vasárnap, január 17, 2021

Ne a logóddal szórakozz! A nagy márkák logói sem voltak tökéletesek az elején. Ezt nézd!

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a logójukkal, dizájnukkal foglalkoznak először, és azzal megy el az idő. Miért fontos ez? Mert az elején garantáltan nem tudsz brandet építeni, nem az az első lépés. Senkit se érdekel a te logód. Neked vevőkre van szükséged!!! Ezért a vevőszerzéssel kell foglalkoznod, nem a logóddal. Tudod, leírtam már azt is, az Így használd a Minner vállalkozás ötleteit tartalomban, hogy anyukádon és rajtad kívül a rólunk rovat senkit sem érdekel. Ugyanez a helyzet a logóval is. Halaszd későbbre a logó megtervezését, amikor már a biznisz pörög, vagy úgy érzed, beindultatok.

Nézd csak meg ezeket a logókat. Sokat változtak a cégek indulása óta? Sorban, Microsoft, Apple, IBM, Nokia, Canon

msftlogo

applelogo

ibmlogo

nokialogo

canonlogo

Startolj rá a vevőkre! A salesre, az eladásra!!! Ehhez kapcsolódó cikksorozat:
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? Hogyan tudok vásárlót szerezni?
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 2. rész: Kapcsolati tőke
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 3. rész: Online marketing
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 4. rész: Mennyit költsek online marketingre
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 5.rész: Nincs elég tőkém, ingyenes vevőszerzés
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 6.rész: Telemarketing – telefonos sales

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek