy telerakod ezernyi funkcióval. Tudom-tudom, a te appod lesz a következő Faceboooook, amit mindenki használni foooog…bla bla bla… Wow, tök jó! De tudtad, hogy még a FB sem adott oda minden funkciót az elején? Egyszerűség!!! Jegyezd meg!

Ne adj oda minden funkciót elsőre! Ne bonyolítsd túl az appod!

Milyen előnyeid lehetnek abból, ha egyszerű és átgondolt az applikációd?

Az utóbbi időben a butítsd le a vállalkozás ötleted című dolgot propagálom a Minneren, vagyis ezt az üzenetet adom át nektek, hogy sikeres vállalkozásotok legyen. A tippem az, hogy készíts egy hosszú távú tervet arra vonatkozóan, hogy mikor milyen funkciót adsz oda a felhasználóknak. És!!!! Az első verziónál ne adj oda mindent! Hagyd, hogy megszokják a felületet, színeket….

Mit érsz el ezzel? 

  • Először is azt, hogy nem fogják azonnal bezárni. Ha nem látják át az appodat pár másodperc alatt az emberek, vagyis nem értik mire jó, akkor nem fogják használni. Tudom mire gondolsz! ….A tiédet érteni fogják….- azért csak fuss néhány kört!!!!
  • Mivel folyamatosan új funkciókat adsz, így azt érzik a felhasználók, hogy törődsz velük. Sőt látják, hogy “héé, ez a cég mindig követi a trendeket, sőt megújul…”
  • Én mint marketinges (nagyon imádom a marketinget) egy aranybányát látok abban, hogy mondjuk félévente lehet kommunikálni egy kis változtatást egy cégről, applikációról. Lehet köré kampányt készíteni, a régi felhasználókat vissza lehet csalogatni, aktivizálni, és természetesen újakat szerezni. Mindezt azzal, hogy azt mondjuk, itt egy új funkció, vagy arrébb tettünk egy gombot.

Ehhez kapcsolódó cikkek: 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később