blank

Online időpontfoglalás Instagrammal, avagy így lesz az érdeklődőből egyetlen kattintással fizető ügyfél

Dátum

Megosztás

Nem is gondolnánk, milyen nagy szerepe van a gomboknak vállalkozásunk online sikerében. Pedig manapság már, amikor rengeteg információ zúdul a fogyasztóra a közösségi média felületein keresztül, bizony nem hagyhatjuk figyelmen kívül őket. Ráadásul a gombok rendkívül praktikusak – egyetlen kattintással arra a weboldalra irányítanak minket, ahová szeretnénk, anélkül, hogy linkeket kellene bemásolgatni a böngészőnkbe vagy weboldalakon keresgélni…

A Minner partneréről, azaz a YCLIENTS-ről már több cikkben is beszámoltunk. Az online időpontfoglaló és automatizációs szoftver magyarországi bevezetése óta már rengeteg hazai szolgáltató működését könnyítette meg. Legújabb fejlesztésüknek köszönhetően pedig már az Instagram-on keresztül is foglalhat időpontot az ügyfél ahhoz a szolgáltatóhoz, aki a Foglalás most gomb alatt elhelyezi a YCLIENTS linkjét.

Foglalás most gomb az Instagram profilra – hogyan lehetséges?

blank

Az YCLIENTS azon kevés cégek közé tartozik, akik partneri kapcsolatban állnak a Facebook-kal, ezért a foglalási modul beépülhet az Instagram profilunkba, méghozzá gomb formájában. 

Ez azt jelenti, hogy a bio-ban nem foglalja a helyet az időpontfogalás linkje, így oda mást is, például a saját weboldalalad is ki tudod tenni.

Az érdeklődő ügyfeled pedig a Követem gomb alatt, a Foglalás most gombra kattintva egyenesen a YCLIENTS rendszerbe jut, ahonnan már egyszerűen és gyorsan foglalhatja le a számára legmegfelelőbb időpontot.

blank

Miért van szükség Foglalás gombra?

Akkor tudjuk növelni marketingünk hatékonyságát online területen, ha az ügyfél minél rövidebb úton, a lehető legkevesebb kattintással tud tőlünk terméket rendelni vagy jelen esetben szolgáltatásra időpontot foglalni. Tehát a gombnak köszönhetően nem kell felmennie a weboldalra vagy keresgélni a foglalási naptárad, esetleg írni neked messengeren, hanem azonnal, könnyedén és gyorsan kiválasztja a számára tökéletes időpontot. 

Gyerekjáték az összekapcsolás

Ahhoz, hogy YCLIENTS fiókod összekapcsold az Instagram oldaladdal semmilyen különösebb programozói vagy IT tudás nem szükséges. Pofonegyszerű és gyorsan megvan! Neked is menni fog! Máris mondjuk, hogyan!

blank

Először is lépj be YCLIENTS fiókodba! Az Online-időpontfoglaló menüpont alatt keresd meg az Integráció menüt. Kattints rá!

blank

Az összekapcsoláshoz kattints a Kapcsolódás gombra!

Az Instagramon kívül egyébként még a Facebook és a Google Maps (Google Cégem) összekötést is megtalálod itt, illetve a Google Analytics funkciót is. Utóbbira akkor lesz majd szükséged, amikor marketingben magasabb fokozatra kapcsolsz. 

YCLIENTS – Próbáld ki te is ingyen!

Ismerd meg a YCLIENTS szolgáltatásait, amelyeket kifejezetten szolgáltatók részére fejlesztettek ki. Kóstolj bele az online időpontfoglalás világába! Próbáld ki ingyen!

Sok Minner-es tesztelte már és rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk tőlük. Mi is nagyon szeretjük a YCLIENTS digitális megoldásait, ezért biztosak vagyunk abban, hogy Te is imádni fogod!

Korábbi cikkek a témában:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Védett: Mit és hogyan? Kulcstényezők a növekedéshez. Gyorsan növekvő cégek 4. rész

Kezdjük egy példával #példa: A Blume2000 vállalat tulajdonosai tudják, hogy mit kell csinálni. Tudják, hogy át kell alakítani a termékpalettájukat a növekedéshez, tudják, hogy...

Gerillamarketing esettanulmány: Bevétel nőtt. De kitől jött? Az a megdöbbentőbb!

Már itt az elején spoilerezem, hogy igen lett bevétel a táblás gerillamarketing kampányukból. Bár nem ez volt a cél, hanem új emberek bevonzása. Elértük...

Itt az önvezető TAXI – WeWork a csőd felé száguld – A városoknak is kell marketing?

Készülhetnek a taxisok, ugyanis San Franciscoban hosszas tesztidőszak után két robotaxi vállalat is engedélyt kapott folyamatos, éles működésre, azaz önvezető autókban taxizhatnak már az...

6 eszköz, amikkel jobb hirdetéseket készíthetsz. Készülj fel a Q4-re!

Nyakunkon a Q4 és ez azt jelenti, hogy hamarosan sokkal nehezebb lesz kitűnni a hirdetési zajból mint most nyáron. Szerencsére azonban a vásárlóerő is...

ChatGPT vs The New York Times – Új import trend – Kötelező bérsáv az álláshirdetéseknél

A Hírszemle mai adásának első hírében a The New York Times viszi bíróság elé az OpenAI-t, mert a ChatGPT állítólag felhasználta a magazin tartalmait...

Kosárérték növelő megoldások webáruházaknak: Upsell, cross-sell és bump ajánlat

Most adnék 2,5 millió forintot elfogadnád? Nos én elfogadtam magamtól, mert pont ennyit kellett tennem ahhoz, hogy keressek csupán egy termék plusz ajánlásával az...

Védett: Marketingszemlélet a 10X cégeknél. Gyorsan növekvő cégek 3. rész

Tudod, a jelszó a BCG mátrix egyik eleme, a fejőstehén. Lényegében a termék, vállalkozás pozícióját is jelenti a piacon. A marketingünknek hosszú utat kell...

Egyedül maradt Oroszországban a Milka? – Lóerő előfizetés a Mercedestől – Repohár hírek – #Hírszemle

Ismét korábban feldolgozott hírek utóéletét követtük le a Hírszemle mai adásában. Kezdünk az egyre kínosabbá váló Musk vs Zuckerberg cicaharccal, bár egyre valószínűtlenebbnek tűnik,...