MinnerInstant – A Minner rövid tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt, vagyis ennek a szövegnek végén található blokkokban. Ez még egy béta felület. Ha úgy nézzük ez a Minner hírfolyama is egyben. A MinnerInstantot fent a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

MinnerInstant

Mikor a Minner mindenhogy inspirál. Olvasóm írja:

Menő ez, hogy annyian akarnak nálad dolgozni, hogy megfektették az oldalt. Mi lenne, ha állásportálban gondolkodnánk? De írja, hogy igazából szerinte aki velem akarna dolgozni, az másnál is eszméletlen jó munkaerő lenne. Hát így brainstormingolunk mi! Sőt van is még ötletem ehhez. Nem akarok állásportált indítani, a fókuszomat meg akarom tartani. Bár jah, végülis egy cég legnagyobb költsége. Na jó nem szabad gondolkodnom! Maradok a kijelölt pályán! De gondoltam leírom ide neked, hátha támad saját ötleted.Egyébként anno ezen gondolkodtam, sőt inspirált az Karrier az Audi Hungariánál kampányai. Szárnyaltak a gondolataim milyen innovációt lehetne ebbe a piacba belevinni. Valaki ma írta nekem, hogy ilyen álláshirdetést még nem látott. Mondom persze, mert még én sem írtam ki ilyet. Aki valamivel nem foglalkozott még azt nem gátolják a rutinok, megszokott dolgok. Ha jön ötleted írjál, vagy rakjatok össze közösen egy portált, nyáron a következőt már nálatok is hirdetem, vagy valami okos hálózatot összerakni? Pl. van aki azért akar jelentkezni hozzám, az a motivációja, hogy sokat tanulhat amíg velem dolgozik. Na jó megyek, mert még annyit gondolkodok rajta, hogy belelkesülök. A Minner állásajánlata itt van (videó is tartozik hozzá):

MinnerInstant

Pörgős volt az elmúlt időszak, több mint 20 órányi új tudásanyag került fel a MinnerAkadémiára. Az alábbi oktatások kerültek fel, vagy frissítettük őket:

MinnerInstant

Naponta több, mint 400 000-en gyalogolnak, sétálnak a Time Square környékén, így természetes, hogy a hirdetők már több évtizede előszeretettel vesznek reklámhelyeket a téren (valójában Manhattan városrész egyik negyede). Összehasonlításképpen a West End bevásárlóközpontba naponta 50 000 ember látogat el (ezt egy régebbi cikkben olvastam, még keresem, hogy még mindig így van-e).

Egy 2012-es infografikát találtam arról, hogy mennyit is fizettek a cégek akkor, és ez az összeg nem is tér el 2020-ben, mivel az árak nem változtak, sőt a koronavírus miatt még lehet olcsóbbak is lettek.

MinnerInstant

2012-ben mindenki meglepődött Zuckerberg döntésén. 1 milliárd dollárt fizetett egy olyan cégért, aminek akkor alig 13 alkalmazottja volt és és 0 bevétele. Nos a Facebook profitra váltotta, 2019-ben 20 milliárd dollárt termelt a Facebooknak, ami a reklámbevételeinek 25%-át jelenti. Most a FB újdonsága, hogy beintegrálja a webáruházakat a FB-ba, a vásárlók már ott is tudnak majd fizeti. Magyarországra ez a funkció sokára ér ide, várhatóan 2021-2022-ben, attól függ lesz-e olyan pénzügyi szolgáltató akivel le tud szerződni a Facebook és elérhető itthon.

Fotó: Prateek Katyal / Unsplash

MinnerInstant

Annyira optimisták a politikusok. Mintha nem látnák a gazdasági összefüggéseket. Minden szép és jó lesz nemsokára, de több tízezer ember ment el ingyen ételért.
A képen:

1. hír. A nyáron talpra állhat a gazdaság, mondta az amerikai pénzügyminiszter. Forrás: HírTV

2. hír a képen: A texasi San Antonióban 10 ezer autó várakozott ingyen élelmiszerre a múlt héten, Floridában pedig több mint három kilométeres volt a sor. Ehhez cikk: G7.hu

A munkanélküliség az USA-ban 15-30% között is lehet a következő hónapokban.

Már érted, hogy miért is várunk még a tőzsdén is újabb zuhanást?
Ehhez podcast: A tőzsde újra zuhanhat a növekvő munkanélküliség miatt. Nem most kell Tesla részvényt venni…

MinnerInstant

Erről beszéltem! Ami most megy, arra akkora a kereslet, hogy nem nagyon kell megerőltetni magadat marketingben. Hajtani is kell a gazdaságot! Mi Minneresek ezt tesszük! Múlt héten bemutattam, hogyan tudod kideríteni mi kell most a piacnak. Mert ami most kell, az tényleg kell! Sokszor egyébként ez Google Trends-ben is látszik. Ilyen termék például az ózongenerátor. Otthonra is persze vehetik az emberek, de főleg szolgáltatásként veszik igénybe, ózonos fertőtlenítést kérnek. Autókat is szoktak vele fertőtleníteni, de lakásokat is. Most ebbe nem akarok mélyebben belemenni, de értelemszerűen most sokan keresik, aki sokat autózik szeretné fertőtleníteni autóját, otthon pedig még inkább nagyobb igény van rá.
Találj te is ilyen terméket / szolgáltatást! Itt a segítség (hanganyag is van a cikkben): Amit most el tudsz adni, az 20-szor jobban fogy. Találd meg és arass! Így csináld! [podcast]

MinnerInstant

A hitelszerződéssel rendelkező adósok 49 százaléka nem szeretne élni a moratórium lehetőségével – derül ki a Bank360.hu online felméréséből, melyet közel 1250 hitelszerződéssel rendelkező ügyfél bevonásával végeztek.  Forrás: Portfolio

MinnerInstant

Ha 2-3 héten belül osztod meg ugyanazt a linket, akkor a Facebook a második megosztásnál már kevesebb embernek fogja megmutatni. Például megosztod egyik terméked linkjét.

Erre az egyik megoldás, hogy a link mögé érsz például utm paramétereket. (Ez segíti például a Google Analytics-ben, hogy honnan jött a látogató). Ilyenkor másik linknek érzékeli a FB és több embernek megjelenítni. Apró trükk de hatásos. Érdemes minden megosztásnál egy picit mást írni a Campaign name -részt szoktam átírni a későbbi megosztásoknál. Nézd csak!

Itt szoktam hozzátenni ilyen kódot, hogy biztosan működjön is a link:

https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/

A share the generated campaign URL lesz az, amit megosztunk.