Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a logójukkal, dizájnukkal foglalkoznak először, és azzal megy el az idő. Miért fontos ez? Mert az elején garantáltan nem tudsz brandet építeni, nem az az első lépés. Senkit se érdekel a te logód. Neked vevőkre van szükséged!!! Ezért a vevőszerzéssel kell foglalkoznod, nem a logóddal. Tudod, leírtam már azt is, az Így használd a Minner vállalkozás ötleteit tartalomban, hogy anyukádon és rajtad kívül a rólunk rovat senkit sem érdekel. Ugyanez a helyzet a logóval is. Halaszd későbbre a logó megtervezését, amikor már a biznisz pörög, vagy úgy érzed, beindultatok.
Nézd csak meg ezeket a logókat. Sokat változtak a cégek indulása óta? Sorban, Microsoft, Apple, IBM, Nokia, Canon
Startolj rá a vevőkre! A salesre, az eladásra!!! Ehhez kapcsolódó cikksorozat:
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? Hogyan tudok vásárlót szerezni?
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 2. rész: Kapcsolati tőke
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 3. rész: Online marketing
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 4. rész: Mennyit költsek online marketingre
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 5.rész: Nincs elég tőkém, ingyenes vevőszerzés
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 6.rész: Telemarketing – telefonos sales